Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
matiz955    10

Mam problem z elektryką, w JD 5720 wersji ekonomicznej, otuż nie mam żadnych świateł, nawiewu i radia, nie wiem co jest przyczyną.
Nowy włącznik świateł nic nie dał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matiz955    10

taak, od razu. i dobrze wszystko.
Może jakis przekaźnik, może ktoś już tak miał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wjanusz23    6

Kolego sprawdż zabezpieczenie 70 A  linia 012 doprowadza zasilanie dla przełącznika świateł i pozostałych opisanych odbiorników . Na sto procent brak zasilania linii 012.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paweldammer    0
Dnia 2.05.2016 o 13:07, matiz955 napisał:

Mam problem z elektryką, w JD 5720 wersji ekonomicznej, otuż nie mam żadnych świateł, nawiewu i radia, nie wiem co jest przyczyną.
Nowy włącznik świateł nic nie dał.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Łukasz84
      Witam mam problem, nie działa mi jedno obwodowy układ hamowania przyczepy tzn. w ciągniku nie ma ciśnienia na tym jednym złączu, natomiast na dwuobwodowy dmucha, zauważyłem to w zimie, a teraz dalej jest problem. Ciągnik same eksplorer 85 . Proszę o poradę
       
    • Przez shanatho
      Witam. Problem jest taki jak w tytule, bezpieczniki wszystkie są całe, awaryjne działają, nowy przerywacz, nie ma prądu w kablu w przełączniku kierunkowskazów. Jakieś pomysły? 
    • Przez grzegorz4173
      Witam, 
      Mam problem z silnikiem perkins 3p, który pracuje w wózku widłowym. Jest to całkowity brak oleju na klawiaturze zaworowej, w zasadzie to olej nie pojawia się już w otworze na gorze bloku. Po odkręceniu przewodu łączącego blok z głowicą i uruchomieniu silnika sucho, ani kropli.  Wózek niedawno kupiony więc nie wiem od jak dawna tak pracuje oraz co było robione w silniku wcześniej. Do tej pory sprawdziłem drożność przewodów od bloku, do głowicy oraz samej klawiatury. Następnie przedmuchałem blok oraz magistrale olejową, powietrze dochodziło w okolice wałka rozrządu, więc wydaje się że kanały olejowe są drożne. Tutaj kończą mi się pomysły i chciałem zwrócić się z prośbą o pomoc, może ktoś miał taki przypadek i podzieliłby się rozwiązaniem lub cenną radą 
      Dodam jeszcze, że ciśnienie na wale korbowym czy to na zimnym czy ciepłym silniku to około 4 - 4,5 bara, nie słychać żadnych niepokojących stuków, zgrzytów itp.
      Pozdrawiam
       
    • Przez pafeu
      Opryskiwacz biardzki 1500l
      Wszystko działało w porządku, lecz gdy pojechałem pryskać włączyłem opryskiwacz i manometr lekko się podnosi na wysokich obrotach.  Filtry były sprawdzane i są czyste. Olej w pompie też jest. 
    • Przez Piotrswider
      Witam,czy ktoś mi powie ile jest przekaznikow od świateł ,czy wszystkie znajdują się pod deską rozdzielczą,jakie zamieniki najlepiej zastosować ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.