Ursus C-4011 & Kabina Sokółka
 

Ursus C-4011 & Kabina Sokółka

  • 9586 wyświetleń

Jak za flachę to całkiem tanio :D


Informacje o zdjęciu Ursus C-4011 & Kabina Sokółka

Zrobione z LG Electronics LG-E430

  • 2.7 mm
  • 1/50
  • f f/2.8
  • ISO 200

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1142 9122

gdzie takie rozsądne ceny ?

też bym wymienił puchę jeśli trafiłbym w takiej cenie inną kabinę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wisera
  • 532 3672

Najlepsze kabiny do C-360, żeby to zardzewiało to 100 lat w solance musi siedziec, aj to mówi mój dziadek :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1283 5601

Jeżeli tanio kupiona to słuszny zakup,ale Wisera-są lepsze;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 0maly0
  • 7 330

Równowartość dobrej 0,7 :) dach zmasakrowany nie nadaje sie do odratowania, z tyłu obcięte poprzeczki, do czyszczenia i malowania ogólnie :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 9755 7741

Również uważam ze to najlepsze kabiny do c 360 :) gratuluje zakupu :D ja po swoja bylem 230km i 900 zl placilem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Koja podobna, ale lepsza porównując obie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1283 5601

Ja koje sprzedałem i wziąłem kabinę na wzór naglaka z blotnikami. I szczerze nie żałuję. Koje za 850 sprzedałem jeszcze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Teraz pewnie są lepsze, ale w 1996 nie było wielkiego wyboru. Nie zamierzam zmieniać i wywalać niepotrzebnie pieniądze. Wystarczyłoby zabudować tył z błotnikami i poprawić szczelność z przodu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1283 5601

Na wtedy tylko takie były na skladnicach,więc masz rację. U nas blotnik był rozwalony,drugi też ucierpiał. Ta wymiana była po prostu ze względu na błotniki dość korzystna,bo jak db pamiętam za dwa błotniki musielibyśmy zapłacić 760 albo 960 zł,nie pamiętam już dobrze. A Nowa kabina z blotnikami kosztowała 2100 wtedy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Po naszą ojciec pojechał maluchem z przyczepką do Stawisk. Nie mógł pożyczyć większej przyczepki od znajomego to wziął naszą o kilka cm za wąską. Kabina stała na deskach opartych na burtach, przywiązana sznurkami, bo o pasach nikt nie wiedział. Jechał tak z powrotem na 1 biegu blisko 90 km, bo a 2 za mocno trzęsło(nierówny asfalt).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Oj co ten maluch przeżył, ile towaru przewiózł.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2644 10425

Ja tu bym dospwal blachę na błotniki żeby nie było problemu ze szparami na błotnikach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1142 9122

to już chyba lepiej skręcić błotnik do kabiny, są nisko jakieś profile, więc myślę że by się udało

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

Z tym pasowaniem na błotniki to porażka.Mogli zrobić tak jak w kabinie Lubusko  coś na wzór błotnika wewnętrznego dane i nie ma żadnych dziur, tu trzeba kombinować lub dobrymi gumami uszczelniać.Ale w skółkach te ciagniki najładniej się prezentują i jeszcze Koja dzisiejsza nowa jest też fajna

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1283 5601

Najladniej,raz Ci rację przyznam. U ojca w SKRze każda c360 miała taką kabinę,ale w każdej inne rozwiązania-klamki,otwieranie tylnej szyby czy dachu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wisera
  • 532 3672

Wujo w 3P ma wybitą skórą tą kabine :) :

[galleryimg=587705]

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

Otwieranie tylnej szyby w tych kabinach się rozlatywało pękało przeważnie od drgań.Co do zamka był Żukowski więc moim zdaniem nie problem bo dziś można kupić taki zamek tylko trzeba wiedzieć gdzie.Z dachem na razie nie miałem problemu (odpukać).Ktoś wspomniał o maluchu,Ojciec kupował błotniki tylne to mówił że ledwo weszły do malucha

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej2110
  • 535 11728
Dnia 25.02.2017 o 12:33, jonek98 napisał:

Ja tu bym dospwal blachę na błotniki żeby nie było problemu ze szparami na błotnikach

2 lata temu remontowałem taką kabinę i właśnie założyłem blachę w środku aż do tej poziomej belki.

Błotniki są też do kabiny przykręcone na 2 śrubach dzięki czemu nie potrzeba tych płaskowników do korpusu. Wczoraj akurat zdejmowałem kabinę z ciągnika i jest zdjęta razem z błotnikami.

 

Co do zamków to owszem są dostępne ale cena dość wysoka. Ja założyłem zamek oszczędnościowy "Janina" za 5 zł. Co prawda trzeba trochę drzwi przerobić ale dało się. Jednak widzę że po 2 latach wyciera się element który zamyka i drzwi mają luzy na uszczelkach.

Edytowano przez andrzej2110

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 9755 7741

Na poprzedniej 60 mieliśmy kabiny od szyszki z blotnikami może i komfort jak można to tak nazwać byl trochę większy ale jakość materiału na tej od szyszki w porównaniu do sokolki to porażka. Przy wkręcaniu blachowkreta samowiercącego w profil w szyszkę bez wiercenia dziur wchodzily jak w maslo w sokolce trzeba wywiercić dziurę bo wkręty sie ukręcają przy wkręcaniu. U nas zalozylismy gumę miedzy blotniki a rame kabiny i również skręciliśmy blotniki razem z kabina i nie mam juz tych wsporników a blotniki sie nie ruszają i tak.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj