Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W życiu nie uwierzę w to że rusek pali tak jak Wy mówicie około 2.5l na godzinę. Ten ciągnik pali naprawdę mało wiem, bo pracowałem na nim, ale ja przy orce spalałem około 4 litrów na godzinę

Opublikowano

Witam napisze tutaj.

 

Mój Władimirec coś mi bardzo dużo pali ropy. Czy na spalanie ma wpływ początek wtrysku ? Mam nowe koło pasowe, na nim nie ma znaków. Zaznaczyłem sobie punkty GMP, kiedy miałem wyjęte wtryskiwacze. I mógł by mi ktoś powiedzieć kiedy powinno wyjść paliwo z króćca pompy. Tak mniej więcej ile cm przed punktem GMP. Dawki nie ruszałem, tylko bawiłem się zapłonem.

Opublikowano (edytowane)

Na centymetry to nie wiem

ale masz Gmp to cofnij sie o 21 stopni ( tej wartości nie jestem pewien moge to sprawdzić jutro w garażu w ksiażce)

moze ktoś na forum pamięta dokładnie ten kat

 

 

Na Wikipedii jest 24-26 stopni

Edytowane przez GoRAL1
Opublikowano

Witam,książka też tak podaje, i tu cytuje "kąt ustawczy wyprzedzenia wtrysku paliwa względem ZZ suwu sprężania mierzony na wale korbowym, rad (stopnie) 0,42-0,45 (24-26) " ja bym Ci proponował zdjąć koło pasowe i wziąć tamte stare przyłożyć idealnie wpustami klinów i nanieść znaki fabryczne i wówczas będzie najlepszy punkt odniesienia do ów regulacji, bynajmiej ja bym tak zrobił :rolleyes: Pozdrawiam.

Opublikowano

w zeszłą zimę sprawdzałem władka ile spali mi przy opryskiwaczu przy dezynfekcji szklarni na 9 godzin ciągłej pracy spalił mi 5 litrów sprawdzane kilkakrotnie ponieważ pracował tak prawie 2 tygodnie czyli na godzinę mamy z 0,6 l coś koło tego wiec jeżeli chodzi o oszczędność to jest w nim mistrzem nie licząc jego pozostałych wad m. in. to ze na małych obrotach pare razy zdażyło mu się ze poprostu zgasł a to jest nie wybaczalne i wkurzające w tym roku mam zamiar założyć polską pompę wtryskową i zobaczymy może będzie lepiej ;) co prawda z tego co słyszałem na niej spali już trochę wiecej :)

Opublikowano

Co masz na myśli mówiąc, że zgasł na niskich obrotach?Chodzi ci o tą nierówną pracę silnika na niskich obrotach raz niskie raz wysokie jeśli tak to wina pompy źle zregerowana.Ja mam t25 już prawie 20 lat i jestem bardzo zadowolony było kilka remontów silnika i jeszcze więcej regeneracji pompy i za każdym razem jest inaczej jeśli chodzi pracę silnika.Władek u mnie chodzi tylko przy grabarce mała przyczepa samozbierająca opryskiwacz brony czasem wozi się nawet bele i jest thebest.mam 15ha łąk kośnych co najmniej 3 razy i on to wszystko przewróci (nieraz kilka razy) no i oczywiście zgrabi i spali tyle co nic.Teraz nawet jeśli miałbym 3P to przy tej robocie spali conajmniej 2 razy tyle.Ojciec chcę go sprzedać ale ja na to nie pozwolę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v