Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
Polska instrukcja tłumaczy to jako: 

Układ elektryczny

Zablokowany przycisk na module przełączającym.

Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?

 

 

post-28028-0-11121100-1443469904_thumb.jpg

Edytowano przez JohnDeere6610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    57

Z tego co pisze na wyswietlaczu moze byc problem z przelacznikiem pod kierownica masz tam dlugie krotkie swiatla moze cos sie w srodku zblokowalo .Z niebieska mozna jezdzic nic sie nie stanie wcisnij OK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na komputerze to tak,po wciśnięciu OK znika do następnego odpalenia. Jednak chodziło mi o to ze przełącza się długie/krótkie a cały czas świeci się kontrolka od długich na zegarach. Na zgaszonym po wciśnięciu tak jakby chcieć mignąć światłami robi się jakieś zwarcie i przygasa podświetlenie przycisków itp. Bezpieczniki OK.
Głównie problem dotyczy tego dlaczego po włączeniu świateł włącza się zapłon?

Edytowano przez JohnDeere6610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysiek1979    57

Sprawdz wszystkie zarowki w lampach przejzyj kostki przy lampach mozna prysnac tam jakims kontaktem nic to nie kosztuje a trzeba od czegos zaczac Kiedys nie laczyla mi zarowka w tylnej lampie od stopu i komputer pokazywal blad czasem moze to byc blachostka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko sprawdzone dokąd jest możliwość i widoczność przewodu. Przełożone kable w lampie na krótkie i świecą no ale to rozwiązanie chwilowe i dalej nic nie zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    57

Wlaczanie sie zaplonu moze byc przez problem z tymi swiatlami wyswietlacz informuje ze cos ciagle laczy w PRZELACZNIKU mimo ze masz wylaczone.Swiatla masz w przelaczniku od kierunkow czy sa osobno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    57

Moze w tym przelaczniku pin od swiatel ciagle kontaktuje tylko ciezka sprawa to rozebrac zeby zobaczyc w nowej seri JD juz nie wylaczaja sie kierunki jak nie raz na radzie trzy razy trzeba wlanczac jMusisz popytac sie jakiegos elektryka od tych sprzetow.Tylko w serwisie zaraz beda chcieki jechac i ciagnac kase.Ja robie na farmie w UK i jezdzilem przeroznymi modelami ale nie mialem ani chlopaki nigdy takiej usterki jak u Ciebie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi ci o samo wyłączanie się kierunków po odbiciu kierownicy? Jeśli tak to wariowalo to tez, raz odbijaly raz nie.
A w nowej Rce właśnie nie ma tego w ogóle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    57

W starych sie wylanczaja a R juz poprawiona ale tez nie jest idealna w kilku ciagnikach sa problemy z DPF ciagnik wchodzi w tryb awaryjny nie ma mocy trzeba gasic silnik najlepsze byly te jeszcze z kanciatymi kabinami maszyny nie do zajechania .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez siwy25
      Witam forumowiczów.
      Mam do was pytanie od kilku dni jestem posiadaczem kombajnu forschrit 524.  i z racji nowego zakupu mam do was pytanie jak u niego włancza się halogeny robocze na kabinie. halogeny sprawne bezpieczniki sprawdzone a one są martwe.  czy jest do nich jakaś kombinacja np. swiatła postojowe plus coś żeby je włączyć.
    • Przez Grześ220
      Witam Całe Forum
      Jestem zainteresowany zakupem ciągnika John Deere 1640,2140 . Jestem w stanie wydać do 30000 tyś zł
    • Przez Kierownik
      Ok. Co byscie wybrali? Kto użytkuje jeden z tych modeli? JD interesuje mnie z autopowr. Jakie są plusy i minusy jednego i drugiego? Nie miałby to byc ciągnik główny, ale dobrze zeby z 4 skibowym polatał jak i z jakims agregatem uprawowo siewnym.
    • Przez johniy861
      Witam, od pewnego czasu mam problem z uciekajacym powietrzem z układu hamulcowego. Ogólnie przez większość roku powietrze nie jest potrzebne ale w żniwa z przyczepami juz jak najbardziej a denerwujace jest to ze za każdym razem gdy zgasze ciągnik a za 15 min znowu odpale to trzeba czekać aż nabije powietrza do ukladu ( żeby można było ruszyć przyczepy). Podczas jazdy problemu nie ma bo kompresor bije na bieżąco. Wstępnie zlokalizowalem gdzie ciśnienie ucieka i wydaje mi sie ze z zaworu sterowania hamulcami przyczepy ( al160250). Wiadomo john bierze pneumatyke z wabco tylko pytanie czy jest możliwość naprawy takiego zaworu? sa gdzieś dostępne części do nich? Niby na necie są jakieś zestawy naprawcze ale znów ich cena powala no i jak je dopasować do konkretnego modelu zaworu. Może ktoś rozwiazywal juz ten problem u siebie i pomógł by mi z nim?
    • Przez rollo29
      Prośba do szczęśliwych posiadaczy prasy John deere 346 lub podobny model 3...Zerwał mi się główny łańcuch napędowy przy wałku ,i moje pytanie ile on liczy ogniw ,czy konieczne (napewno tak)jest ustawienie" zapłonu".😱😱😱😱😱😰😰
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.