Skocz do zawartości
News

Polecane posty

Radan    28

Witam.

 

Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.

Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.

Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    34

tez mnie intetesuje ten kobzarenko ile ci powiedzili za fligla i jakie wyposazenie ? ogladalem na bednarach i ci powiem ze cena kusi ale jakosc jakos do mnie nie przemawia,..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radan    28

ASW 391 -Wzmocniony zaczep, adapter (rozrzutnik), wymuszone hydraulicznie skręty kół (opcja jeszcze że elektrycznie ale podziękowałem), zawieszenie na resorach (opcja pneumatycznego), opony 710 jakieś holenderskie nazwy nie pamiętam - 107 tys EUR netto

 

Atlant TZP 39 - praktycznie ta sama konfiguracja ( różnica w ogumieniu ) 53 tys EUR netto.

 

Ceny bez rabatów. 

No przepraszam ale za jednego Fliegla, dwa inne to dobra oferta.

 

Mam Fliegla i widziałem na wystawie Atlant'a. Różnica to blachy. Fliegl ma lepsze. Ale rama i układ zawieszenia Atlanta to typowa "wschodnia robota" - gniotsa nie łamiotsa.

 

Parametry mają objętościowo identyczne ale na Atlanta załadujesz 8 ton więcej. Mi to i tak nie potrzebne bo bym z pola nie wyjechał z 39 tonami na haku :D

 

Pytanie tyko jak to po polu śmiga i jakie ma słabe punkty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Vhalior2    34

no ki na 3 osiach nie jest potrzebny interesuje mnie 271 lub 28 zobaczymy mi potrzebny jako przyczepa adaptera wcale nie bede bral. a jak oceniasz fligla masz z przesownym wozkiem czy na stale bo właśnie zastanawiam sie nad ta opcja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radan    28

Mam z przesuwnym. Przydatna sprawa jeżeli są jakieś mokre pola albo dla polepszenia sterowności na zakrętach dróg publicznych.

 

PS. Za przesuwny wózek dopłata około 2 tys EUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radan    28

Od nowości. 2007 rok 10000 godzin nabite i jeszcze jako tako. Spalanie mu wzrosło ale to pewnie kwestia kalibracji pompy lub sterowników. Co do serwisów to gdyby nie cena to byłoby ok. Chcę wymienić na nowego DF 9340 TTV. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    34

sam sie wlasbie zastanawiam nad 826 lub jd8250 albo valtrą. df tez ciekawe ile ci powiedzili za tego duzego ? nad casem sie nie zastanawiales ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    8

Fliegl'a na Kobzarenke, Fendta na DF niezła podmianka. Cudów bym nie oczekiwał, era mocnych maszyn ze wschodu zakończyła się wraz z rozpadem ZSRR. Użytkowników Kobzarenki pewnie nie ma zbyt wielu, o opinie praktyków będzie ciężko. Na pierwszy rzut oka: brak ocynku, konstrukcja nadwozia spawana a nie skręcana, ciekawe jakie to ma osie i zawieszenie. Skąd większa ładownośc o 8 ton od Fliegla? Jakiego masz Fliegla?


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radan    28

Fliegl'a na Kobzarenke, Fendta na DF niezła podmianka. Cudów bym nie oczekiwał, era mocnych maszyn ze wschodu zakończyła się wraz z rozpadem ZSRR. Użytkowników Kobzarenki pewnie nie ma zbyt wielu, o opinie praktyków będzie ciężko. Na pierwszy rzut oka: brak ocynku, konstrukcja nadwozia spawana a nie skręcana, ciekawe jakie to ma osie i zawieszenie. Skąd większa ładownośc o 8 ton od Fliegla? Jakiego masz Fliegla?

 

Dwa Atlanty za jednego fliegla to dobra cena. Zawieszenie i w jednym i w drugim identyczne. Fakt że większość to spawy ale wygląd wózka znacznie solidniejszy niż u Fliegla. Posiadam Fliegl ASW 391. Osie Atlanta BBV czy coś takiego. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    8

Osie pewnie BPW, więc dobre. Jak to mówią - "diabeł tkwi w szczegółach" przy umiarkowanym użytkowaniu obie przyczepy zachowają się podobnie, ale jak zaczniemy je mocno eksploatować to zaczynają wychodzić różnice. Która lepsza? Nie wiem, wiem natomiast, że przy "ogniu" całymi dniami, zazwyczaj lepiej sprawdza się sprzęt renomowanego producenta. Materiały, normalia, montaż to przy intensywnej pracy ma ogromne znaczenie. A tridema o pojemności ponad 40 m3 do okazjonalnej zabawy raczej nie kupujemy... Ewentualną odsprzedaż maszyny używanej również należy wziąć pod uwagę.


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Interesuje mnie ta mniejsza TZP-27. Mnie interesuje tylko objętościówka, więc jest mniejsza różnica ceny. I  po analizie cen w tym segmencie doszedłem do wniosku że lepsza używka Fliegla niż nowa Kobza. Za cenę nowej  ukrainki będę miał prawie  jak nową austriaczkę. Ocynkowana i pewnie dużo lżejsza, bo nie mogę nigdzie znaleźć masy tych podróbek. A swoją drogą to w Siedlcach już nie produkują?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radan    28

Osie pewnie BPW, więc dobre. Jak to mówią - "diabeł tkwi w szczegółach" przy umiarkowanym użytkowaniu obie przyczepy zachowają się podobnie, ale jak zaczniemy je mocno eksploatować to zaczynają wychodzić różnice. Która lepsza? Nie wiem, wiem natomiast, że przy "ogniu" całymi dniami, zazwyczaj lepiej sprawdza się sprzęt renomowanego producenta. Materiały, normalia, montaż to przy intensywnej pracy ma ogromne znaczenie. A tridema o pojemności ponad 40 m3 do okazjonalnej zabawy raczej nie kupujemy... Ewentualną odsprzedaż maszyny używanej również należy wziąć pod uwagę.

 

U mnie Fliegl dostaje po d*pie przy oborniku a relaksuje się przy QQ. Nie wiem jak z tym Atlantem ale kupimy i zobaczymy. Podzielę się opinią po roku. Ogólnie to będzie ostro pracować bo: obornik dwa razy, GPS żyto, QQ i mieszanki poplonowe na kiszonkę. Ale dbamy o sprzęt to i może wytrzyma długo. Jeżeli jeden atlant połowę tańszy od Fliegla to ASW musi przeżyć dwukrotnie Atlanta.

Interesuje mnie ta mniejsza TZP-27. Mnie interesuje tylko objętościówka, więc jest mniejsza różnica ceny. I  po analizie cen w tym segmencie doszedłem do wniosku że lepsza używka Fliegla niż nowa Kobza. Za cenę nowej  ukrainki będę miał prawie  jak nową austriaczkę. Ocynkowana i pewnie dużo lżejsza, bo nie mogę nigdzie znaleźć masy tych podróbek. A swoją drogą to w Siedlcach już nie produkują?

http://www.agromilka.pl/przyczepy/54-atlant    tu masz dane fabryczne tych przyczep.

 

Wiem że adapter do obornika to 14 tys EUR. A cała w zależności od wyposażenia 53-57 TYS EUR. Mowa o TZP 39. Ale adapter wszystkie mają jednakowy. Kupię, do roboty zagnam i po roku wydam ocenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    1032
Dnia 16.04.2017 o 23:19, Radan napisał:

 

U mnie Fliegl dostaje po d*pie przy oborniku a relaksuje się przy QQ. Nie wiem jak z tym Atlantem ale kupimy i zobaczymy. Podzielę się opinią po roku. Ogólnie to będzie ostro pracować bo: obornik dwa razy, GPS żyto, QQ i mieszanki poplonowe na kiszonkę. Ale dbamy o sprzęt to i może wytrzyma długo. Jeżeli jeden atlant połowę tańszy od Fliegla to ASW musi przeżyć dwukrotnie Atlanta.

http://www.agromilka.pl/przyczepy/54-atlant    tu masz dane fabryczne tych przyczep.

 

Wiem że adapter do obornika to 14 tys EUR. A cała w zależności od wyposażenia 53-57 TYS EUR. Mowa o TZP 39. Ale adapter wszystkie mają jednakowy. Kupię, do roboty zagnam i po roku wydam ocenę.

Kolego kupiłeś ATLANTA? Już jakieś opinie możesz zapodać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 1kejsi1
      Witam.
       
       
      Więcej informacji na PW
    • Przez creative1agh
      Witam,
      nabyłem drogą kupna rozrzutnik jak w temacie. Konstrukcja i materiały wydają się być bardzo solidne. Niejasne jest dla mnie rozwiązanie hamulca.  Widzę, że jest hydrauliczny od zaczepu idzie rurka do tylnej osi i tam rozchodzi się na oba koła. Niestety przy zaczepie przechodzi w elastyczny wężyk, który oczywiście jest urwany. Do tego ( tak przynajmniej myślę) patrząc od przodu, po lewej stronie na ramie zaczepu jest uchwyt w który włożona była : pompa hamulcowa zintegrowana ze zbiornikiem na płyn/olej. Nie mam nic więcej, nie spotkałem się nigdy z takim rozwiązaniem. Ma ktoś może zdjęcie, wie jak to ma działać? Co wyzwala hamulec?
    • Przez Dori
      Hej, 
      Może wy się orientujecie, czym można pociągnąć przyczepę ważącą koło 8 ton? Czy to musi być ciągnik rolniczy? 
      Wiecie jakie przepisy to regulują?
      Być może to banalne pytanie, ale nie mam na ten temat pojęcia, przyda się każda wskazówka gdzie szukać informacji.
    • Przez Farmer4255
      Mam problem. Zamierzam kupić nowa przyczepę na młodego rolnika tylko nie moge się zdecydować którą wybrać. W gre wchodzi Metaltech, Zasław, Wielton i EKO-POM. Szukam przyczepy o ładowności 10-12 ton i cenie do 60 tys. Bedzie wykozystywana w gospodarstwie warzywnym. Głownie cebula i ziemniaki.
    • Przez zarzeckimichal
      Witam, planuję zakup lawety do bel, wybrałem trzy i proszę o pomoc z której będę na pewno zadowolony, każda ma swoje plusy i minusy, więc proszę najlepiej z własnego doświadczenia.
      A lawety to PRONAR T022, URSUS T-665, Metal-Fach T014.
      Jeżeli już taki temat był to przepraszam, ale przeszukałem forum i nie znalazłem.
      Dziękuję za wszystkie odpowiedzi
      Pozdrawiam
×