Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.

Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.

Pozdrawiam i dziękuje z góry

Opublikowano

z tlokami to nieprawda,kupowalem miesiac temu 160 zl komplet. roznica na pompie jest tylko w maksymalnej dawce paliwa 12,5 do 13. 0.5 cm to niewiele wiec powinno chodzic normalnie.warto sprawdzic kilka sklepow bo taka sytuacje mialem juz kilka razy

Opublikowano
z tlokami to nieprawda,kupowalem miesiac temu 160 zl komplet

Zaszło małe nieporozumienie :( mi chodziło o to że bloku do 62XX nie można już dostać bo nie produkują, a tłoki i tuleje są dostępne bez problemu.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam mam problem z moim zetorkiem.

w ubiegłym roku wymieniłem tłoki, tuleje, pierścienie, i dałem do sprawdzenia głowice okazało sie ze dwie głowice miałem pęknięte wymieniłem je na nowe dwie stare co zostały miały kapitalny remont dalej nie miał mocy dałem pompę i wtryski do regeneracji i była poprawa na jakiś czas ale ze mi troszkę namieszali w pompie (powstawiali sekcje od tatry) poświeciłem trochę pieniążków i kupiłem nowa pompę wtryskowa i dalej jest problem zimny dymi na niebiesko ciepły dymi na czarno a pod obciarzeniem pokazuje sie ogień długości około 30 cm. nie wiem czego sie czepnac

mam zetora 7011 i wydaje mi sie ze mam źle ustawiona pompe. Nowa pompa nie ma juz przyspiesznika w (agromie powiedzieli ze jest to pompa od 7211 i ma ta sama dawke paliwa) a ustawiona jest jak ta stara.

-na ile stopni ja ustawić ??

 

dane z tabliczki z pompy

 

MOTORPAL

RV 3M 350 1100 3303

 

PROSZĘ O POMOC MOŻE RAZEM DO CZEGOŚ DOJDZIEMY

 

POZDRAWIAM

Opublikowano

czyli jak pompa od 7211 do nie musisz naciskac tego przycisku jak rano zapalasz?

 

mysle ze jednak wina lezy nadal po stronie pompy skoro pojawia sie ogien <_< oddaj do jakiegos dobrego pompiarza. popatrz jeszcze na rozrząd. a jakie ma obroty rowne?? czy tak kolacze raz wieksze raz mniejsze?

Opublikowano

głowice miałem sprawdzane zawory ustawiane do tego nowa pompa mysle jeszcze kupic nowe wtryski dowiadywałem sie w agromie i powiedzieli mi ze bede kosztowac w okolicach 180-210 zł. za szt.nie jest to mało ale chyba je zakupie

 

 

chciał bym ustalic od czego tak naprawde jest ta pompa jak mozecie to popatrzcie u siebie w zetorkach na te oznaczenia pompy dodam jeszcze ze ona ma smarowanie z silnika i nie ma tego przycisku do palenia zimnego silnika mój nr pompy podałem w pierwszym poscie

Opublikowano

Wtryski zawieź do sprawdzenia na zegarze o ile sam nie posiadasz takiego (powinne otwierać sie przy ok. 160 bar). Widać też będzie czy dobrze rozpylają.

 

Sprawdź wyprzedzenie wtrysku, bo zdaje sie być za małe... Spróbuj przyspieszyć o kilka stopni.

Gość Profil usunięty
Opublikowano
głowice miałem sprawdzane zawory ustawiane do tego nowa pompa mysle jeszcze kupic nowe wtryski dowiadywałem sie w agromie i powiedzieli mi ze bede kosztowac w okolicach 180-210 zł. za szt.nie

 

Po co kupować całe wtryskiwacze? Wystarczy wymienić rozpylacze, koszt od 30 zł za sztukę, jak masz odpowiedni zegar to zrobisz to sam <_< .

Opublikowano

Wyreguluj wtryskiwacze i przyśpiesz wtrysk, tak jak koledzy radzą. Końcówki wtryskiwaczy wymieniaj dopiero jak będą uszkodzone, tzn będą lały lub nie dało się ustawić .

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Też sądzę, że powinieneś wyregulować wtryski....

Opublikowano

Przy pompie w starszych Zetorach (i chyba także w 7011) występuje taki przycisk który po wciśnięciu przed uruchomieniem silnika zwiększa radykalnie dawkę paliwa, a dezaktywuje się przy poruszeniu gazem nożnym bądź ręcznym, patrząc na pompę z boku jest on montowany z przodu przed sekcjami.

Opublikowano
Możecie mi wytłumaczyc z wcześniejszych postów co to jest za przycisk do zapalenia zimnego silnika, występuje on w 7211 czy 7011?

Występuje tylko w 7011 ;) Zwiększa dawke paliwa, przez co dostaje "kopa" przy odpalaniu, kiedyś brat zapomniał wcisnąć tego przycisku i kręcił baardzo długo i zapalił z wielkim bólem-dodam ze bylo to lato.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez PiotrUrbaniak
      Witam grono, Chcę podnieść moc w moim Zetor Forterra HSX 110 mr.2013. Obecnie ma 107 km i bardzo dobrze sobie radzi, ale teraz potrzebuje podwyższyć moc do 137 km. Moje pytanie to: Jakie firmy polecacie do tego typu operacji? Ile płaciliście za podwyższanie mocy w Forterce lub Proximie? Jakie są efekty? i czy jesteście zadowoleni? Dodam że mój Zetorek ma mechaniczną pompe paliwa a nie Comon Rail. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v