Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Potrzebuje pilnie porady wskazówek przyczyn nizej opisanego problemu.Jadąc z agregatem do przodu zaświeciła się strzałka czerwona oznaczająca kierunek jazdy do tyłu ,szybko wyłączyłem zapłon a po ponownym zapaleniu MF świecą się obie na raz i poiszczy alarm jest tak gdy dzwignia przełącznika kierunku jazdy jest w położeniu do góry(przód),gdy przełączę do tyłu alarm i strzałka do przodu gaśnie ale MF jedzie do przodu po kilku przełączeniach do tyłu .Odłączałem klemy i nic nie radzi

Opublikowano (edytowane)

Rozbierz i wyczyść dźwignię od rewersu przy kierownicy. Sprawdź wtyczki przy elektrozaworach na pokrywie przy wybieraku czy nic się nie poluźniło ( czy cewki też się nie poluźniły). Sprawdź czy przesuwka rewersu znajdująca się pomiędzy tymi dwoma elektrozaworami nie rusza się i jest dobrze przykręcona ( standardowo sprawdź wtyczki od przesuwki ) Jak wszystko jest ok to sprawdź napięcie na czerwonym kablu dochodzącym do przesuwki na zapalonym ciągniku i włączonym rewersie do tyłu - ma być dokładnie 2,50V. To na początek tyle :D

 

 

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Dodam od siebie jako że jeżdżę tym ciągnikiem.

 

Dodatkowe objawy to:

brak piknięcia przy wciśnięciu pedału sprzęgła,

przełożenie dźwigni rewersu w zależności od humoru pokarze strzałkę do tyłu a jedzie w tył lub w przód, (czyli elektrozawory funkcjonują)

na 40% mocy świecą kontrolki od blokady i przedniego napędu, czy zapalony czy zgaszony,

co jakiś czas zaświecają się kontrolki te które zapalają się przy wciśniętym sprzęgle i wyłączonym, zapłonie.

ABCD działają, słychać reakcje silnika jak dawniej.

kontrolki kierunku zachowują się dość losowo, często obie razem świeca wraz z sygnałem dźwiękowym przerywanym.

 

Bardziej obstawiam że padł sterownik.

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli pierwszy autotronic był w serii 3XXX, a seria 61XX jest następcą to wychodzi na to, że tak :D

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

złe ustawienie przesuwki (sygnał ze sterownika różniacy sie od zapisanego w pamieci kalibracji) daje naprzemienne miganie kontrolek od kierunku jazdy, pomimo to w nieskalibrowanym rewersie da sie przełączyć kierunek jazdy. Przesuwkę kalibruje sie wprowadzając sterownik w tryb kalibracji

Opublikowano

Witam,

 

Nie znalazłem innego tematu odnośnie mf 6190.

 

Nabyłem takiego właśnie mf, a nie miałem z takimi ciągnikami wcześniej do czynienia.

 

Ktoś może pomóc i opisać jak włączyć tzw. żółwia, lub podesłać zdjęcie z opisem?

 

Z góry dziękuję za pomoć

Opublikowano
1 godzinę temu, slajders25 napisał:

Tak jak narysowane na gałce od zmiany biegów. Dźwignia do siebie i przytrzymać z pół sekundy aż zgaśnie kontrolka zająca. Kontrolki żółwia nie ma

Dziękuję za odpowiedź

 

1 godzinę temu, sznajdik napisał:

Ciekawe jak kolega go sprawdził kupując czy w ogóle te biegi są

Chyba nikt nie urodził się od razu wszechwiedzący,  kulturalnie zapytałem więc oczekuję kulturalnej odpowiedzi zamiast oceniania mojej osoby

Pozdrawiam

Opublikowano
34 minuty temu, sznajdik napisał:

Nie oceniam tylko pytam bo wychodzi na to ze kupiłeś kota w worku

Jeśli chodzi o używany sprzęt, tym bardziej ciągnik to w 99% kupuje się kota w worku. Nikt Ci maszyny cudownie nie prześwietli

 

Miałem kogoś kto pracował takim ciągnikiem ale obecnie wyjechał i kontakt z nim jest utrudniony

Opublikowano
1 godzinę temu, lukbold napisał:

hehe teraz co tydzień będzie nowy temat... czemu nie działa: no ale krzyżyk na drogę ;)

Nie chcesz nie odpowiadaj, nie rozumiem o co Ci chodzi.

 

Forum jest chyba od zadawania pytań, poza tym napisałem jeden post.

Gratuluje Ci tego, że jesteś taki wszechwiedzący i na wszystkim się znasz.

 

Zostaw sobie swój Krzyż na drogę ze sobą

 

Nie pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v