ursus1014ieco410

Ursus 1034 Swiatła problem

Polecane posty

Cześc mam problem z tylnymi światłami oraz z kierunkowskazami. Wymieniłem wszystkie bezpieczniki i żarówki a światła z tyłu i boczne mi nie działaja !!! POMOCY??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    41

sprawdź Miernikiem elektrycznym czy jest prąd w kablach tylnych lamp,jak nie to zobacz miernikiem prąd w puszce obok siedzenia. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco7394    0

prawdopodobnie odlaczyl sie kabel w kostce kolo siedzenia lub nie ma masy w lampach

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wierzba1272    8

Najpierw sprawdź mase w lampach, jeśli to nie pomoże to sprawdź wszystkie połączenia w kostce pod siedzeniem i w skrzynce z bezpiecznikami.


UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z instalacją elektryczną w moim ursusie c-385 a mianowicie, gdy próbuję naładować akumulatory to rozrusznik cały czas pokazuje 0 amper. Gdy wciskam kluczyk w stacyjce to brzęczy regulator napięcia, czasami zacznie ładować prostownik ale za chwilę znowu tak się dzieje. Sprawdzałem na kilku prostownikach. Także gdy łączę kabel idący z kabiny do alternatora do obudowy to iskrzy a raczej nie powinno tak być. Proszę o porady bo nie znam się na tym za bardzo. Po prostu po mojemu któryś kabel prądowy styka do masy i prąd ucieka w całą ramę. Bo gdy ciągnik postoi ze trzy dni nie użytkowany to akumulatory padają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Rozrusznik nie pokazuje wartości prądu. Zapewne amperomierz w prostowniku.

Jaki przewód łączysz z obudową alternatora. W instalacji samochodowej praktycznie wszystkie przewody to jest PLUS, a obudowa-rama MINUS. Więc nie łączy się ich od tak.

Ile masz akumulatorów? 2X6V? Przeczyść mostek między akumulatorami.

A tak w ogóle czyść wszystkie połączenia przy akumulatorach, masa.

Prostownik podłączasz gdzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

2x 6V masa pod ramę. Gdy ładuje to podłączam przewody pod rozrusznik i masę. Z obudową alternatora łączyłem kawałkiem kabelka kabel idący do alternatora z kabiny, bo taki koleś mi tak powiedział żeby wykluczyć usterkę stacyjki. :)

Edytowano przez marcin1992_3b

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Nie wiem co miał na myśli ten "koleś" ale chyba go nie zrozumiałeś, albo zna się tak jak Ty.

Nie dziwię się, że zaiskrzyło bo zrobiłeś zwarcie.

Gdyby któryś przewód stykał do masy miał byś takie zwarcie, że miedź z instalacji bez obierania oddał byś na skup metali kolorowych.

 

Czyść wszystkie połączenia akumulatorów, masy i rozrusznika.

Należało by sprawdzić stan akumulatorów, bo możesz mieć uszkodzone, a także napięcie ładowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoko. Dzięki za odp. :D . Problem rozwiązany. Kabel łączący akumulatory był uszkodzony w środku, oraz klema już się go nie trzymała. Kupiłem nowe klemy i dałem drugi przewód i jest gitez. Wszystko działa i ładuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z podłączeniem kabli do stacyjki. A mianowicie wygląda tak że podłączyłem pozycyjne do wejść 58 i 57 a mijania i drogowe do wejść 56a i 56b. Gdy przełączę kluczyk w pozycję 1 to świecą pozycyjne tył i przód czyli tak jak być powinno, ale gdy przełączę w pozycję 2 to zapalają się mijania a gasną wszystkie pozycyjne i tylne lampy nie świecą. Dodam że aby dmuchawa działała to muszę kluczyk przekręcić w pozycję 1 :( już nie mam siły. Bo ta instalacja jest popierdzielona przez poprzedniego właściciela. Potrzebuję pomocy. Najlepiej opisu gdzie co podłączyć. Schemat nic mi nie daje bo kable nie są oryginalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Swojego czasu tez sie meczyłem ze starymi instalacjami az mi zbrzydło teraz jak mam instalacje to robię cała nowa bo mozesz miec kabel jakis przepalony i bedziesz sie wkurzał. Najlepiej kupić kabel i samemu rozprowadzić bo gotowe instalacje są bardzo cienkie i szybko sie przepalają. Tylko jak kupujesz to kupuj linke grubą przynajmniej na 1,5. I jak bedziesz miał do wyboru to szukaj kabli oznaczonych cyframi a nie kiolorami ;) zawsze potem łatwo dojść bo część wtyczek i gniazdek ma takie oznaczenie i przy okazji wymień stacyjkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    2677

Najlepiej będzie, jak przy takiej sieczce prześledzisz i znajdziesz wszystkie potrzebne Ci przewody. Do pozycyjnych, mijania, sygnału dźwiękowego itd. Wtedy jak już wiesz który jest od czego podłączasz jak na schemacie. Przewód zaczynając od końca idzie przecież od odbiornika(lampy) do bezpiecznika a następnie na stacyjkę, ewentualnie jeszcze ze stacyjki na przełącznik. Może masz coś zmostkowane w bezpiecznikach, że wyłącza Ci światła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateuniu    1

kolego podłaczenie w stacyjce wyglada tak

58 pozycja kluczyk na pozycji 1

56a mijania kluczyk na pozycje 2

56b drogowe kluczyk na pozycje 3

15/54 zapłon po włozeniu kluczyka

od rozrusznika +30 i 30 za stacyjka + cały czas

jak bedzie tak podłaczone bedzie wszystko działac

masz problem bo podłaczyłes pozycje na 57 a ona na 2 nie działa ten zestyk ma byc wolny pozycja ma byc podłaczona tylko na 58

a dmuchawe podłacz po zapłonie po włozeniu kluczyka na 15 lub 54 i daj bezpiecznik na tym przewodzie jesli nie ma

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki za odpowiedzi. Temat do zamknięcia. Już podłączyłem i działa wszystko jak należy. A instalację muszę wymienić kiedyś bo poprzedni właściciel skręcał te przewody z kawałeczków i to tak byle jak że szkoda słów :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ganiek    2

Witam, tak jak w temacie mam krótkie przełączam na długie a one jakby przygasają. Masę sprawdzałem i żarówki też dobre :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ganiek    2

tak wiem domyśliłem się już :D wielkie dzięki :D a jeszcze panowie co stosujecie np do lamp tylnych żeby żarówka w oprawce dobrze przewodziła? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    238

Polecam Kontakt S- robi swoje. Najlepiej jednak działa wymiana lampy... Po kilku/kilkunastu latach  żaden preparat nie pomoże  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mariuszsz1lez
      Witam mam problem z moim mf3070 kupiłem go przed żniwami z czołówką do wożenia słomy pracował elegancko zrobił przeszło 100mtg od jakiegoś tygodnia gdy włączę światła mijania lub drogowe zaczyna palić się kontrolka od czujnika przepływu oleju hydraulicznego i jest wielki zgrzyt w skrzyni tak jakby przechodził na żółwia a jak cofam blokuje skrzynie.nadmieniam że bez włączonych świateł jest wszystko jeśli ktoś może pomóc proszę o wiadomość mariuszsz1lez&o2.pl
      z góry dzięki
    • Przez agrofan98
      Witam. 
      Posiadam Ariona 620 z 2012 roku, interesuje mnie gdzie jest wyprowadzone światło przeciwmgielne, mianowicie sprawdzałem w instrukcji, i nie ma żadnego przycisku ani włącznika, natomiast sprawdzałem gniazdo ciągnika i kabel który odpowiada za przeciwmgielne w przyczepie jest podpięty, sprawdzałem również miernikiem i wszystkie światła są, a przeciwmgielnych nie ma...Interesuje mnie to ponieważ chcę zrobić światła cofania w przyczepie i nie mam innego pomysłu gdzie je podpiąć
    • Przez Patryczek96
      Potrzebuję takiego panelu, jak na zdj do ciągnik MF 3060, nigdzie nie mogę znaleźć, są może takie uniwersalne, bo chcę taki założyć, a może ktoś mógłby wykonać taki na zamówienie z włącznikami?

    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez matiz955
      Mam problem z elektryką, w JD 5720 wersji ekonomicznej, otuż nie mam żadnych świateł, nawiewu i radia, nie wiem co jest przyczyną.
      Nowy włącznik świateł nic nie dał.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.