Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Pompa ma smarowanie centralne a korek spustowy i korek wlewu to są bo w niektórych zetorach nie było centralnego Pompe z centralnym smarowaniem można też przerobić tak że będzie sie normalnie wlewać do niej olej a z silnika olej nie pójdzie

Opublikowano

Mam Pytanie w sprawie zetora 7211, o tuż nie można go zgasić normalnie w kabinie tylko trzeba przy pompie go gasić co to może być ? dodam że wcześniej można było go zgasić normalnie w kabinie

Opublikowano

Witam, panowie jest taki problem,że Zetor normalnie odpala, pochodzi trochę i sam gaśnie. Trzeba go podpompować i znowu odpali, pochodzi trochę i gaśnie. Paliwo w odstojniku jest, przewody czyszczone, nowy filtr paliwowy, na zaworku zwrotnym w pompie też czysto. Czy mogła paść pompa zasilająca?

Opublikowano

Pewnie gdzieś łapie lewe powietrze na jakiejś podkłdce na łączeniu filtry pompka itp ewentualnie przelew. posprawdzaj to też tak miałem , one tak właśnie reagują na minimalną nieszczelnośc 

Opublikowano

Witam, u mnie podobna sytuacja, mój Zetor 3320 od 2 dni nie może sie wkręcić na większe obroty (np 1600-1700), gdy sie go zapali to chodzi jakiś czas i po chwili sam gaśnie. Problem pojawił sie nagle; tydzień temu orałem pole(wszystko było dobrze) a przedwczoraj gdy ponownie chciałem użyć ciągnika zaczęły sie problemy. Proszę o jakąkolwiek porade,
Z góry dziękuje.

Opublikowano

Mam problem a nie chcę zakładać nowego tematu w zetorze 62.. w ostatnim czasie zapowietrzał sie a wczoraj jag go odpowietrzyłem to wchodził na obroty nawet już podad 3500 i wyrwałem przewód od paliwa żeby zgasł i nierozalił silnika wiecie co to może być. np listwa sie zacieła czy ten przyspieszacz?

Miał ktoś podobny przypadek 

 

Opublikowano

Zetor po  regeneracji pompy wtryskowej wymiana sekcji itp oraz regeneracji głowic jest mocniejszy zwawszy itp ale jakby głosniej chodził i tak bardziej twardo, czy to normalne?

Opublikowano (edytowane)

Czyli sie narazie nie martwic? 

 

Sekcje od pompy były juz wyrobione troche i podobno ciezko pompa miala juz wytworzyc odpowiednie cisnienie.

Edytowane przez mds212
Opublikowano (edytowane)
Dnia 9.11.2015 o 18:14, wojtal24 napisał:

Mam problem a nie chcę zakładać nowego tematu w zetorze 62.. w ostatnim czasie zapowietrzał sie a wczoraj jag go odpowietrzyłem to wchodził na obroty nawet już podad 3500 i wyrwałem przewód od paliwa żeby zgasł i nierozalił silnika wiecie co to może być. np listwa sie zacieła czy ten przyspieszacz?

Miał ktoś podobny przypadek 

 

Tez mialem taki przypadek kilka razy w 7711 . Albo nie chcial zapalic albo zapalil na dawce rozruchowej i lapal bardzo wysokie obroty, a za ktoryms razem juz sie pompa zaciela na dobre i trzeba bylo ja dac do sprawdzenia. Stwierdzono ze niby suche paliwo  i sekcja zlapala tzn zaciela sie i nie mozna bylo regulowac dawki paliwa tyloko maks albo odcinalo, ogolnie pompa niby mial byc w dobrym stanie , przeczyszczona i wymienione lozysko, i zalecenie zeby dolewac oleju od dwusuwa do paliwa. Przez 2,5 roku byl spokoj a teraz znowu tak sie stalo wiec czy te pompy tak maja Dodam ze w 360 np nigdy siie takie cos nie przytrafilo a przez jakis czas chodzil na opale.

 

Dnia 23.12.2016 o 21:23, mds212 napisał:

Zetor po  regeneracji pompy wtryskowej wymiana sekcji itp oraz regeneracji głowic jest mocniejszy zwawszy itp ale jakby głosniej chodził i tak bardziej twardo, czy to normalne?

Jest prawdopodobnie wyprzedzony kąt wtrysku i wtedy bd twarda praca silnika i teoretycznie wyzsza moc ale utrudnione rozruchy zimnego.

Edytowane przez adrian2
Opublikowano

Miałem we wrześniu w swoim 7211 taki przypadek, wieczorem kończyłem siać pszenice wszystko było ok a rano nie mogłem odpalić a jak odpalił to max obroty. Pompę zawiozłem do zakładu  facet który naprawia od 25 lat pompy stwierdził że jedna sekcja stanęła  i powiedział że z paliwa w którym  jest dodatek Bio po jakimś czasie osadza się tak jakby grudki tłuszczu i on jest powodem awarii pomp. Ja zawsze kupuje orlenowskie paliwo i inny facet co przywiózł pompę od mtz też, i w jego  pompie  było to samo

Facet podpowiedział jeszcze jak stwierdzić czy sekcja stoi, mianowicie należy odkręcić śrubę z lewej strony na klucz bodajże 19 i zobaczyć czy sztanga chodzi jak nie to sekcja stanęła. 

Opublikowano

Najczęściej sekcje stają.  Listwa zębata pracuje wręcz w komfortowych warunkach  ciężko żeby ją złapało. Teraz chyba w każdym paliwie jest jakiś dodatek bio trzeba by tematem się zainteresować. Mozliwe ze częste odpalanie i krótka jazda potęguje to zjawisko na sekcjach przecież tiry ganiają i problemów nie ma.

Opublikowano

suche paliwo- nie znalem takiej nazwy oleju opalowego :D,

kazde paliwo od wielu lat ma dodatek oleju rzepakowego[przewaznie] jesli jest to mniej niz 8 % to nie trzeba nawet tego zaznaczac, kiedys bylo nawet specjalne paliwo ktore mialo 20% ale to byl niewypal-szczegolnie w zimie, a potem ropa naftowa potaniala a rzepak zdrozal

w zimie zamarzaja parafiny-tez kiedys tak mialem w 3p-nawet policjanci mi pomagali dojechac do domu:P.

 

Opublikowano
1 godzinę temu, DarekD napisał:

u mnie przymarzła ,a stało  się tak w czasach kiedy o biododatkach nikt nie słyszał .

Złapało sekcję czy jakaś wilgoć wewnątrz pompy oleju?

No ja słyszałem (nie potwierdzone) że 6% ma każdy ON.  Stary ruski jest na takie akcje jak parafina praktycznie niepodatny bo ma bardzo malutki obieg paliwa, w nowszych przelew z pompy leci do baku więc zanim całe się ogrzeje to trochę potrwa. 

Opublikowano

+jacus  o to ze suche ale to chodzilo o ON bo wlasnie Zetor nigdy opalu nie posmakowal a silniki na pompach mieleckich smigaly na opale i takich zjawisk nie bylo

Nawet gdzies czytalem ze niby dobrze jest wlasnie dolewac Mixola lub cos w tym stylu i to nawet do silnikow samochodowych i to tez tych na szynie.

My przez jakis czas po ostatnim jak ta pompa sie zaciela tez dolewalismy nie wiem czy to cos dawalo ale bynajmniej go nie przepalal bo wyrzucal tlumikiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez PiotrUrbaniak
      Witam grono, Chcę podnieść moc w moim Zetor Forterra HSX 110 mr.2013. Obecnie ma 107 km i bardzo dobrze sobie radzi, ale teraz potrzebuje podwyższyć moc do 137 km. Moje pytanie to: Jakie firmy polecacie do tego typu operacji? Ile płaciliście za podwyższanie mocy w Forterce lub Proximie? Jakie są efekty? i czy jesteście zadowoleni? Dodam że mój Zetorek ma mechaniczną pompe paliwa a nie Comon Rail. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v