Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie po włoczeniu wałka przekaznika mocy i go wyłączeniuwałek obraca się jeszcze z 1,5 minuty co morze być tego przyczyną czy jest jakaś regulacja.

Połączone

Opublikowano (edytowane)

A jeśli mikropompka jest nowa, wałek da się obrócić ręką na zgaszonym silniku, wałek chodzi ale się nie zatrzymuje, nawet kołkiem jest to niemożliwe, ale po zapaleniu silnika i dźwigni w pozycji wyłączony wałek stoi to znaczy, że do wymiany hamulec WOM?

 

Jedna z możliwych przyczyn takiego stanu rzeczy: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/60960-prawidlowy-montaz-oringow-wom/page__gopid__1121274?do=findComment&comment=1121274

Edytowane przez Kisielo
Opublikowano (edytowane)

Witam.Mam pytanie odnośnie wom 912.Po załączeniu wałka dzwignią w podłodze wałek

pracuje,lecz nie reaguje na dzwignie przy kierownicy(tzn.nie rozł.i nie wł.)

dodam że dzwignia jest połączona z wodzikiem pod kabiną,tyle widać.jak sprawdzić nieinwazyjnie co jest nie tak?czekam na sugestie,dzięki.

 

Połączony

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

A masz sprawny wzmacniacz momentu?Działa Ci poprawnie? Najpierw sprawdź ciśnienie mikropompki powinno być ok 10 atm i więcej.Ale mi się zdaje że są zwichrowane tarcze w koszu wom.

Opublikowano

wzmacniacz nie działa,rozumiem że to jest powiązane ze sobą ,jak jedno nie działa to i drugie.Nie sprawdzałem wom pod obciążeniem,nie wiem jak się będzie spisywać,może być kłopot?musze go gasić i zapalać z wł.wom np. z rozrzutnikiem ,mam nadzieje że się nic

nie uszkodzi.dzięki..

Opublikowano

Wzmacniacz nie działa bo może byc zaspawany jak w większości. Co do WOM-u to w grę wchodzą tarcze w koszu (jak są wytarte wystarczy jedną dołożyc), może oring w koszu jeśli nie to to znaczy, że nie ma ciśninia oleju.

Opublikowano

Witam. Mam taki problem z 1614 otóż wałek WOM zalacza się na zimnym oleju ok, dopiero jak się rozgrzeje są problemy trzeba odczekać 30-40 sekund ( lub podkręcić obroty silnika- 20 sekund). Dodam, ze tarczki były wymieniane, ciśnienie na dolnym przewodzie i zimnym oleju 12 bar, wzmacniacz działa prawidłowo, przedni napęd pod obciążeniem i pod góre czasem się rozłączy a po 3-4 sekundach załączy ... Czy dobrze myślę że to mikropompka?

Opublikowano

Witam. Posiadam ursusa 912 od roku dziś podpiołem go do prasy rolującej i nawet niechciał ruszyć wałkiem wom gdy zdjąłem przekażnik wałek się kreci co może być przyczyną. Prosze o Pomoc

Opublikowano

Wałek przestał działać do razu? Mogą to być zużyte tarczki sprzęgła wom-u, zużyte uszczelki manżetowe na tłoku sprzęgła lub też oringi. Jak widzisz przyczyn jest kilka a koszty naprawy są stosunkowo niewielkie, więc proponowałbym zacząć od tego. Równie dobrze mogła zepsuć się mikropompa i nie daje wystarczającego ciśnienia do ściśnięcia tarczek.

Opublikowano

Witam mam taki problem że nie działa mi napęd i WOM pod obciążeniem dodam też że mikropompa i tarczki zostały wymienione i nie wiem co może być jeszcze nie tak pomocy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v