Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Myślisz, że da radę zrobić całą instalację skoro bez schematu nie wie jak podłączyć czujnik luzu? C-330M różni się tylko tym, że posiada czujnik luzu, czujnik i kontrolkę spadku ciśnienia powietrza i posiada przerywacz kierunkowskazów ME 183 z kontrolkami przyczep. Bez problemu można to zrobić bazując na schemacie 330. Zresztą wszystko jest w sieci.

hmm, C330M fabryczna nic nie grzebane, + na masie, prądnica, brak przerywacza awaryjnych.

 

Z miłą chęcią też bym kupił gotową, połączoną, z przerywaczem na awaryjne i tym czujnikiem w skrzyni bo go mam i jest przydatny. Oczywiście wymieniłbym wtedy prądnice na alternator. Niestety o gotowej do Mki można zapomnieć a jak powiesz że chce się taką jaka była w ostatnich wypustach Mek czyli z przerywaczem to nikt tego nie produkuje.

 

Jak mi padnie prądnica to wtedy altek i całą nową pociągnę już z przerywaczem na awaryjne.

 

PS: a w tej sprawie co pytałem Cię to wymieniłem akku i kręci bardzo dobrze, a że parę PLN było to i rozrusznik jubany ten 2 generacji wstawiłem i kręci jak szalona ;)

Opublikowano

Witam.

 

Zakupiłem oryginalną instalację ursusowską do 330, jednak tam jest napisane, że jest to instalacja pod prądnicę na co wcześniej nie zwróciłem uwagi (będę zakładał alternator) Czy istnieje 2 wersja tej instalacji pod alternator ? Czy ta się nada tylko wymaga innego podłączenia ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przestań filozofować. Podłączenie alternatora do instalacji z prądnicą zajmuje mniej niż 5 minut. Wszystko jest opisane na forum, wystarczy poszukać.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak Ty do podłączenia jednego przewodu do D+ potrzebujesz schematu to lepiej sobie odpuść. Podłączenie alternatora jest dokładnie opisane na forum, więc nie wiem w czym masz problem.

Opublikowano

Jak Ty do podłączenia jednego przewodu do D+ potrzebujesz schematu to lepiej sobie odpuść. Podłączenie alternatora jest dokładnie opisane na forum, więc nie wiem w czym masz problem.

 

Ja chyba wiem z czym, z myśleniem...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak się nie zna to nich zleci to komuś kto się zna. Poza tym po wpisaniu w google "podłączenie alternatora" wyskakują setki schematów i opisów. Nie wspomnę już, że na AF są sprawdzone schematy podłączenia. A kolega chyba oczekuje poprowadzenia za rączkę i opisu typu: "podłącz czerwony przewód tu, a zielony tam". 

Opublikowano

Czy ta instalacja pod alternator do c-330 jest już gdzieś dostępna w sprzedaży ? Najlepiej w jakimś sklepie internetowym. Bo niestety w moim lokalnym sklepie nie ma i nic o takiej nie wiedzą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v