Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam okazję kupić przyczepę hl 6011 ale przyczepa ma papiery od autosan d55. Czy nie będzie później problemu ze sprzedażą takiej przyczepy którą ma papiery od innej? Przyczepa jest na prawdę w super stanie więc szkoda żeby przepadła... proszę o jak najszybsza odpowiedz :)

Opublikowano

Co jeden to lepszy, któryś z użytkowników myślał, że może całkowicie legalnie kupić papiery do bodajże przyczepy :D Sprawa z Twoją odsprzedażą wygląda tak: po co ktoś ma Ci płacić normalną kasą za "rejestrowaną" przyczepę skoro kupi bez papierów a papiery osobno i wyjdzie na to samo ale taniej? Pomijam już legalność całych transakcji...

Opublikowano

A niby dlaczego miał by legalnie nie zrobić przeglądu? większość diagnostów nie ma pojecia jak wyglądają przyczepy rolnicze( wiem tabliczka) ale co w tedy jak odpadła np ze starośći? przymykają oko i stempel :D  według mnie jeśli przyczepa warta swojej ceny to bym brał

Opublikowano (edytowane)

Sam  sobie  odpowiedziałeś  dlaczego ... 

 

Jeśli jest  zarejestrowana  jako ciężatrowa  i  zachcesz  przerobić  na rolnicza  - to  problem jest jeszcze  większy ... 

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano

A niby dlaczego miał by legalnie nie zrobić przeglądu? większość diagnostów nie ma pojecia jak wyglądają przyczepy rolnicze( wiem tabliczka) ale co w tedy jak odpadła np ze starośći? przymykają oko i stempel :D  według mnie jeśli przyczepa warta swojej ceny to bym brał

 

Co jak co ale numery to sprawdzają...

Opublikowano (edytowane)

Sam  sobie  odpowiedziałeś  dlaczego ... 

 

Jeśli jest  zarejestrowana  jako ciężatrowa  i  zachcesz  przerobić  na rolnicza  - to  problem jest jeszcze  większy ... 

 

Ale my tu nie piszemy o ciężarowych :)

 

@michał1993  jak mają z czego

Edytowane przez farmervip
Opublikowano

Wiekszość z nas jeżdzi na przegląd z tylko z dowodem ,to jedno, lecz nikt głupi nie jest i nawet podczas kontroli dociekliwy zauważy różnice ,kombinowac z papierami mozna ale chociaż tonaż niech bedzie podobny i producent niech bedzie ten sam

Opublikowano

Wiekszość z nas jeżdzi na przegląd z tylko z dowodem ,to jedno, lecz nikt głupi nie jest i nawet podczas kontroli dociekliwy zauważy różnice ,kombinowac z papierami mozna ale chociaż tonaż niech bedzie podobny i producent niech bedzie ten sam

 

Miałem kiedyś taką sytuację że chciałem zrobić przegląd z samymi dokumentami skutera, otrzymałem jednoznaczną odpowiedź że nie ma takiej możliwości bez skutera, przywieź skuter i temat będzie załatwiony pozytywnie. Pomalutku kończą się te czasy, szczerz przyczepa jak jest sprawna to raczej się nic nie zużywa ale w przypadku przegląd bez auta to jest jak strzał w kolano (po części chodzi o bezpieczeństwo).

Opublikowano

A niby dlaczego miał by legalnie nie zrobić przeglądu? większość diagnostów nie ma pojecia jak wyglądają przyczepy rolnicza...

Zapraszam do mnie na stacje okręgowe ;)

Tylko żebyś się nie zdziwił bo wiedzę mają.

Miałem kiedyś taką sytuację że chciałem zrobić przegląd z samymi dokumentami skutera, otrzymałem jednoznaczną odpowiedź że nie ma takiej możliwości bez skutera, przywieź skuter i temat będzie załatwiony pozytywnie. Pomalutku kończą się te czasy, szczerz przyczepa jak jest sprawna to raczej się nic nie zużywa ale w przypadku przegląd bez auta to jest jak strzał w kolano (po części chodzi o bezpieczeństwo).

Teoretycznie się kończy, praktycznie jeszcze jest trochę stacji gdzie diagnosta leci na kasę nie patrząc na swoje uprawnienia.
Opublikowano

do autora tematu weź dokumenty od mercedesa i jedź polonezem na przegląd i zdziwienie za co ci nie zrobią a skąd masz pewność że ta przyczepa nie jest kradzione w Niemczech już teraz duszności nie są tacy głupi jak kiedyś wiele stacji jest monitorowanych i już same dokumenty nie przejdą a i często jest tak ze jedzie się z samymi dokumentami jak na stacji są już dane pojazdu bo wcześniej rok czy dwa ktoś na stacji widział ten pojazd

Opublikowano

Nie ma co sobie też tego tak brać do serca bo przy rutynowej kontroli nikt nie sprawdza numerów aby było oc+ przegląd i stan techniczny ok.
Sam mam podobny przypadek więc znam temat.
Problem może być przy ewentualnej stluczce.

Opublikowano

Diagnosta może i ślepy ale nie daj Boże ktoś rozwali sobie samochód albo straci zdrowie lub życie o taką przyczepę to już likwidator z ubezpieczenia taki ślepy nie będzie.

Jeśli uznają że numery są przebite wtedy ubezpieczyciel uzna że ubezpieczenie nie należy do tej przyczepy to wtedy sam pokryjesz wszystkie koszty związane z naprawą pojazdu lub leczeniem tego kogoś.

Opublikowano

Jakie wy  tu głupoty piszecie to głowa mała, wszyscy są tacy prawi i mają przyczepy i numery wszystko cacy hahah, ludzie gdzie wy żyjecie, co druga przyczepa nie ma swoich papierów, prawie żadna czeska nie ma numerów nawet, tabliczki idzie kupić, numeratory i numery już są właściwe. Miałem 6 przyczep i tylko jedna polska 6t. - D50 miała swoje papiery

Opublikowano (edytowane)

Bywa że z innej też 😁ale najważniejsze żeby tonaż był taki sam lub większy niż jest faktycznie żeby na 10 tonowej nie było 5 w papierach a rzeczywiście sama waży 4t. 

Edytowane przez PronarekP5
Opublikowano

A świstak siedzi i zawija .....:D.Wszystko do czasu, aż trafi się zonk i będą dwie z tym samym numerem. A gdy coś będzie podejrzane to od razu dostaniesz pieczątkę z przeglądu. Wierzysz w to ,że  diagnosta będzie na tyle głupi i nieświadomy że "przymknie oko ", a gdyby nawet , to może " wyjść " sprawa w rejestracji.

Opublikowano

Kolego nie znasz rynku i przyczep z czech to się nie wypowiadaj, miałem już dwie  9 tonowe, dwie 7 tonowe, i hl 6011 i teraz mam znów 9 tonowa i kupię jeszcze jedna, i w każdej na ramach albo brak numeru albo nabity świeżo więc wiem co mówię a dwa jakim cudem chcesz mieć dwie zarejestrowane na ten sam numer skoro masz kompletny  czeski czy niemiecki dowód rejestracyjny, i w urzędzie wszystko normalnie przechodzi weryfikację. Nie mówię o rejestracji jak to modne na olx jest ze rejestracja na umowę kupna sprzedaży z Holandii, Belgii, Niemiec i Bóg wie skąd. Tego bym nigdy nie próbował nawet bo wtedy może się zdarzyć tak jak piszesz. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v