Skocz do zawartości
News
miszael

opryskiwacz Bury Pelikan 2000l

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
miszael    0

potrzebuje opinii na temat opryskiwacza Bury pelikan 2000l belka 15m hydrauliczny z komputerem lub co innego polecacie w tej wielkosci ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kapec24    31

Kolega i sąsiad mają i sobie chwalą. My mamy od 11 lat stanimpexa i teraz chcąc zmienić to najprawdopodobniej właśnie pelikan 2000. W Grubnie na dniach pola zawołali 56 tys z komputerem i własną hydrauliką. Za takie pieniądze nic lepszego się nie kupi. A fajne ma właśnie to że ma tą własną hydraulikę przez co ciągnik tak w d*pę nie dostaje. Dodatkowo jego gabaryty są bardzo fajne. Jest mały, zgrabny dla oka, i jako jeden z niewielu może mieć rozstaw poniżej 150 co w naszym przypadku jest kluczowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszael    0

mi wycenili na 58,800 z własna hydraulika, komputer Brawo 180 i dodatkowo dokładaja dysze antyznoszeniowe po 45 szt x 30 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    4

Mi 58 netto za 18m ale bez własnej hydrauliki za to z cwiartkowaniem i bravo 300, bedzie lepszy od woprola?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba24051    178

Tez wlasnie sie zastanawiam nad Woprolem i Burym. Moglby ktos wytlumaczyc o co chodzi z ta wlasna hydraulika? Nie podlacza sie zadnego weza do ciagnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wesolymaniek
      Witam Kolegów i prosze o pomoc. chce wymienic pompe w opryskiwaczu Bury Perkoz 600 l lance 12 m . w tej firmie doradzili aby zamontowac teraz pompe Udor Zeta 100 i moje pytanko co myslicie na jej temat. nie znam jej jakiej to produkcji i jaka jakosc cena ok 1600 zł podobno u nich . wogole chce go zmodernizowac bo juz ma 14 latek a pozatym chce go teraz przedewszystkim wykorzystywac przy plantacji truskawki . wiec chce tkaze wymienic filt ssawny rozdzielacz i mysle o takim z zaworem stalocisnieniowym i co myslicie o tym wszystkim???/ pozdrawim i czekam na odzew
    • Przez simpleNICKpl
      Tak jak w temacie. Który według was lepszy? Opryskiwacz ciągany. Ma mieć 1500l, belke 15 metrów skladaną w X, rozwadniacz oraz komputer sterujący dawką oprysku i hydrauliką. Brany będzie na unie więc dlatego porównuje tylko te dwie marki. Pracował będzie na ok 100-120 ha.
    • Przez kornas
      Witam. Czy dokładał już ktoś z was do belki opryskowej światła LED w celu poprawy kontroli oprysku bodczas wieczornych i nocnych akcji. Mam samojezdnego berthouda z belką o szerokości 24m i zastanawia mnie jak wyglądało by założenie LEDów z technicznego punktu widzenia i z jakim kosztem trzeba by było się liczyć pozdrawiam!! A bym zapomniał BELKA jest z PRZODU;)
    • Przez 3Perkins
      Witam Wszystkich.
      Potrzebuję kilka rad co do tego komputera. Czy ktoś ma opryskiwacz z takim komputerem, i jak się nazywa ten komputer?? Nie wiem jak mam go skalibrować, ponieważ mam ścieżki na 15m a opryskiwacz ma belkę 21m. Belka jest rozsuwana więc z ustawieniem szerokości nie ma problemu. W komputerze mam zapisane dawki 200, 300 i 400l/ha tylko czy jeśli skrócę belkę do 15 metrów i chcąc wypryskać 200l/ha to ta dawka zapisana w komp (200l) będzie odpowiednia do wydatku cieczy na hektar??? Jeśli ktoś mógł by mi opisać przyciski na komputerze był bym bardzo wdzięczny.
      Z góry Wszystkim dziękuję za pomoc.

    • Przez Marcin124
      Witam mam do kupna taki i szukam opinii na temat tego opryskiwacza. Opryskiwacz jest sterowany pneumatycznie, może ma ktoś taki, jak jest z awaryjnością pneumatyki i dostępnością części?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.