Skocz do zawartości
Maikel1987

Case 4230 zakup

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Maikel1987    1

Nie mam pojęcia jak to jest z tymi ciągnika mi , czy to są dobre ciągniki ? W bliskiej okolicy sprzedaje u mnie koleś właśnie takiego , ogólnie wygląda ładnie , wszystko suche , cos tam z tylu może na odpowietrzeniu hamulców może się poci , ciągnik zadbany . Tylko ja nie znam marki a tym bardziej tego modelu , z tego co wiem to ma turbo i 82 km , na liczniku 6200 mth . Szukam kogoś kto by pojechał ze mną zobaczyć i może kogoś ojciec znajdzie . Tylko na co tam zwrócić uwagę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldi76    5

Skąd jesteś kolego i gdzie ten ciągnik stoi ? Zwróć uwagę na skrzynię biegów aby biegi wchodziły bez zgrzytów, a jaka tam w ogóle skrzynia jest ? bo różne w tych modelach można spotkać, jak jest półbieg to warto byłoby go sprawdzić pod obciążeniem. Generalnie to są fajne ciągniki, ja  miałem ze skrzynią 16x8 i trochę mnie wkurzało że ten rewers niepełny bo czasem trzeba się nawajchować, szczególnie jak jest tur.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    1

Siemiatycze i tu właśnie stoi . Biegów nie wiem i
Ile ale wiem ma właśnie pół biegi . U mnie śmigal by bez tura jak coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

risen21    7

Mam takiego od kilku ładnych lat. Zrobione tylko pzeze mnie ponad 3tys mtg i żadnych poważnych awarii. Zdarzały się drobne jak pęknieta rureczka od hydrauliki, alternator padł. Skrzynia 16x8 czyli z półbiegiem chodzi bez problemowo. Uważam, że to dobry ciągniczek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    1

Dzis był ojciec z takim znajomym go zobaczyć i stwierdził że silnik i skrzynia działają dobrze , tylko cały był malowany , kabina chyba też była ściągana bo śruby wszystkie kręcone . I jeszcze mówił ze ciekawe jak tryby bo za granicą był z turem , a to wiadomo ze trochę z byka trzeba walić . I mówił ze 47 tys za niego to za dużo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
risen21    7

Hmm u mnie nie ma turbiny. Mój jak dobrze pamiętam z 96r. Też wcześniej prawdopodobnie robił w ładowaczu. Po dziś dzień nic sie nie rozpadło. Ale jak ten jest taki picowany mocno to ja bym się nim nie zainteresował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    1

Gdy cena była poniżej 40 tys to bym mogl pomyśleć nad nim , a koleś nawet za dużo nie chce zejść z ceny . Pewnie posłuży jeszcze sporo lat ale duże pieniądze . Ciagniczek fajny ale ryzyko tez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    1

Czy warto zaryzykować ? Szczerze mówiąc to najlepszy ciągnik jaki obejrzałem do tej pory . Moze ktoś ma miał już ciągnik po pracy przy turze za granicą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    13

Jest to teoretycznie prosty ciagnik i dobre jest rozwiązanie z rewersem,ale wtedy brak jest półbiegów,które są bardziej przydatne.Skrzynia jest o stałym zazębieniu,czyli koła są nie do zajechania,chyba,że synchronizatory. ,Jedynie wałki mogą się skończyć(sprzęgłowy) lub łożyska .Moim zdaniem skrzynia wytrzymuje ponad 10 tys mtg,z wyjatkiem półbiegów. Osobiście kupiłem taki ciagnik ,który od poczatku pracował z turem,miał 6800 mtg.Przy przebiegu 7900 mtg robiłem półbiegi(tarczki i uszczelnienie kosza).Proponuję sprawdzić stan tulei mostu i łozysk zwrotnic.Model 4230 jest bez turbo,82 KM,4240 turbo ponad 90 KM.(pokrywa na masce w postaci kratki).Liczba motogodzin nie znaczy ,że tyle ma.Na ten przebieg może mieć lekko poprzecierane siedzenie, powinien mieć fabryczną pompę wody.Gdy się kupuje warto trochę poogladać i porównać kilka egzemplarzy.Mógłby mieć klimatyzację i pneumatyczne siedzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    1

Ten sprzedawca taki ogarnięty ze mówił ze ma turbo . Tak jak pisałem , nie mam doświadczenia z case-em dlatego wolę się popytać . Koszta naprawy pół biegów chyba nie są duże ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    1

Myslalem nad zakupem renowki ale teraz właśnie taki case chyba będzie lepszym rozwiązaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    1

Nie mam bo gość nie wystawił go w necie tylko w takiej gazecie tutaj w naszym mieście w ogłoszeniach . Ale powiem Ci ze prezentuje się bardzo ładnie bo byl odmalowany cały ,tak więc zdjęcia Ci nawet nic nie dadzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Z tego co wiem nie wychodziły one z turbo, te musi być widocznie dołożone. Miałem 4230 fajny prosty i wygodny w obsłudze. Mój miał tura został zakupiony za 57tyś a sprzedany za 60 tys. Jakbyś trochę poszukał na forum to baaaaardzoooo dużo było pisane o tych modelach na co uważać przy zakupie itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak jeszcze nie kupiłeś go to zwróć uwagę na:

- hamulce rozłącz je i zobacz czy koło sunie 1 ,a potem 2

- moj ma hamulce olejowe na przyczepę i jest takie prostokątny jakby rozdzielacz warto wcisnąć końcówkę od złącza chydraulicznego i zobaczyc czy leje się olej bez wcisniętego lewego hamulca czy nie, jak leje się bez wciśniętego to ten rozdzielacz ok 1k kosztuje,

- z tego co mi wiadomo to one bez turba miały cos okolo 80km.

- sprawdz stan sprzęgła czy łapie wysoko ,bo to dosyć duzy koszt jak pedał praktycznie w podłogę wchodzi a pod pedałami nie ma kałuży płynu chydraulicznego.

- jakbyś mogl zobaczyc pod maskę są to 4 sruby 2 po bokach przy kabinie ,a 2 pod bocznymi osłonami wystarczy je poluzować.

- i jeszcze czy światla wszystkie pala czujnik od stopow ok 100 zl kosztuje ,a przekaznik od swiatel dlugie krotkie bardzo ciężko osiągalny i tez bardzo drogi,

- ogolnie jest to bdb ciągnik ,ale jak się cos psuje to z walizką trzeba isc i czekac dlugo na czesci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    34

maikel oglądasz 4240 bo tylko ten model ma turbo ii ma 90KM i 315 Nm. a jeśli 4230 ma 82 km i 289Nm.lepiej kup renówke jeżeli masz byle jakie pojecie o ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    39

Ktoś tu patrzy na daty postów? Maikel czeka rok na odpowiedź?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po 1 hamulce czy są ,nie blokują się i czy się nie zapowietrzają. Napędy czy się załączają bez problemów. Jeśli hamulce na olej ma to warto również wcisnąć szybko złączkę i zobaczyć czy się nie leje olej bez wciśnietego hamulca jeśli się leje to w najgorszym wypadku ok 1500zł za taki ala rozdzielacz ,bo najczęściej on się sypie. Elektryka również bardzo ciężka  czujniki mega drogie dziwne przekaźniki i też niektóre ponad stówę za 1. A tak poza tymi rzeczami sprawdź luzy itp.  bo tak to wdzięczny ciągnik ,ale jak się coś popsuje to duże koszta i części przynajmniej w moim przypadku nie leżą na pułkach w sklepie tylko trzeba zamawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    13
Napisano (edytowany)

Ten ciągnik pracował z ładowaczem, dlatego trzeba sprawdzić : - stan wału napędowego przedniego mostu na łaczeniu z przednią mufą, zużycie tulei głównych przedniego mostu (max 1-2 mm luzu) , stan łożysk zwrotnicy , wycieki z przedniego mostu. Sprawdzić łatwośc przełączania biegów - włączanie biegu do przodu i do tyłu  pod górę. Przy jeździe pod górę działanie półbiegów ( czy nie ma poślizgu na wysokich biegach). W  mojej ocenie widac ,że ciągnik swoje wypracował, dodatkowo nalezy doliczyć koszt kompletu nowych opon a wówczas przekroczy cena 55 tysięcy . Z założenia jezeli ktoś sprzedaje ciagnik to przeważnie coś mu dolega.W takich pieniądzach mozna kupić na pewno w lepszym stanie z klimą , siedzeniem pneumatycznym a jezeli bedzie z Niemiec to z pneumatyką.Moim zdaniem w tych ciągnikach jest za mało przełożeń.Temat obszerny co sprawdzać , najlepiej mieć kogoś kto ma porównanie ( taki uzytkuje).

Tu dla porównania następca ale w wesji Cabrio

https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-case-cx80-CID757-IDmUSKK.html#81af131cb0

 

Ten droższy o ponad o 10 tys. opony dobre, silnik Perkins ( oszczędniejszy ) , ale "laleczka"

 

https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-case-cx80-nie-mx-cs-massey-renault-CID757-IDmsJQ8.html#81af131cb0

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Folenka    1
Napisano (edytowany)

Ciągnik obejrzany, poniżej lista mankamentów, które udało mi się zapamiętać:

-nie działa lewy hamulec, a co za tym idzie, nie ma lewego stopa

-nie odpala ze stacyjki, tylko ze startera

-brak jednego z przednich świateł

-brak prawego kierunku

-brak części prawej szyby w drzwiach

-widać ślady oleju przy rozdzielaczu i filtrach

-chyba była jakaś przygoda przodem

-do wymiany wszystkie opony, tylnych nie ma wcale, z przodu są "na chwilę"

-nie działa hamulec ręczny

-podobno bierze trochę olej

 

Cena na tą chwilę 47 tyś.

Edytowano przez Folenka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym odradzał trochę oleju bierze  silnik do zrobienia pewnie pierścionki itp. hamulce to serwisy Case nie dają często rady temu ,a elektryka to kolejny problem ciężkooo ją ogarnąć jak ktoś nie siedzi w tym na co dzień. U mn w gospodarstwie 3 lata temu za 45 tyś z turem był zakupiony i z przodu nówki opony ,a tylne w tym roku zmienione, ale też lewy hamulec nie działał i trzeba było wszystko zmienić od pompki po rurkę tarczę i ten jakby rozdzielacz co idzie na hamulce do przyczepy wyszło wszystko prawie 3 tyś złotych. Także myślę ,ze to nie jest jakaś okazja i bym Ci odradzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    39

Jakie masz problemy z elektryką skoro to jest prosty ciągnik.... Jeśli nie zapala z kluczyka to stacyjka lub przekaźnik jest do wymiany od biedy można na szybko zrobić na przycisk od c360.. Nie każdy Case ma wyjście na hamulce hydrauliczne przyczep... Osobiście unikałbym ciągników z ładowaczem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaco512 chyba nie wiesz o czym Ty mówisz z całym szacunkiem, ale są różne przekaźniki ,które są trudno dostępne i często trzeba przerabiać je na inny model ,kable idą w słupkach kabiny pod pulpitem ,gdzie jest mnóstwo cięgien ,które często je przecierają ,a dostępu do nich nie ma żadnego. Jeżeli myślisz ,że jest to coś podobnego do Ursusa C360 to się grubo mylisz. Tam kable co idą pod pulpitem to jest nic w porównaniu do Case. Jeżeli mi nie wierzysz to zapraszam do mn to się przekonasz, że mam rację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×