Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

chciałbym dowiedzieć się wszystko o tym modelu a także o serii 71** i 72** .Interesuje mnie naprawdę wszystko,najdrobniejsze szczegóły,począwszy od spalania do kosztów utrzymania.Mam też pytanie czy ta skrzynia nada się na mniejsze kawałki czyli częstą zmianę kierunku jazdy ?? 

Dziękuję za wszelkie informacje :)

Opublikowano

Skrzynia nadaje się na mniejsze kawałki ale nie jest tak wygodna jak te z rewersem przy kierownicy. My głównie mamy sprzęty półzawieszane(pług, talerzówka) ale agregat zawieszany ciąga i na małych kawałkach też. 

Ceny części są zróżnicowane. Pompa wody chyba 300zł to niska cena ale jak chciałem kupić czop zwrotnicy i zawołali 3tyś netto za orginalny a zamiennik 1tyś netto to trochę zaskoczyło. Dosyć droga jest wymiana oleju w skrzyni. Olej do skrzyń automatycznych i idzie go 120l chyba. Spalanie na zrobioną robotę jest nieduże. W orce chyba 16l na motogodzinę a latał z pługiem 6x40. Skrzynia półautomat to bajka przy pracach polowych. Nigdy nie brakuje biegu. Zawsze możesz zredukować. Jak chcesz coś więcej wiedzieć to pytaj o konkrety. Ogólnie jestem zadowolony z tego ciągnika. Ciąga u nas pług, talerzówkę, agregat siewny i ciężarówki jak się zakopią.

Opublikowano (edytowane)

bardzo pomocne informacje :) jeszcze pytanie czy ten case nadaje się do transportu,mam na myśli 2 przyczepy o ładowności ok 14t każda,jaką rozwija prędkość?. Chciałbym jeszcze zapytać w jaki sposób dobrze sprawdzić takiego Case'a przy zakupie ? 

Edytowane przez international856XL
Opublikowano

Ja do transportu to sporadycznie używam ale przy takich dwóch przyczepach poradzi sobie na pewno a w okolicy do niedawna pracował podobny do mojego case i woził zborze z pola na trasie od 8 do 12 km i spalanie było w porządku(nie boi się wysokich obrotów jak mój john deere). Pracował ładne parę lat przy takim transporcie w żniwa. Teraz na ciężarówki się przerzucili i samoprzeładowcze. Przy zakupie warto zabrać specjalistę np. z serwisu case po godzinach i on sprawdzi ciśnienie na silniku(oleju i sprężania) oraz sprawdzi ciśnienie w na pompach hydraulicznych. Sprawdzi także w praktyce skrzynie bo na nią trzeba uważać najbardziej. Skrzynię trzeba sprawdzić na zimnym i rozgrzanym oleju. Sprawdzić jak wchodzą biegi, czy wchodzą wszystkie a nie np. co drugi, cy nie ma opóźnienia po zmianie biegów. A resztę to jak w każdym czyli czy za mocno nie kombinowany i spawany. Nie patrz na przebieg bo bije tylko na 9999mtg więc jeżeli na wyświetlaczu ma 8tyś to jest nadzieja że ma 18tyś, najprawdopodobniej ma 28tyś a może mieć i nawet 38tyś. Nie wierz w kit że mało pracował. 

Opublikowano (edytowane)

U mnie właśnie miałby służyć do transportu (nawet do 40km ) i ciężkiej pracy w polu typu orka i agregat,tak się właśnie zastanawiam czy to byłby odpowiedni ciągnik do tego typu pracy czy zacząć rozglądać się za inną marką bądź modelem Case'a... jeszcze chodzi mi  po głowie Case MX 170

Edytowane przez international856XL
Opublikowano

Fendt jasne tylko budżet nie ten. Chciałbym przeznaczyć na tą inwestycję ok 70tyś max a zależy mi na tym aby to był tak zwany "koń pociągowy "  Poważnie myślę nad Case seria 72** najbardziej 7210 ponieważ nie mam dużo pola i transport też jeżeli chodzi o wywiezienie zboża na skup także raczej jak już to kilka wyjazdów.Największą zagadką pozostaje dla mnie skrzynia w tym Case, mam dość małe kawałki  max 4ha  w kawałku (woj. Lubelskie  z tego słynie )  i na pewno byłaby to częsta zmiana kierunku jazdy a w tym modelu trzeba mieszać całą skrzynią co raczej nie wpływa zbyt dobrze na trwałość. Zdaję sobie sprawę,że są to maszyny na wielkie pola natomiast jest to tania maszyna w porównaniu z Fendt czy John Deere. Może jakaś rada z waszej strony ? naprawdę ciężko jest podjąć jednoznaczną decyzję... Na pewno zależy mi na tym aby konkretnie określić czy po prostu taka skrzynia na takich malutkich pola nie dostanie za bardzo w du*e i żeby nie trzeba za chwilę jechać na warsztat

Opublikowano

Fendt jasne tylko budżet nie ten. Chciałbym przeznaczyć na tą inwestycję ok 70tyś max a zależy mi na tym aby to był tak zwany "koń pociągowy "  Poważnie myślę nad Case seria 72** najbardziej 7210 ponieważ nie mam dużo pola i transport też jeżeli chodzi o wywiezienie zboża na skup także raczej jak już to kilka wyjazdów.Największą zagadką pozostaje dla mnie skrzynia w tym Case, mam dość małe kawałki  max 4ha  w kawałku (woj. Lubelskie  z tego słynie )  i na pewno byłaby to częsta zmiana kierunku jazdy a w tym modelu trzeba mieszać całą skrzynią co raczej nie wpływa zbyt dobrze na trwałość. Zdaję sobie sprawę,że są to maszyny na wielkie pola natomiast jest to tania maszyna w porównaniu z Fendt czy John Deere. Może jakaś rada z waszej strony ? naprawdę ciężko jest podjąć jednoznaczną decyzję... Na pewno zależy mi na tym aby konkretnie określić czy po prostu taka skrzynia na takich malutkich pola nie dostanie za bardzo w du*e i żeby nie trzeba za chwilę jechać na warsztat

Od częstej zmiany biegów nie zepsuje ci się skrzynia. A czy wygodnie się zmienia biegi to najlepiej sam sprawdź. Ale powiem tak że o wiele szybciej i wygodniej jest zmienić bieg(cofanie) w case magnum niż na przykład w zetorze 16145(siałem obydwoma podobne kawałki z podobnymi siewnikami). Na małych kawałkach nic nie zastąpi rewersu. Najlepiej przy kierownicy ale te po prawej w konsoli(np. john deere seria 00) też są bardzo wygodne.  

Opublikowano

Witam,

Od niedawna jestem posiadaczem case 7210 i mam małe pytanie, gdzie moze być jakaś smarowniczka od przedniego mostu (główny sworzeń) czy to jest nie smarowalne, od kogos słyszałem ze ma byc na czole sworznia ale tam jest tylko nakiełek. Czy jakis posiadacz ww. case wie cos na ten temat??

Opublikowano

Ma ktoś pojęcie jakie są różnice miedzy Magnum 7210 i 7220 (7110-7120) ? Posiadam 7110 i chciał bym zwiększyć moc o jakieś 20 KM

Wiem że Obydwa ciągniki mają te same silniki natomiast zastanawiam się czy wystarczy jedynie podkręcić dawkę paliwa czy może trzeba zmienić wtryski lub turbinę ? Bardzo proszę o konkretne odpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v