lysyrolnik

Przedni naped w MTZ 82 TS (problem)

Polecane posty

lysyrolnik    16

Tak jak w temacie mam problem z przednim napedem w moim MTZ.

Na poczatku wakacji byla wymieniona szkrzynka z ktorej wychodzi walek do podporki i dalej na przedni most.Przez zniwa wszystko dzialalo jak ta lala.Na polu podczas uprawy dziadek wlaczyl naped i od tego mometu juz nie da sie tego wylaczyc, wajcha ani drgnie.

Nie wiem jaka jest przyczyna,a moze wy spotklaliscie sie juz z taki przypadkiem. Bede wdzieczny za wszelkie proby pomocy.

 

Pozdrawiam lysyrolnik


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ilovemtz    0

TAk my mielismy problem z Przodkiem MTZ-a zjachały sie frezy nie rowno i raz ciagnal raz nie az sie calkiem nie wytastaly i nie bylo punktu zaczepienia tzw. zmeczenie matrerialu rozkrec przedni most to zobaczysz co jest bo domyslac to ty sie mozesz


I love mtz and simson.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztof_k    0

Przeni most może być ok. raczej jest coś nie tak ze sprzęgłem kłowym załączającym przedni napęd. Właśnie z tą skrzynką którą wymieniałeś . ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ilovemtz    0

pytaęłm sie ojca co tam moze byc powiedzial ze moze byc cos ze sprzeglem ktore tez wymienialismy zanjduje sie ono w jakiejs gruszce tyle mi ojciec powiedzial a i powiedzial ze jak nie rozkrecisz to nie zobaczysz


I love mtz and simson.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    16

Witam

 

Postanowilem odswiezyc temat gdyz ostatnio przygladajac sie opona z przodu zawazylem ze po lewej stronie ciagnika opona od zewnatrz jest starta prawie do zera, a strona wewnetrzna nic, z opona z prawej strony nic sie nie dzieje.

dodaje fotke, zeby jakos sie zorietowac o co mi chodzi.

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-image36109.html

 

pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    86

U mnie w zetorze podobnie.Ale ja nie mam przedniego napędu.Na wiosnę przemienię opony, u ciebie raczej to nie wina napędu. ;) Może coś ze zbieżnością ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    16

Napedu to raczej nie, ale jak juz dotyczny przodu ciagnika to napisalem w tym temacie ;)

Gadalem z Piotrusiem89 to wyszlo na to ze ktos przywalil lewa strona w cos.(napewno to nie ja)

Ale czekam na inne sugestie, bo nie chce zakladac od razu najgorszego


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Hmm, w moim 4514 też tak jest, tylko że przy lewym kole wyciera się wewnętrzna strona w przy prawym zewnętrzna strona opony. Postaram się zrobić foty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    86

Czy przywalił...hmm.Może tak być ;) Bo ja mam bez napędu czyli koła mi się zjeżdżają do środka a ciągnikowi z napędem powinny się lekko rozjeżdżać. ;) Więc u mnie siłą woli muszą sie zedrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    16

Przesluchania beda po swietach, bo teraz to jakos nie wypada ;)

teraz czekam na opinie bardziej lub mnie doswiadczonych wszelka pomoc mile widziana ;)


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

A nie masz napękniętej półosi, takie opony miał od nowości???? Albo może być też prawe koło rozkręcone na drązku i patrzeć lekko do środka.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

Sprawdz czy koło nie ma luzów na łożyskach, bo mogą byc wysypane łożyska i zmienia sie geometria podczas jazdy i tnie ci opone.

Jakbys miał zle ustawiona zbierznosc to by cielo obie opony


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz82    2
Tak jak w temacie mam problem z przednim napedem w moim MTZ.

Na poczatku wakacji byla wymieniona szkrzynka z ktorej wychodzi walek do podporki i dalej na przedni most.Przez zniwa wszystko dzialalo jak ta lala.Na polu podczas uprawy dziadek wlaczyl naped i od tego mometu juz nie da sie tego wylaczyc, wajcha ani drgnie.

Nie wiem jaka jest przyczyna,a moze wy spotklaliscie sie juz z taki przypadkiem. Bede wdzieczny za wszelkie proby pomocy.

 

Pozdrawiam lysyrolnik

 

 

sprawdz czy zapadka ustalająca położenie dzwigni włączania napedu sie nie zacieła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek269    0

ten problem mam w swoim mtz 82 bo poprzedni właściciel wjechał kiedyś jednym kołem do studzienki- można się domyśleć że teraz jest troche koślawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    114

przecierz masz krzywo prawe koło a nie lewe i nie tylko ty a to jest tylko i wyłącznie od orania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    114

to weż się przyjrzyj się (na inne ciągniki) na ustawienie kół oba są zwrócone (patrząc na dole) w lewo ,prawe do środka lewe na zewnątrz. Wiesz jak się orze koła lekko skręcone w lewo niektórzy nawet na maksa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    139

A przy orce pługiem obrotowym też skręcasz zawsze w lewo ? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    16

"krzych2007" - luzów żadnych nie ma na łożyskach.

"Lukasz82" - problem został rozwiązany przez wymianę całego mechanizmu załączającego napęd.

 

"radek269" - niedawno zrobiłem sobie w wujem rajd po Polsce, i tak z ciekawości po komisach obejrzałem kilka MTZ'ów i doszedłem do wniosku że to może być jakaś wada odlewu mostu :P Możliwe, że nie wszystkie tak mają może też być tak jak piszesz, że mógł być jakiś dzwon czy coś w tym stylu.


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

tak to jest jakaś wada chyba u mnie też tak robi i wszystko chodzi ok i u kolegi też tak robi


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik5678    0

Witam mam problem z napędem w moim mtz ładowałem piasek łychom i mialem włączony napęd jak mocniej zaryłem w ziemię to zaczeło coś bardzo głośno przeskakiwać.Czy ktoś wie co to morze być za przyczyna prosze o szybką odpowiedz. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Najprawdopodobniej ślizga sprzęgło w podporze pośredniej wałów. Odkręć wał od podpory ten idący do skrzyni i dokręć nakrętkę.

Normalnie powinno się je dokręcić momentem 70-75Nm.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez BelarusTeam
      Witam, przy zrywce felga wgieta o pieniek; na rancie jakies 7 cm od wewnetrznej strony az widac detke  macie jakies pomysly na ratunek czy na smietnik?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bartek12321
      Po remoncie silnika i głowicy słychać głuche stuki na pierwszym cylindrze tłok nie uderza w zawory Czy ktoś już może coś takiego przerabiał wtryskiwacze po regeneracji pompa również
    • Przez wkacperw
      Mam pytanie czy mtz 82 jest dobrym wyborem do paszowozu? Obecnie mam ursusa c360 i odczuwam lekki brak mocy. Mieszmy około 2000kg.
    • Przez sunday
      Witam
      Mam pytanie odnośnie rozmiaru kół w MTZ 820, czy jeśli na tył założę 18.4xR34 a na przód 13.6xR20 to mi to się zgra i nie będzie problemów z napędem???
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.