Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kombinują ludzie i jakoś tak robią a ja jestem mechanikiem samochodowym i z maszynami rolniczymi pompami itp nie miałem dotąd styczności więc nie mam pojęcia jak się za to zabrać ale zakładając też Twoją wersję wydarzeń powiedz mi jak podpinać przewody do starego rozdzielacza śrubka od góry to zasilanie a ta z boku duża to powrót i taką kolejnością lecą do rozdzielacza na błotnik a tam wkręcam zawór kulowy wysokiego ciśnienia oleju od pługa tak? :)

Opublikowano

czyli pokrywa od 328? pompa zkąd bierze olej? z miski pod tłokiem czy przerobione że bierze z skrzyni ? kurde ja mam taki nowy rozdzielacz w c330 (polecam go świetnie trzyma nie opuszcza 2 lata)  ale no powinien pasować bo 328 nie miał hydrauliki zewnętrznej a tu pod ten od 330 tylko i wyłącznie masz wywrot (na środkowej pozycji) a opuszczasz jak podnośnikiem TUZ i olej wolno spływa Jakby jak kupisz to podłącz go (ten pług) pod zaślepkę z góry dalej od dźwigni z resztą będziesz miał instrukcje i jeszcze możesz podłączyć pod niego kolejne rozdzielacze bo w c328 tego nie było :)

Opublikowano

podpowiedzcie mi jeszcze ze starego rozdzielacza jak mam wyjść na rozdzielkę na błotnik jednostopniowy zwykły a to foto poglądowe mojego pługa no musi wypalić musi podnosić choćbym miał kilka tys dać za kompletny most tylko problem jest w tym że nie ma czasu na mosty trzeba to już jutro najdalej po jutrze skończyć bo lada moment spada śnieg i leże na łopatkach... help79412a8b464bff27b5301a7830b91296.jpg

Opublikowano

Jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem był było by podpięcie do gniazd hydrauliki. Jak nie masz rozdzielacza i gniazd to możesz kupić zwykły rozdzielacz jednosekcyjny plus przewody i końcówki. +/- 200zł może się wyrobisz.

ale 328 niema jak widzisz wogóle hydrauliki zewnętrznej dlatego musi kupić rozdzielacz bo niema żadnej możliwości :)

Opublikowano

 

dawid3p - bierze olej z wanny tam jest go około 7litrów chce podnosić dalej olejem z wanny bez przerabiania powinno oleju wystarczyć ewentualnie po uruchomieniu pługa olej uzupełnie i wszystko bo to tylko jeden siłownik i będzie opuszczany grawitacyjnie więc dylemat w tym czy nowy rozdzielacz będzie pasował na otwory hydrauliczne w korpusie pompy która pochodzi od c328

 

Opublikowano

Instrukcje będziesz miał ale jedno z tych wejść u góry z tych dwóch czarnych zaślepek i będziesz musiał zrobić wolny obieg dla kolejnego rozdzielacza (taki krótki wężyk bo ci będzie olej pompował cały czas 

Opublikowano

są takie wężyki od góry metalowym oryginalnym przewodem który łączony jest gumowym i idzie jako powrót to pewnie o tym mówisz kolego :) no to jak myślisz nowa rozdzielka będzie pasować do tyłu tego starucha? sporo teraz już zainwestowałem, kabina pług teraz ocieplam kabinkę na zimę oświetlenie akumulator kompresor powietrza i załame się jak hydraulika na przodzie nie będzie mi działać.

Opublikowano

no musi pasować weź do sklepu stary i porównaj ale tylko to może sie różnić przecież pompa i filtr jest taki sam jak w c330 tylko rozdzielacz był bardzo prosty bo do 328 nie montowali tura bo oś za słaba 


idzkos

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/48316-montaz-tura/

 

 

zobacz na jego zdj na tym wpisie 4 i 3 będziesz musiał połączyć wężem razem żeby olej sobie pływał nie może to być zaślepione (ja tak miałem w c330 jak nie miałem tura a rozdzielacz komuś się przydał) :P a ta czerwonawa rurka tam własnie podłącz pług (ja ci radze zrób złącze euro żebyś mógł przyczepę wywracać ale jak tego nie potrzebujesz to odrazu redukcja i wkręcaj w to miejsce wąż od pługa i tyle filozofi 

Opublikowano

Dawno to było ale u siebie do c 328 założyłem nowy rozdzielacz i sterowanie na błotnik i raczej nie trzeba nic przerabiać i kombinować. Na pewno sie da to zrobić .

Opublikowano

Panowie dziś się okaże ! kupiłem nowy oryginalny rozdzielacz po południu montuje bo narazie kabinke ocieplam na zimę a tak z Ciekawości podpowiedzcie

 

Czy zna ktoś z Was rozwiązania odnośnie ogrzewania kabiny do C-330? myślałem nad rurą wydechową cienkościenną puszczoną przez całą kabinę a wylot za ciągnikiem ktoś coś kombinował?

 

 

Opublikowano

trochę mnie zaskakujesz że będziesz się szarpał 328 w odśnieżaniu, c360 jest szybka a 28 bardo wolna, ale radził bym ci nagrzewnice ze złomu kupić od jakiejś nysy czy tarpana połaczyć ją do wyjścia z głowicy lub przy pompie wodnej a powrót to już trójnik i pod gruby wąż do powrotu szkoda się męczyć z tą rurą taki mały silnik ci nadmucha więcej zimnego jak ciepłego a jak założysz nagrzewnice, zasłonisz chłodnice workiem to będziesz miał ciepło, 

 

a jaką msz kabine? zwykłaą starą bude? ja w c 330 mam zwykła bude to na podłodze dałem wykłądzine starą z chaty, a wszystkie szczeliny docinałem gume z dętki 14,9 r 28 miałem starą dętke i naprawdę w miare profesjonalnie to wyszło, ale 330 najtrudniej jest doszczelnić przodek tj pod deską rozdzielczą bo te drązki kierownicze mają dość duży zakres pracy wyrywały mi uszczelnienie ale teraz mam wspomaganie na jednym drążku więdz git :P 

 

Jakiej firmy rozdzielacz kupiłeś? Mam nadzieje że nie chińczyk te 570 zł powinien kosztować ;)

 

zrób zdj tego ciapka bo jestem ciekaw jak to będzie wyglądać w pełnej krasie :P

Opublikowano

rozdzielacz polski oryginał 630zł ja nie doszczelniam gumolitem tylko docinam giętką blachę i profiluje ją pod kształt podłogi aby ładnie zasłaniała wszystkie szpary i szczeliny (robię czołg) ja głównie potrzebuję tego ciapka do odśnieżania chodników więc żółw jest zalecany wręcz jeżeli nie chce się leżeć w rowach ;D jak będę miał czas to wrzuce pare fotek tego co było kiedyś i teraz :P

Opublikowano

więc tak panowie ! skończona robota! rozdzielacz działa lecz musiałkem jeden odpływ zlikwidować w moście brokiem a drugi otwór nawiercić aby był prawidłowy powrót oleju do wanny i działa ;) lecz minusem tego jest to że podnośnik tylny nie działa prawidłowo ma obiawy niedoboru oleju więc jutro poskładam to na cacy odpowietrze cały układ przewodów , doleję oleju i się go wyleczy ;) chcieliście kilka fotek mojego ciapka więc wrzucam: 10834020_639712622804637_396209793_n.jpg


10819124_639712382804661_257595716_n.jpg


10846544_639712399471326_548464705_n.jpgnóweczka ;) na zimę wymieniłem jeszcze dzis filtry , olej i świece żąrowe a jutro wtryski!


10859553_639712409471325_669941534_n.jpg


10850379_639712449471321_627305101_n.jpg500zł w radzionkowie do remontu gruntownego

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zamiast przewodu gumowego mogłeś też zastosować rurkę,  a co do rurki ze szybkozłączem, to ja ją bym przedłużył bo chyba będzie niewygodnie odkręcać przewód

Opublikowano

10850436_639712456137987_730045480_n.jpgtaki na zimę będzie płużek ;)


raz zakręcony przewód pod hydraulikę do przodu nie będzie odkręcany przez całą zimę! ;)10850440_639712469471319_735299701_n.jpg


10815669_639712506137982_423409309_n.jpg


10859711_639712526137980_295767660_n.jpg


10841616_639712529471313_1095490275_n.jp


10859751_639712536137979_734728155_n.jpg


10850705_639712559471310_306991804_n.jpg


10859876_639712579471308_1860177896_n.jp


i ostatnie , wie ktos do czego są te obciążniki? 10850475_639712522804647_1850833637_n.jp

Opublikowano

ale widze że masz w nim przedni most od c 330 :P  to kupę kasy w niego władujesz jak zakłądasz całą pneumatykę nie lepiej było c 360 kupić ? chyb a ze masz go od zawsze :) pomyśl o łańcuchach, bardzo dobrze się sprawdza ze złomu od rozrzutnika wytrzymały i szeroki :) oczywiście też obciąniki załóż będzie miał ciapek zaparcie :D


odnośnie odpalania warto nie wiem jaki masz kolektor dolotowy, ale ja w c330 mam świece żarowe przytrzymam z 30 sekund i pali jak latem przy -10 a bez świec kręci i kręci nie może zapalić :)


ale tak z mojego doświadczenia to najważniejsze jest żeby kabina była idealnie szczelna żeby nie wiało w tedy da się wysiedzieć nawet bez ogrzewania :)

Opublikowano

Members - mamy go w rodzinie od 1951r :D z c328 został tylko tylni most reszta w całości od c330.

kabinke cały czas uszczelniam wydech mam narazie założony krótki sadowniczy zagięty do dołu ale będę chciał puścić zwykły i rurą ogrzewanie kabiny albo webasto mokre rozprowadze węże grzewcze po kabince ;)

 

łańcuchy na koła będę dawał do odśnieżania po 4na koło pominę tylko wentel :)

 

c360 za dużo pali miałem kiedyś takiego potwora to sprzedaliśmy i został się ten.

 

świece zarowe wczoraj poszły w ruch nowe, trzymam 10sekund i pali ładnie

Opublikowano

Długo się nie odzywałem,ale po prostu brak czasu :) wracając do tematu, wymieniając wtyczkę widziałem, że wąż jest czysty, tzn nie ma tam żadnej dławicy, nie wiem jak to jest przy samym siłowniku, ale w miejscu połączenia z wężem też nic nie ma, chyba, że coś może być w przyłączu siłownika, ale tego nie sprawdzę ani też nie rozwiercę ponieważ, po pierwsze przyłącze to jest kolanko 90*, po drugie podczas rozwiercania do siłownika dostałyby się opiłki a to nie jest wskazane.
Zakupiliśmy teraz niedawno zetora 7211 i jeszcze na nim to przetestuję jak będzie chwila wolnego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v