Mendieta

Schemat instalacji elektrycznej Ursus C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mendieta    0

Potrzebuje go do świateł , kierunków , Ładowanie akumulatorów itp. Mam zamiar wziąść za swojego ursusa ;] . Znajdzie się jakiś dobry schemacik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mendieta    0

Ok dzięki wszystko już mam. Wiecie może jakieś przyczyny braku ładowania akumulatorów? Światła , kierunki już zrobiłem tylko narazie męczę się z tym ładowaniem. Wasze pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Prądnice mam. Po jakim czasie jak ciagnik pracuje powinna zgasnąć lampa od ładowania lecz ona cały czas sie swieci. Prądnica sprawdzana i chodzi. Nie wiem co może być nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom1988p    0

Jak prądnica sprawna to może być regulator niedobry.

Elektroniczny masz czy mechaniczny (duża puszka)?

W mechanicznym czasem zdarza się że styki nie łączyły.

 

Jak masz multimetr lub woltomierz to sprawd czy faktycznie nie ma ładowania (nie pamiętam jak jest sterowana kontrolka).

W mechanicznym możesz odkręcić pokrywę i sprawdzić czy jeden ze szyków jest ciągle zwarty, na drugiej cewce styk powinien "latać" jak szalony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

w tym jest problem że ona nie gaśnie w ogóle. Teraz mam pytanie z innej beczki. Coś mi się wydaje że mój ciapek trochę przysłabł . Jeśli bym wymienił filtr powietrza ( mam prawie 25 lat) i filtry oleju i paliwa były by lepsze skutki? przy Filtrze powietrza nie slychać w ogole jakby to powietrze biło , olej był dolewany lecz te siateczki już są bardzo rozwalone. Może to być tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom1988p    0

Wymiana filtrów powinna trochę pomóc. jeżeli czułeś zmianę mocy podczas jazdy to na pewno musisz wymienić paliwowy i ostojnik przeczyścić.

 

Dalej nie wiem jaki masz regulator, trochę ciężko jest pomóc nie wiedząc za wiele.

Kontrolka świeci bo nie masz ładowania to jest pewne i nawet 3000 obrotów/min nie pomoże.

Jeszcze jedno u Ciebie w instalacji jest + na masie czy po bożemu - na masie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Panowie wymiana oleju i filtra coś pomoże w mocy silnika? Dodam że długo był nie wymieniany. Co jeszcze może pomóc w mocy silnika ? ( Filtry paliwowe wymienione i odstojnik , filtr powietrza czysty) . I jeszcze takie pytanie? Ursus c328 da rade sobie z przyczepa która waży 1,5 tony i ładunkiem 1 tona ( Razem 2,5 tony) . Z góry dzięki za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    95

Schematy elektryczne są błędne w tych ciągnikach plus akumulatora powinien być podłączony do masy a minus do rozrusznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    230

W jaki sposób mogę sprawdzić te wtryski i pompe?

Zanieś do fachowca od pomp wtryskowych,jak będziesz u niego remontował to nic nie zapłacisz za sprawdzenie.

Do C-360 za remont pompy i wymianę końcówek wtrysków zapłaciłem 200+100zł,wszystko nowe.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    0

Końcówki można zmieniać w ciemno, te z WUZETEM powinny pare latek pochodzić. A pompę to jak kolega wyżej pisze.

Z tymi końcówkami to róznie bywa .Czasem załozysz WUZETEMU i w sezonie 2 razy bedziesz wymieniał a czasem załozysz THM i dłużej pojezdzisz ........wszystko zalaży na czym sie jezdzi , wymiana filtrow itp.Sam swojego czasu zmieniałem końcówki kupiłem 2 nowe i jedna mi lała , więc teraz niby orginał a tak naprawde to buble.Teraz mam BOSHA i nie narzekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Mówicie żeby wymienić koncówki czy całe wtryski? Prosił bym linka jak one wygladają i w jakiej cenie je dostanę. Najpierw zajmę się tymi wtryskami a pozniej pompą. A jeszcze takie pytanie , Co może być przyczyną jeżeli olej wyrzuca przy korku którym się wlewa do silnika obok odpręznika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    230

Przeważnie wymienia się tylko końcówki,ale to stwierdza pompiarz.

Powinno się robić wtryski razem z pompą,bo jeśli pompa jest słaba to nie wyciśnie takiego ciśnienia na nowych końcówkach i może być gorzej jak było

Jak olej wyrzuca wlewem oleju to bez wymiany zestawu naprawczego się nie obejdzie.

Wskazany pomiar ciśnienia na tłokach.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    152

czasem tak jest ze wywala olej przy korku a silnik ma dobrą kompresje i ładnie pracuje, mówie to z własnego doświadczenia, zrobiłem już sporo silników w ciapkach i zawsze cześci od tego samego dostawcy zestawy tez takie same i w niektórych po 100 w innych po 1000mth pojawia się olej, są takie co mają nawet 4000mth i jest sucho(ten typ tak ma) bo jak każdy z nich sam robie i sam zazwyczaj docieram to mam pewnośc ze jest ok

ale reszta to juz w innym temacie ten dotyczy scematu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Kolega @asharot dobrze mówi. Te końcówki z WUZETEMU chodzą po 40 zł za sztukę, a w tym sklepie kompletne wtryskiwacze widziałem po 70. A w pompie to wystarcza nieraz wymienić same sekcje tłoczące, to jest do zrobienia samemu, tylko trzeba poczytać trochę o tym. Na wymianę końcówek i tak będziesz musiał jechać do jakiegoś pompiarza żeby je ustawił, więc od razu możesz wziąć pompę do sprawdzenia. Nie zapomnij wymienić podkładek miedzianych pod wtryskiwaczami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Ok czyli wymienić same końcówki wtryskiwacza? ile tych końcówek jest potrzebnych? Czyli co muszę wymontować z ciągnika i zanieść do Pompiarza? Myślice że wymiana zwiększ jego moc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TheagroPiotrekLubelskie
      Witajcie ! Wymieniłem przerywacz kierunkowskazu , i gdy włączę obojętnie jakie światła to kierunki przestają mrygać , tylko tam czasem się zdarzy wyjątek ze się załączą , ale gdy wyłaczę światła kierunki działają poprawnie w czym problem ? proszę o pomoc 
    • Przez TomaszStach
      Witam serdecznie. Potrzebuję pomocy. Przymierzam się do wymiany tarczy WOM w Ursusie c 360. Będę to robił pierwszy raz i dlatego zawczasu chcę się przygotować. W instrukcji napraw jest rysunek przyrządu do ustawiania tarcz. Tyle, że podane są tylko średnice poszczególnych części, ale nie ma ich długości. Moja prośba jest taka. Może mógłby mi ktoś, kto to ma zwymiarować ten przyrząd? Chcę, żeby naprawa przebiegła sprawie, a nie mam swojej tokarki. To pasowało by ten wałek zrobić dobrze od pierwszego razu. Z góry dziękuję i życzę wesołych świąt. 
    • Przez bravo87
      Witam. 
      Szukam szukam i nie mogę znaleźć więc piszę. 
      Czy ktoś z użytkowników ciężkiej serii ursusa spotkał się z czymś takim jak wysprzęglik sprzęgła ?? link do produktu https://www.farmexpert.pl/pl/p/Wysprzeglik-sprzegla-C-385-ORYGINAL-URSUS/64626 . Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie jest to montowane jakie ma zadanie i jak jest sterowane? Wydaje mi się że jest to montowane w skrzyni sprzęgła na dole ( wychodzi ze skrzyni biegów taki wodzik, który ma za zadanie rozłączanie wałka skrzyni z wałkiem sprzęgłowym ?) czy ten wysprzęglik jest sterowany tak samo jak hamulce nożne ( zbiorniczek pompka podpięta do pedału sprzęgła). Jakie są zalety a jakie wady?? co to daje przy normalnej skrzyni (wolnej). Prosił bym o pomoc, jeśli ktoś z Was ma to założone to proszę o jakieś foto. 
      Pozdrawiam
    • Przez WujekMajster
      Sprzedam korpus tylnego mostu pasujący do Ursusa 1634, 1734 oraz do Zetora ZTS 16245 i w górę.
      Nr. katalogowy 64015783
      Korpus wzmacniany (duże pochwy i mokre hamulce), pod łożysko wałka atakującego NJ406.
      Korpus nowy, nieużywany. 
      Cena: 6100zł
      Możliwość wystawienia faktury VAT. 
      Odbiór osobisty lub wysyłka (+150 zł)
      Tel. 602461037





    • Przez Morpheus
      Witam. Posiadam Ursusa 904, 1983 r. Pytanie odnośnie pompy wtryskowej a mianowicie 'sworznia' zaznaczonego na zdjęciu. Cieknie mi z tego miejsca olej i chciałbym to uszczelnić ale nie wiem czy wymontowanie tego sworznia (idzie na wylot pompy i jest zabezpieczony segerem z dwóch stron), nie spowoduje że coś wypadnie w środku i trzeba będzie rozbierać pompę. Proszę o rady czy ktoś coś wie na ten temat. 
      Pompa jest czeska Motorpal.

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.