Vice_Lord

Members
  • Ilość treści

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O Vice_Lord

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. w takim stanie i z powietrzem to chyba jedyny i dlatego pytam bo nie mam gdzie podpatrzeć inaczej nie zawracałbym gitary chyba że zrezygnuje z przewodów i połącze to wężami do powietrza mają wytrzymałość do 20-30bar myśle że traktor więcej nie wypoci
  2. Witam wszystkich piszę tutaj swoje pytania które mnie głowią z powodu tego, że nie mogłem znaleźć połączenia pomiędzy sprężarką w c330 a zbiornikiem (takowe posiadam) tylko sprężarkę i zbiornik. wiem , że jeszcze musi być regulator ciśnienia i odolejacz (juz zamówione idą do mnie) ale jak to połączyć? jest kilka rurek na allegro ale nie wiem co gdzie jak ma być zero schematów na google aby przypatrzyć może ktoś podpowiedzieć? i zailustrować najlepiej zdjęciem danego elementu oraz gdzie konkretnie on ma być od samej sprężarki przy silniku do butli oraz mocowanie butli czy mam kupić czy lepiej sobie zrobić we własnym zakresie pozdrawiam
  3. dzięki niestety wypadła mi jutro naprawa samochodu u wujka więc za traktorek będę brał się we wtorek ale mechanizm różnicowy raczej odpada pamietam jak niedawno wymieniałem rozdzielacz od 330 i wyciągałem hydraulike z pompy na przód to miałem korpus zdjęty i stan różnicówki był wzorowy nawet trybka nie wytarte wszystko stan igła więc bardziej będę szukał w zwolnicach bo to wymieniał mój w/w wujek a z nim to różnie bywa co do słusznej diagnozy moze olej wymienił ale nic poza tym nie obczaił i dzięki kolego za telefon do siebie
  4. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów mam takie pytanko z ciekawości: posiadam c328 (a raczej c330) lecz z 28 został tylko i wyłącznie tyllni most oraz zaczep górny pyt pierwsze - podczas jazdy (różnie z obciążeniem i bez) nie ma reguły na to podczas zmiany biegu z 5 na 6 jest takie pier***cie tak jak by półoś (tylko w lewym kole prawe spoko cisza) było słychać metaliczne pierdyknięcie metal o metal. (czy tak ma być i czemu tylko w lewym kole? jak sprawdzić oraz jakie mogą byc tego przyczyny) oraz pyt drugie - podczas jazdy bez względu na położenie drogi niekiedy słychać taki szum (tez z lewego koła siedząc w kabinie) szum słyszalny jest od połowy mocy na 5 biegu i 6 a gdy jadę wolno na 4biegu gdy się wsłucham to słyszę regularne jakby odgłosy hamowania zużytych klocków hamulcowych o bęben obrót kołem i zgrzyt delikatny ledwo słyszalny ale jednak co o tym myślicie i jak ewentualnie się zabrać za naprawę (nie miałem jeszcze doczynienia z takim ciągnikiem) kupiłem od razu też nowe szczęki hamulcowe jedno przy drugim mozna zmienic dodam że olej w zwolnicach lany nowy ok roku temu
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj