News
Prezes-Soltys

Problem z napinaczem motowideł ZO 58

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam

Mam kłopot z napinaczem, podczas pracy pas zjeżdża z rolki napinacza. Wiem że koło nie jest w osi, teraz nie bardzo wiem jak jak to naprawić. Załączę zdjęcia

post-191626-0-59779900-1465471703_thumb.jpg

W tym miejscu było spawane i pewnie tu jest problem. Może ktoś mógł by sprawdzić u siebie jak to było w oryginale 

post-191626-0-29460500-1465471734_thumb.jpg

post-191626-0-86396600-1465471763_thumb.jpg

Tak wcieło pasek po 15 minutach pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Musisz to wyrwać i wyosiować inaczej pracy nie będzie. Jest krzywo i będzie ciąć pasek. To jest przyspawane do czoła czy na przelot tej blachy? 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

toorano    27

to nie jest napinacz motowideł !

tam jest tulejka, pewnie się już wytarła i napinacz jest krzywo, pościągaj wszystko, a jak ośka będzie krzywa to założyć na nią rurę naprostować i pospawać 

tulejki nie można kupić, trzeba dorobić z textolitu !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Renault145
      https://m.olx.pl/oferta/bizon-zo56-CID757-IDyYR2O.html?backUrl=%2Fajax%2Fmojolx%2Fdetails%2F516899010%2F
    • Przez rotez1127
      witam
      od 2 lat jestem szczęśliwym posiadaczem bizona z050 z 1974 r (maszyna wiekowa, niezaciekawy wygląd ale ma dużo nowych części i na moje 30 ha wystarcza) otóż w ubiegłym roku poszły mi łożyska w alternatorze, ojciec zrobił je razem z sąsiadem i niebyli pewn że alternator ładuje (coś urwali od wskaźnika, niepamiętam dokładnie) i kosząc ostatnie pole zagotował mi sie olej i szedł biały dym z korka od wlewu oleju.kombajn zostawiłem na noc na polu,następnego dnia pojechałem z ojcem aby go zaciągnąć do domu i po zapaleniu i chodzeniu na średnich obrotach przez ok 15 min, wskazówka od ciśnienia oleju minimalnie się podniosła, kiedy nim ruszyłem z 50 m (kombajn jechał sam o własnych siłach) wskazówka zaczeła skakać między 1 a 3 na wskaźniku od ciśnienia oleju,pokazałem to ojcu a on powiedział abym to skosił, skosiłem to( ok 2,5 ha, krótkie pole żyto polegnięte więc kosiłe z 3 godz) w między czasie wskazówka od wody pokazywała że sie gotuje silnik zwolniłem mu obroty i włożyłem palec do chłodnicy woda była gorąca ale miała max 80 st.
      skosiłem wszystko przyjechałem nocą na światłach w zbiorniku było zborze, kilkadni późnie ojcie próbował wysypać zborze i poprostu mu zgasł ( tak przynajmnie mówił) próbował go zapalić i silnik nieumiał przekręcić i tu jest moje pytanie czy silnik szlak trafił czy naładować akumulatory i próbować go odpalić. Dodam jeszcze że : to nie jest oryginalny silnik sw 400 tylko z autobusu czy stara, a kombajn kiedy mam ało paliwa (przynajmniej mój) podejdzie jakiś "paper" i zatka dopływ paliwa do pompy wtryskowej) oraz że niewiem jak było z tym alternatoremi się już raczej niedowiem ponieważ mój ojciec zmarł w październiku. dlatego proszę was o pomoc, może ktos teżmiał taką sytuacje
    • Przez Adammmmm
      Witam jak w temacie mam problem z mocarnia a mianowicie słabnie przy koszeniu gęstego zborza nawet na najwolniejszej jeździe wymieniłem pas od strony podajników i dalej to samo może ktoś coś podpowie . 
       
    • Przez artursobczak8
      Witam, 
      Ostatni mam trochę czasu i zacząłem wymieniać wał młocarni bo stary miał bicie od napędu i luz na łożysku na wale,  zakupiłem nowy po założeniu okazało się że jest krzywy między końcówką napędu a łożyskiem, pojechałem oddać a sprzedawca przyjął zwrot i powiedział że teraz takie robią i trzeba wsiąść dużą rurę i po założeniu łożysk prostować co o tym sądzicie, wydaję 300 zł na nowy wał a muszę go prostować coś nie tak, jak to u was wygląda bo teraz chciałby zamówić przez internet i azż się boję że krzywy będzie
    • Przez bizonzo56
      Czy som  potrzebne uprawnienia na kombajn bizon zo 56 .Mam prawojazdy  kategorii t czy można kosić i poruszać się po  drogach publicznych  jeśli nie mamy  kursu lub uprawnienia .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.