Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z daleka od chlorokauczuka ja już nigdy tego badziewia nie kupię już lepiej od żałuj parę złoty i pomaluj całego autorenolakiem a nie będziesz żałował pomaluj silnik kabinę blachy w jednym roku a w następnym felgi jeżeli nie masz funduszy żeby całego ciapka za raz machnąć :D

Opublikowano (edytowane)

Potrzebuje opisu kanałów olejowych rozdzielacza c-330 ( tego pod siedzeniem).

Fajnie by było gdyby ktoś mógł by go jeszcze zwymiarować tą stronę rozdzielacza którą pokazałem za zdjęciu.

Chodzi mi o średnice kanałów (oraz zatoczeć pod oringi), rozstaw śrub montażowych, odległość środków otworów montażowych od środków kanałów olejowych( względem krawędzi płaszczyzny) post-42420-0-57244900-1329432505_thumb.jpg

Edytowane przez 6441Marcin6441
Opublikowano (edytowane)

andrzej2110 => Stan zdrowia nie pozwala na opuszczanie domostwa.

 

 

Karol445=> Tak uważam że normalny rolnik może posiadać taką wiedzę:

 

-możliwe że jakiś użytkownik ursusa c330 jest też userem AF i wymieniał tą część a jeśli posiada kompresor to całkiem możliwe że dmuchną powietrzem z ciekawości w króciec zasilający i wie dla jakiego położenie dźwigni zasilanie jest połączone z kanałami które pokazałem na zdjęciu. jeśli temat jest do zamknięcia to niech to zrobi moderator i przy okazji Panu "Karol445" doda % zgodnie z regulaminem za post bez jakiejkolwiek wartości merytorycznej

 

RSM32=> chce zaprojektować blok zaworowy w miejsce klasycznego rozdzielacza na bazie hydrauliki nabojowej i jeżeli uda się go wykonać podłączyć sterownik

Edytowane przez 6441Marcin6441
Opublikowano

mam taki problem, chodzi o rozdzielacz na błotniku, nie blokuje mi sie na poszczególnych pozycjach tzn jak wychyle go maksymalnie do tyłu na 4 pozycję to nie zostaje tylko wraca do drugiej to samo na 3 do kipra też nie zostaje tylko wraca na 2 nieraz też jakby nie podawał oleju, mam go od nowości ciągnik zrobił 15tyś mtg od około 10tyś pracuje w bolku, teraz mi potrzebny do opryskiwacza do wachania belki co mogło się zepsuć w nim, i czy idzie to naprawić a nie wydawać od razu 500zł na nowy a jak nie da rady zrobić to jaki polecacie jakiej firmy

Opublikowano

no dobra nowy to też mam za 450zł i też archimedesa ale pytam się czy ktoś kiedyś to rozbierał i czy części są do tego

Opublikowano (edytowane)

Pierwszy raz słysze o Ursusie C 220.. :-D

Nie rozbierałem tego rozdzielacza, ale moim zdaniem jeśli nie podaje ciśnienia na podnoszenie, czyli szybkozłącze od szyby prawej (a nie od strony podnośnika) to coś jest nie tak na suwaku rozdzielacza, a zamki te lubią się wyrabiać.

Nie rozumiem ludzi, którzy podpowiadają od razu kupić nowy jednosekcyjny oryginał... za te same pieniądze można mieć 3 sekcyjny, ze złączkami i przewodami z sekcją pływającą.. Podlączenie można zobaczyć w różnych forach, także w ładowaczach czołowych, żadna to magia.. ;-)

Jeśli potrzebujesz tylko 2 szybkozłączy i nie ma planów co do rozbudowy hydrauliki, to można pokusić się o ten nowy rozdzielacz z Archimedesa, ale to już kwestia użytkownika.

Szczerze to taki zakup przypomina mi przysłowie "Zamienił stryjek siekiere na kijek".

Edytowane przez Legat997
Opublikowano

interesuje mnie rozbudowa hydrauliki bo sprzydało by się do podnoszenia lanc, może masz jakiś przykład takiego rozdzielacza i jak to połączyć aby grało i śpiewało

Opublikowano

Witam,

ja mam bardzo nietypowe pytanie, otóż dzisiaj kolega powiedział mi że w c360 całkowicie ominął rozdzielacz hydrauliczny ciągnika i założył ten z błotnika c330 do sterowania podnośnika, wiecznie miał z nim problemy jak mówił. Rozdzielacz połączył do tulei podnośnikowej, a inne funkcje nie były mu potrzebne takie jak kipowanie czy regulacja siłowa.

Jak to usłyszałem to pomyślałem, że może i u mnie skończą się odwieczne problemy z podnoszeniem. Chciałem się w związku z tym zapytać czy w c330 też tak się da?? Nowy rozdzielacz do c330 kosztuje swoje. Mam 3 sekcyjny od cyklopa, 1 sekcja by poszła na podnośnik, 2 do podnoszenia tura, a 3 do kipowania. W rozdzielaczu jest zawór regulacji ciśnienia więc tą kwestię mam z głowy, na powrocie dał bym filtr jakiś. Jedyne czego by nie było to dociążania ale i tak nie potrzebne mi to, ważne by podnosił.

Tylko jak doprowadzić zasilanie do rozdzielacza (rozdzielacz by był gdzieś na błotniku), a z rozdzielacza przewody do tulei podnośnika??Jak ktoś coś wie niech pisze śmiało.

Opublikowano (edytowane)

musiałbyś zamiast rozdzielacza dać jakąś blachę (pewnie ze 20mm) z nawierconym w odpowiednim miejscu o nagwintowanym pod przyłącze otworem doprowadzającym olej do cylindra podnośnika i drugim takim do przelewu oleju z rozdzielacza. Ewentualnie zamiast gwintować wspawać króćce. Po zdjęciu rozdzielacza fatwo było by wytrasować otwory mocujące i pod przyłącza. A zasilanie tego nowego rozdzielacza to z rurki która doprowadza olej do oryginalnego rozdzielacza.

Edytowane przez ukasz
Opublikowano

Aha, nie wiedziałem jak to ugryźć na początek ale ta blacha jak piszesz będzie najlepszym rozwiązaniem, bo zawsze będzie można powrócić do oryginału, a gwintowanie trzeba będzie dać do zakładu, bo tak dużego gwintownika nie opłaca się kupować na jedną robotę. Ale już postanowione i na pewno takiej przeróbki dokonam, najpierw zbiór materiałów ;)

Opublikowano

Blacha już kupiona (19mm) i docięta, będzie rozdzielacz 3-sekcyjny z zaworem przelewowym od cyklopa, teraz pozostało przewiercić dziury w tej blasze i tu pojawia się problem...

dzisiaj zrobiłem zdjęcia rozdzielacza od spodu w celu pokazania dziur w których płynie olej ->

1035b68cd36c5163m.jpg

Moje pytanie odnośnie tego to które dziury są od czego tzn. interesuje mnie który otwór jest od:

-zasilania tulei podnośnika

-przelewu

-zasilania z pompy hydraulicznej

- i jeszcze 4 dziura od czegoś??

Bez tego moja przeróbka stoi w miejscu.

Dodatkowo najgorsze jest to, że otwory olejowe są bardzo blisko siebie i nie będzie możliwe gwintowanie otworów pod króćce(złączki gdzie przykręca się węże) w blasze i ich wkręcenie tylko aby wiercenie otworów i przyspawanie króćców do blachy. I jeszcze też trzeba będzie oszlifować króćce z tego pogrubienia na klucz bo będzie za ciasno.

Tak więc czekam na odpowiedzi i z góry za nie dzięki.

Opublikowano

Zasilanie z pompy idzie rurką, wychodzącą z pokrywy podnośnika. Możesz spróbować podłączyć powietrze z kompresora pod wejście w rozdzielaczu (w górnej części rozdz. na zdj. powyżej) i wtedy będziesz widział w jakim położeniu dźwigni olej/powietrze płynie danym otworem.

Opublikowano

Tak wygląda zamontowana kostka zamiast oryginalnego rozdzielacza ->

756b2a766b50e84bm.jpg

Całość robiona na gwintach 22, tak jak np. w ładowaczu cyklop. Jak zamontuję przodek do ciapka przystąpię do testów.

Opublikowano (edytowane)

Powiedzcie mi czy można dostać gdzieś zawór jednostronny do hydrauliki??

Chodzi o to że za bardzo szybko opuszcza mi narzędzia na tym rozdzielaczu i chciałbym sobie zrobić tak żeby ole przy cofaniu się z podnośnika był kierowany na kranowy regulator przepływu, który akurat posiadam, i właśnie jest mi potrzebny ten zawór żeby kierował olej tylko w jednym kierunku.

Może to wygląda jak jakiś dławik (np. jak w Cyklopie) tylko zamiast tej blaszki w środku jest sprężyna z kulką albo zupełnie inaczej to wygląda??

Powiedzcie, bo taki siewnik -> http://www.agrofoto....page__total__11 upada jak kamień w wodę :( a jutro chciałbym już siać, każde sugestie mile widziane :)

A rozdzielacz wygląda tak -> http://www.agrofoto....draulika-c-330/

 

ed: Pytanie już nieaktualne, poradziłem sobie z tym sam. http://www.agrofoto.pl/forum/topic/6877-c-330-podnosnik/page__st__200

Edytowane przez Junkers

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v