Ursus C-360-3P
 

Ursus C-360-3P

  • 5569 wyświetleń

mały ale byk :D


Informacje o zdjęciu Ursus C-360-3P

Zrobione z FUJIFILM FinePix AV100

  • 5.7 mm
  • 10/1250
  • f f/2.9
  • ISO 160

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1478 5807

już słyszę jak most wyje błagając o litość :P o pękających ośkach nie wspomnę ;)

Ciekawe co na to sprzęgło ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość konteno

Napisano

  • Gość konteno

używane czy nowe? raczej tańsze to niż napęd a jeszcze tak diagonalne o rozmiar czy dwa szersze od standardowych to całkiem bajka za niedużą kasę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mateusz303
  • 14 292

A jak bym założył bliźniaki to pewnie by nic most i sprzęgło nie mówiły co ? :D huehuehue :D Tyle osób zakłada bliźniaki i jakoś nie słyszałem żeby komuś ani sprzęgło ani zwolnice ani most się od tego rozsypały. A tutaj po prostu koła pojedyncze tyle że szerokie. Pozdro :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mateusz303
  • 14 292

Fajnie że się podoba :D A Felgi to połączenie felgi od C-360, jakiegoś Ruskiego kombajnu do buraków i rury o dość dużej średnicy, ale nie wiem dokładnie jakiej. :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • patryk255
  • 1 106

Mateusz303 nie słuchaj opini znawcy FINA i tym podobnych bo nawet do trzydziestek producent przewidywał bliźniaki na tył to u ciebie na pewno nic się nie będzie działo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Mateusz303 nie słuchaj opini znawcy FINA i tym podobnych bo nawet do trzydziestek producent przewidywał bliźniaki na tył to u ciebie na pewno nic się nie będzie działo

Ogólnie masz rację ale musisz wiedzieć, że C330 miała dużo bardziej wytrzymały układ napędowy niż C360 i pochodne jeśli się weżmie pod uwagę masę, moc tych ciągników, szerokość i średnicę fabrycznego ogumienia oraz to z jakimi maszynami mogły współpracować. Reasumując układ napędowy C330 może znieść dużo większe przeciążenia niż te z C360...co nie oznacza oczywiście, że kolega Mateusz wszystko zaraz w tym napędzie pourywa, zwłaszcza, że jak pisał ciągnik jest do prac pomocniczych.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • barto7245
  • 40 414

No i elegancko, jeszcze z przodu jakieś szersze laczki z przodu i będzie niezatapialny, co tu ma pękać w takich lekkich pracach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • BomV
  • 190 1108

będzie rakietu :D kolego na 16.9 jeździ 5 rok i do tej pory mostu nie słychać ani zwolnic sprzęgło też :D nie ma się o co martwić w nich jest moc :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal13113
  • 144 2354

szersze koła to wbrew dziwnym pozorom mniejsze obciążenie dla ciągnika gdyż największe zużycie sprzęgła i mostu jest kiedy ciągnik grzebie kołami w miejscu a jak ma szerokie koło to jedzie spokojnie po wierzchu jedynie łożyska w zwolnicach mogą bardziej dostawać. A koni to mu przybędzie a raczej mniej się zmarnuje na grzebaniu kołami.  U nas na koła 16,9 c 355 jeździła około 20 lat i nic złego się nie działo prócz tego że był szybsza 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj