Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam,

chciałbym dowiedzieć się wszystko o tym modelu a także o serii 71** i 72** .Interesuje mnie naprawdę wszystko,najdrobniejsze szczegóły,począwszy od spalania do kosztów utrzymania.Mam też pytanie czy ta skrzynia nada się na mniejsze kawałki czyli częstą zmianę kierunku jazdy ?? 

Dziękuję za wszelkie informacje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymong1234    24

Skrzynia nadaje się na mniejsze kawałki ale nie jest tak wygodna jak te z rewersem przy kierownicy. My głównie mamy sprzęty półzawieszane(pług, talerzówka) ale agregat zawieszany ciąga i na małych kawałkach też. 

Ceny części są zróżnicowane. Pompa wody chyba 300zł to niska cena ale jak chciałem kupić czop zwrotnicy i zawołali 3tyś netto za orginalny a zamiennik 1tyś netto to trochę zaskoczyło. Dosyć droga jest wymiana oleju w skrzyni. Olej do skrzyń automatycznych i idzie go 120l chyba. Spalanie na zrobioną robotę jest nieduże. W orce chyba 16l na motogodzinę a latał z pługiem 6x40. Skrzynia półautomat to bajka przy pracach polowych. Nigdy nie brakuje biegu. Zawsze możesz zredukować. Jak chcesz coś więcej wiedzieć to pytaj o konkrety. Ogólnie jestem zadowolony z tego ciągnika. Ciąga u nas pług, talerzówkę, agregat siewny i ciężarówki jak się zakopią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

bardzo pomocne informacje :) jeszcze pytanie czy ten case nadaje się do transportu,mam na myśli 2 przyczepy o ładowności ok 14t każda,jaką rozwija prędkość?. Chciałbym jeszcze zapytać w jaki sposób dobrze sprawdzić takiego Case'a przy zakupie ? 

Edytowano przez international856XL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szymong1234    24

Ja do transportu to sporadycznie używam ale przy takich dwóch przyczepach poradzi sobie na pewno a w okolicy do niedawna pracował podobny do mojego case i woził zborze z pola na trasie od 8 do 12 km i spalanie było w porządku(nie boi się wysokich obrotów jak mój john deere). Pracował ładne parę lat przy takim transporcie w żniwa. Teraz na ciężarówki się przerzucili i samoprzeładowcze. Przy zakupie warto zabrać specjalistę np. z serwisu case po godzinach i on sprawdzi ciśnienie na silniku(oleju i sprężania) oraz sprawdzi ciśnienie w na pompach hydraulicznych. Sprawdzi także w praktyce skrzynie bo na nią trzeba uważać najbardziej. Skrzynię trzeba sprawdzić na zimnym i rozgrzanym oleju. Sprawdzić jak wchodzą biegi, czy wchodzą wszystkie a nie np. co drugi, cy nie ma opóźnienia po zmianie biegów. A resztę to jak w każdym czyli czy za mocno nie kombinowany i spawany. Nie patrz na przebieg bo bije tylko na 9999mtg więc jeżeli na wyświetlaczu ma 8tyś to jest nadzieja że ma 18tyś, najprawdopodobniej ma 28tyś a może mieć i nawet 38tyś. Nie wierz w kit że mało pracował. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

U mnie właśnie miałby służyć do transportu (nawet do 40km ) i ciężkiej pracy w polu typu orka i agregat,tak się właśnie zastanawiam czy to byłby odpowiedni ciągnik do tego typu pracy czy zacząć rozglądać się za inną marką bądź modelem Case'a... jeszcze chodzi mi  po głowie Case MX 170

Edytowano przez international856XL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Pytanie czy te 50 km da się rozwinąć na Polskich drogach  z ciężarem.

Co do Magnuma i MX to są to ciągniki idioto odporne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fendt jasne tylko budżet nie ten. Chciałbym przeznaczyć na tą inwestycję ok 70tyś max a zależy mi na tym aby to był tak zwany "koń pociągowy "  Poważnie myślę nad Case seria 72** najbardziej 7210 ponieważ nie mam dużo pola i transport też jeżeli chodzi o wywiezienie zboża na skup także raczej jak już to kilka wyjazdów.Największą zagadką pozostaje dla mnie skrzynia w tym Case, mam dość małe kawałki  max 4ha  w kawałku (woj. Lubelskie  z tego słynie )  i na pewno byłaby to częsta zmiana kierunku jazdy a w tym modelu trzeba mieszać całą skrzynią co raczej nie wpływa zbyt dobrze na trwałość. Zdaję sobie sprawę,że są to maszyny na wielkie pola natomiast jest to tania maszyna w porównaniu z Fendt czy John Deere. Może jakaś rada z waszej strony ? naprawdę ciężko jest podjąć jednoznaczną decyzję... Na pewno zależy mi na tym aby konkretnie określić czy po prostu taka skrzynia na takich malutkich pola nie dostanie za bardzo w du*e i żeby nie trzeba za chwilę jechać na warsztat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

To dobrego MX 170 za te pieniądze nie kupi, bo za ładne to z 80 trzeba dać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymong1234    24

Fendt jasne tylko budżet nie ten. Chciałbym przeznaczyć na tą inwestycję ok 70tyś max a zależy mi na tym aby to był tak zwany "koń pociągowy "  Poważnie myślę nad Case seria 72** najbardziej 7210 ponieważ nie mam dużo pola i transport też jeżeli chodzi o wywiezienie zboża na skup także raczej jak już to kilka wyjazdów.Największą zagadką pozostaje dla mnie skrzynia w tym Case, mam dość małe kawałki  max 4ha  w kawałku (woj. Lubelskie  z tego słynie )  i na pewno byłaby to częsta zmiana kierunku jazdy a w tym modelu trzeba mieszać całą skrzynią co raczej nie wpływa zbyt dobrze na trwałość. Zdaję sobie sprawę,że są to maszyny na wielkie pola natomiast jest to tania maszyna w porównaniu z Fendt czy John Deere. Może jakaś rada z waszej strony ? naprawdę ciężko jest podjąć jednoznaczną decyzję... Na pewno zależy mi na tym aby konkretnie określić czy po prostu taka skrzynia na takich malutkich pola nie dostanie za bardzo w du*e i żeby nie trzeba za chwilę jechać na warsztat

Od częstej zmiany biegów nie zepsuje ci się skrzynia. A czy wygodnie się zmienia biegi to najlepiej sam sprawdź. Ale powiem tak że o wiele szybciej i wygodniej jest zmienić bieg(cofanie) w case magnum niż na przykład w zetorze 16145(siałem obydwoma podobne kawałki z podobnymi siewnikami). Na małych kawałkach nic nie zastąpi rewersu. Najlepiej przy kierownicy ale te po prawej w konsoli(np. john deere seria 00) też są bardzo wygodne.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to może faktycznie warto postawić na tego Case'a, jakie są największe mankamenty Case magnum 7210 ewentualnie 7220. Mam na myśli wszystko  o mechanice i czy da się coś zrobić bez serwisu ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel22    0

Witam,

Od niedawna jestem posiadaczem case 7210 i mam małe pytanie, gdzie moze być jakaś smarowniczka od przedniego mostu (główny sworzeń) czy to jest nie smarowalne, od kogos słyszałem ze ma byc na czole sworznia ale tam jest tylko nakiełek. Czy jakis posiadacz ww. case wie cos na ten temat??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    0

Ma ktoś pojęcie jakie są różnice miedzy Magnum 7210 i 7220 (7110-7120) ? Posiadam 7110 i chciał bym zwiększyć moc o jakieś 20 KM

Wiem że Obydwa ciągniki mają te same silniki natomiast zastanawiam się czy wystarczy jedynie podkręcić dawkę paliwa czy może trzeba zmienić wtryski lub turbinę ? Bardzo proszę o konkretne odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TopAgroPlus
      Witam
      Mam pytanie ile czynnika wchodzi do układu klimatyzacji w John Deere 7730 i dlaczego zamarza rurka niskiego ciśnienia przy sprężarce?
       
    • Przez MichalSiemano
      kupie koparko ladowarke jcb  4cx lub 3cx
    • Przez Roman2
      Kupiłem w tym roku prasę John Deere 582 używaną i mam z nią pewien problem.
      Mianowicie przy podawaniu siatki, zostaje ona owinięta na wałku gumowym, a nie podana na snopek. 
       
      W czym tkwi problem? Proszę o pomoc i pozdrawiam.
        
    • Przez Skwarus
      Witam, niedawno kupiłem prasę John Deere 580 z rotorem, zrobiłem nią 70 bel bez żadnego problemu, a teraz zaczęła się zapychać za rotorem, bela się przestaje obracać, pasy się zatrzymują i muszę wyrzucać materiał z komory. Nieraz jakoś dobrze złapie i jest wszystko dobrze ładna bela wychodzi. Był podobny temat o jd 550 ale nie było jednoznacznej odpowiedzi. Czy przyczyną może być zbyt ślizgi ten walec za rotorem?
      Jeśli ktoś miał taki problem prosiłbym o pomoc.
      Pozdrawiam
    • Przez ziutek92
      Witam panowie soje prawie przed zakupem wyżej wymienionego kombajnu który rzekomo posiada 2500h tylko po odpaleniu ukazał się niebieski dym ale na wolnych obrotach znikł wiadomo gdy się doda gazu troszkę czarnego puści kombajn stał włączony z młocarnia aż złapał swoja temperaturę i na pełnych obrotach widać jak delikatnie ale to dosyć bardzo delikatnie przydymia na niebiesko dodam ze jak już rozgrzany to na wolnych obrotach nic nie dymił silnik równo pracuje na obrotach i luzie są świeżo wymienione wszystkie filtry jak odkręciłem filtr powietrza to ten wewnętrzny by delikatnie ale wyczuwalnie mokry gospodarz mówi to tak było i że tego prawie nie widać że wszystko w porządku że silnik ani grama oleju nie bierze. dodam że stan faktyczny podzespoły tzn jak sita podsiewacz cepy klepisko odrzutnik luzy na wytrząsaczach są na 5 ciężko określić czy stan godzin to faktyczny. proszę o jakąś poradę.
×