banan575

ON, PB czy LPG

Polecane posty

brzozak2    241

no przy przyspieszaniu kazdy diesel powinien beknac na czarno, chyba ze ma filtr czastek stalych lub inne pierdoly, to tylko za bogata mieszkana przy dodaniu gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Teraz już prawie każdy nowoczesny diesel ma DPF/FAP czy jak to tam zwą. :mellow: W subaru nie ma filtra cząsteczek stałych, poza tym Subaru ma w swoim dieselu CR starszej generacji niż pozostali, a mimo to bardzo dobrze wypada w testach czystości spalin. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90
Acoś to Accord? Bo sztywna i głośna to mi sie Hondą kojarzy :mellow: Z ciekawości sprawdziłem cennik BMW, trójka z dieslem 2.0 (130KM) oficjalnie kosztowała by 144500zł brutto, a najtańszy Accord 2.2 i-DTEC (150KM) od 120000zł brutto :lol: Wyposażenia nie chciało mi sie porównywać, za dużo pozycji :D

to małe BMW to 130, ale kW, KM to ono ma 177, czyli troszkę więcej niż to Audi. W takich kwestiach wyboru pomiędzy Audi, BMW, Mercedes czy Lexus to głównie rozstrzyga sentyment do marki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    4

jako uzytkownik c klasy musze z przykroscia przyznac ze jest ona malym samochodem :/ ostatnio mialem okazje pojezdzic nowa a4 i stwierdzam ze we wnetrzu jest wiecej miejsca...

dodatkowo auto ma silnik benzynowy i juz mnie powoli nosi jak widze pb 95 za 4,54 na lokalnym orlenie :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Przerób na gaz :mellow: a poważnie to pierwsze modele "baby-benz" czyli W201, W202 przestronnością nie grzeszyły, może tak zostało do dzisiaj? :lol: Ekonomiką w stosunku do osiągów też wspomniane serie nie błyszczały, tylny napęd jest bardziej energochłonny niż zwarty przedni, to raz, a dwa to duża masa własna... Takie C250 TD ma 150KM a jeździ podobnie jak A4 w TDI 110KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

no niestety sprawnosci ukladu napedowego jest nizsza, ale i tak wyzsza niz 4x4. natomiast przyjemnosc z jazdy wieksza :mellow: (no moze nie w wykonaniu takiej bulwarowki, ale generalnie :lol: )

mi z malych mercedesow - skoro kontynuujemy OT - najbardziej podoba sie 190 (W201) i zadnego innego bym nie kupil, szalenstwem byloby dostac w dobrym stanie taka wersje:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm..._black_rear.jpg 2.5 16V :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian1992    102

Wracając do tematu to ja od 3 miesięcy użytkuje skode octavie 1.9 TDI i jestesmy z niej zadowoleni, 12 000 km bez awari, a spalanie to 5.5- 6 litrów ropy


Nie zezwalam na korzystanie z zamieszczonych przeze mnie obrazków bez mojej wiedzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    4

gaz raczej odpada bo nie mam przekonania co do tego paliwa ;)

pocieszam sie tylko faktem ze ten maly baby merc pali mniej od ml 320 cdi ;)

a naped na tyl jest naprawde fajna sprawa i po przesiadce do mamy punta strasznie glupio zbieram wszystkie zakrety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Zdecydowanie wole tylny napęd, najlepiej ze szperą ;) Spodobały mi sie bawarki, do jakiej bym nie wsiadł to sympatycznie sie prowadzi :)

 

Założyłem sie dziś o 3 (słownie: trzy) flaszki że objade swoim padalcem Golfa 1.9 TDI 90KM... to kiedy pijemy? ;) Fanatycy momentu obrotowego próbowali mnie przekonać że moc to tylko prędkość max, a przyspiesza sie momentem... Pała z fizyki! :) Czytanie bełkotu na onecie i w polskich edycjach Auto Bilda naprawde ogłupia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

przeciez z afn moglbys sie ciac i raczej bys pozamiatal, jechalem kolegi honda z takim silnikiem jak twoj tylko sedan 4d i wiem ze nie mialbym czego szukac swoim ciezkim golfem, moze 3d afn by juz powalczyl, a gdzie 1Z pasuje w ogle. ile twoja honda wazy??

co do tylniego napedu to mi przypasowaly zdecydowanie nissany, przy s13 jest milo, a nie ma zadnej blokady, wiec przy s14 musi juz byc w ogole konkretnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Specjalnie lekka to ona nie jest, katalogi podają 1090kg, w dowodzie wbite 1145kg ;) Szału nie robi. Ogólnie taki wyścig kogucików to śmieszny jest ale chłopacy od TDI zaczeli sie napinać to podjąłem wyzwanie :) przeciwko sobie mam jeszcze Passata B4 TDI 110KM i Sharana TDI 115KM ;) żebym wiedział że takie tarcia będą to bym sobie zatrzymał Carine :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

hmm jak dla mnie to diesel jest dobry tylko ewentualne koszty naprawy trochę podnoszą cisnienie, ja mam 2 samochody na gaz :nexia i leganza spalanie gazu na poziomie 10 nexia ,11 leganza te samochody lubią gaz, nawet jak jest -25 w zimie przełączam na gaz i nie ma problemu , poza nimi jest też 6 diesli mercedes C,cordoba ,avensis,partner,boxer,i land crusier ale ze wszystkich to golf 3 był najlepszy miał 420 tys i nie brał oleju nic, co do reszty to oprócz landa wszystkie są oszczędne ale i tak wolę benzynę z gazem bo lubie wysoko krecic silniki


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Czyżby dziurki w nich się porobiły? Jeśli tak to efekt ubogiej mieszanki i wyższej tem spalania gazu. Wypalanie uszczelki pod głowicą i problemy z samą głowica to następna zmora aut z gazem. Oczywiście jedne znosza go lepiej inne gorzej.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Znaczy się brak, właściwej obsługi technicznej lub przesadny nacisk na niskie spalanie przy regulacji gazu. Sprawny układ chłodzenia powinien zapobiec takim przypadkom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Nie wiem czym tu się ekscytować. Nie wiadomo co to za film czy to wejdzie do sprzedaży i czy wogóle jeździ. Nie wiem po co robić takie diesle. Przy tej mocy znika cała oszczędność. A ludzi których stac na takie auta nie obchodzi czy leją do baku on czy benzyne, która już i tak jest tańsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W sprzedaży od maja, są już znane ceny.. Oczywiście masz doświadczenie z dieslami o mocy ponad 300 KM, wiesz wszystko o oszczędności skoro tak piszesz?

 

550d robi pierwszą setkę w czasie podobnym do M5 e60, szybciej niż M5 e39, ale zapewne znaczna w tym zasługa napędu na 4 koła. Z drugiej strony jeżdżąc oszczędnie(czyli takim tempem jak reszta) spali poniżej 10 litrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Mariusz-a ja to powiem szczerze-jak widzę wszędzie te posty o tym który to ciągnik czy samochód jest oszczędniejszy (i oczywiście ten lepszy i bardziej godny szacunku który ma oszczędniejszy ciągnik czy auto)-to źle mi się robi bo swiadczy to jedynie o naszym polskim "dziadostwie".Tak napisałem to świadomie-te nasze licytacje "kto jest większym sknerą" :D świadczy li tylko o naszej biedzie-już chciałbym zobaczyć Amerykanów rozprawiających na taki temat ...

Czy inny bogaty naród.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wujek Sam ma dużo taniej ropy(a jak nie ma to jadzie z kanisterkiem do Iraku, do Iranu pewnie też niedługo wpadnie), na nich bym nie patrzał. Tak samo jak kraje arabskie, jak tankują to nie pod korek, tylko aż się przewalać zacznie.

Jeśli ma się do wyboru dwa samochody o tych samych osiągach, to czemu nie wziąć oszczędniejszego? Żeby pokazać, że nas stać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Zgoda-pod tym warunkiem że oba kosztują tyle samo-w innym wypadku jest to jak kupowanie do małego gospodarstwa Fendta zamiast Zetora i pocieszanie się że co prawda kosztuje sto czy dwieście tysięcy więcej-ale Panie kochany ile oszczędniej :D .

A ja bym chciał zawsze tankować do pełna i nie zastanawiać się ile kosztuje paliwo.

I na koniec-to chyba w Polsce taka mentalność możliwa http://nafta.wnp.pl/wyzsza-akcyza-na-lpg-ma-odbudowac-popyt-na-benzyne,162802_1_0_0.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Nikkallo
      Co w obecnych czasach jest lepszą opcją? Najem długoterminowy auta czy jednak jego zakup? Mam obecnie dylemat, chcę kupić samochod. Mam 100 tysięcy gotówki (mam świadomość, ze przy obecnych cenach samochodów nie kupię niczego naprawdę konkretnego).
      Obawiam się, że już przy wyjeździe z salonu auto sporo straci na wartości. I po kilku latach eksploatacji będzie warte 50% tego co zapłaciłem.
      Jakieś opinie?
    • Przez kubakuba678
      Witam mam pytanie czy pamięta ktoś jakie był ceny ciągników kombajnów maszyn rolniczych w latach 90? Pytam z ciekawości możne porównać cenę do dzisiejszej. Jak ktoś pamięta niech podaje oczywiście nowego wtedy sprzętu
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj