Polecane posty

Witam,

chciałbym dowiedzieć się wszystko o tym modelu a także o serii 71** i 72** .Interesuje mnie naprawdę wszystko,najdrobniejsze szczegóły,począwszy od spalania do kosztów utrzymania.Mam też pytanie czy ta skrzynia nada się na mniejsze kawałki czyli częstą zmianę kierunku jazdy ?? 

Dziękuję za wszelkie informacje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymong1234    28

Skrzynia nadaje się na mniejsze kawałki ale nie jest tak wygodna jak te z rewersem przy kierownicy. My głównie mamy sprzęty półzawieszane(pług, talerzówka) ale agregat zawieszany ciąga i na małych kawałkach też. 

Ceny części są zróżnicowane. Pompa wody chyba 300zł to niska cena ale jak chciałem kupić czop zwrotnicy i zawołali 3tyś netto za orginalny a zamiennik 1tyś netto to trochę zaskoczyło. Dosyć droga jest wymiana oleju w skrzyni. Olej do skrzyń automatycznych i idzie go 120l chyba. Spalanie na zrobioną robotę jest nieduże. W orce chyba 16l na motogodzinę a latał z pługiem 6x40. Skrzynia półautomat to bajka przy pracach polowych. Nigdy nie brakuje biegu. Zawsze możesz zredukować. Jak chcesz coś więcej wiedzieć to pytaj o konkrety. Ogólnie jestem zadowolony z tego ciągnika. Ciąga u nas pług, talerzówkę, agregat siewny i ciężarówki jak się zakopią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

bardzo pomocne informacje :) jeszcze pytanie czy ten case nadaje się do transportu,mam na myśli 2 przyczepy o ładowności ok 14t każda,jaką rozwija prędkość?. Chciałbym jeszcze zapytać w jaki sposób dobrze sprawdzić takiego Case'a przy zakupie ? 

Edytowano przez international856XL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szymong1234    28

Ja do transportu to sporadycznie używam ale przy takich dwóch przyczepach poradzi sobie na pewno a w okolicy do niedawna pracował podobny do mojego case i woził zborze z pola na trasie od 8 do 12 km i spalanie było w porządku(nie boi się wysokich obrotów jak mój john deere). Pracował ładne parę lat przy takim transporcie w żniwa. Teraz na ciężarówki się przerzucili i samoprzeładowcze. Przy zakupie warto zabrać specjalistę np. z serwisu case po godzinach i on sprawdzi ciśnienie na silniku(oleju i sprężania) oraz sprawdzi ciśnienie w na pompach hydraulicznych. Sprawdzi także w praktyce skrzynie bo na nią trzeba uważać najbardziej. Skrzynię trzeba sprawdzić na zimnym i rozgrzanym oleju. Sprawdzić jak wchodzą biegi, czy wchodzą wszystkie a nie np. co drugi, cy nie ma opóźnienia po zmianie biegów. A resztę to jak w każdym czyli czy za mocno nie kombinowany i spawany. Nie patrz na przebieg bo bije tylko na 9999mtg więc jeżeli na wyświetlaczu ma 8tyś to jest nadzieja że ma 18tyś, najprawdopodobniej ma 28tyś a może mieć i nawet 38tyś. Nie wierz w kit że mało pracował. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

U mnie właśnie miałby służyć do transportu (nawet do 40km ) i ciężkiej pracy w polu typu orka i agregat,tak się właśnie zastanawiam czy to byłby odpowiedni ciągnik do tego typu pracy czy zacząć rozglądać się za inną marką bądź modelem Case'a... jeszcze chodzi mi  po głowie Case MX 170

Edytowano przez international856XL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    309

Pytanie czy te 50 km da się rozwinąć na Polskich drogach  z ciężarem.

Co do Magnuma i MX to są to ciągniki idioto odporne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fendt jasne tylko budżet nie ten. Chciałbym przeznaczyć na tą inwestycję ok 70tyś max a zależy mi na tym aby to był tak zwany "koń pociągowy "  Poważnie myślę nad Case seria 72** najbardziej 7210 ponieważ nie mam dużo pola i transport też jeżeli chodzi o wywiezienie zboża na skup także raczej jak już to kilka wyjazdów.Największą zagadką pozostaje dla mnie skrzynia w tym Case, mam dość małe kawałki  max 4ha  w kawałku (woj. Lubelskie  z tego słynie )  i na pewno byłaby to częsta zmiana kierunku jazdy a w tym modelu trzeba mieszać całą skrzynią co raczej nie wpływa zbyt dobrze na trwałość. Zdaję sobie sprawę,że są to maszyny na wielkie pola natomiast jest to tania maszyna w porównaniu z Fendt czy John Deere. Może jakaś rada z waszej strony ? naprawdę ciężko jest podjąć jednoznaczną decyzję... Na pewno zależy mi na tym aby konkretnie określić czy po prostu taka skrzynia na takich malutkich pola nie dostanie za bardzo w du*e i żeby nie trzeba za chwilę jechać na warsztat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    309

To dobrego MX 170 za te pieniądze nie kupi, bo za ładne to z 80 trzeba dać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymong1234    28

Fendt jasne tylko budżet nie ten. Chciałbym przeznaczyć na tą inwestycję ok 70tyś max a zależy mi na tym aby to był tak zwany "koń pociągowy "  Poważnie myślę nad Case seria 72** najbardziej 7210 ponieważ nie mam dużo pola i transport też jeżeli chodzi o wywiezienie zboża na skup także raczej jak już to kilka wyjazdów.Największą zagadką pozostaje dla mnie skrzynia w tym Case, mam dość małe kawałki  max 4ha  w kawałku (woj. Lubelskie  z tego słynie )  i na pewno byłaby to częsta zmiana kierunku jazdy a w tym modelu trzeba mieszać całą skrzynią co raczej nie wpływa zbyt dobrze na trwałość. Zdaję sobie sprawę,że są to maszyny na wielkie pola natomiast jest to tania maszyna w porównaniu z Fendt czy John Deere. Może jakaś rada z waszej strony ? naprawdę ciężko jest podjąć jednoznaczną decyzję... Na pewno zależy mi na tym aby konkretnie określić czy po prostu taka skrzynia na takich malutkich pola nie dostanie za bardzo w du*e i żeby nie trzeba za chwilę jechać na warsztat

Od częstej zmiany biegów nie zepsuje ci się skrzynia. A czy wygodnie się zmienia biegi to najlepiej sam sprawdź. Ale powiem tak że o wiele szybciej i wygodniej jest zmienić bieg(cofanie) w case magnum niż na przykład w zetorze 16145(siałem obydwoma podobne kawałki z podobnymi siewnikami). Na małych kawałkach nic nie zastąpi rewersu. Najlepiej przy kierownicy ale te po prawej w konsoli(np. john deere seria 00) też są bardzo wygodne.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to może faktycznie warto postawić na tego Case'a, jakie są największe mankamenty Case magnum 7210 ewentualnie 7220. Mam na myśli wszystko  o mechanice i czy da się coś zrobić bez serwisu ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel22    0

Witam,

Od niedawna jestem posiadaczem case 7210 i mam małe pytanie, gdzie moze być jakaś smarowniczka od przedniego mostu (główny sworzeń) czy to jest nie smarowalne, od kogos słyszałem ze ma byc na czole sworznia ale tam jest tylko nakiełek. Czy jakis posiadacz ww. case wie cos na ten temat??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    0

Ma ktoś pojęcie jakie są różnice miedzy Magnum 7210 i 7220 (7110-7120) ? Posiadam 7110 i chciał bym zwiększyć moc o jakieś 20 KM

Wiem że Obydwa ciągniki mają te same silniki natomiast zastanawiam się czy wystarczy jedynie podkręcić dawkę paliwa czy może trzeba zmienić wtryski lub turbinę ? Bardzo proszę o konkretne odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
    • Przez krzysztoffo
      Witam ostatnio żucił mi się w oczy John deere 6810 z 2002 roku posiadający skrzynię auto power.Ciagnik obejzalem wszystko mi w nim pasuje Tylko obawiam się tej skrzyni.Jakie są wasze opinie na jej temat,na co zwrócić uwagę przy niej i jakie są ewentualne koszty naprawy.Dodam iż ciagnik posiada 8tyś mth.
    • Przez zolw
      Witam.
      Od roku jestem posiadaczem ciągnika JD 5515 z skrzynią 24/12 z rewersem elektro-hydraulicznym, skrzynia jest po całkowitym remoncie i ciągle jest z nią jeden problem, mianowicie do przodu dobrze jedzie tylko na przyspieszaczu, a do tyłu to rożnie czasem na zimnym oleju dobrze jedzie a czasami trzeba bardzo długo go grzać tak samo jest z biegami do przodu bez zająca, kiedy występują przymrozki trzeba nawet 30 min jeżdzić na zającu  aby bez niego płynnie jechał i ruszał. Jedyny błąd jaki występuje to : Code 00 (i ten nie zawsze). W ciągniku rozgrzewam olej w skrzyni zanim ruszę. Reszta osprzętu działająca na hydraulice chodzi bez zarzutu (podnośnik, wyjścia hydrauliczne czy wspomaganie)  Dzięki za wszelkie sugestie.
    • Przez chojnik593
      Witam. Kupię ciągnik John Deere 6520,6620,6530 lub 6630 (proszę nie wysyłać ofert z OLX).
    • Przez Nasters
      Witam tak jak w tytule szukam Ciągnika 110-130 km do 75 tys jako główny Ciągnik.Z góry dzięki za odpowiedzi
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.