Skocz do zawartości
beny88

12245+Talerzówka 3m 2.3t czy da rade?

Polecane posty

beny88    0

Witam chciałbym zakupić talerzówkę ścierniskową do zetorka 12245, znalazłem fajną Unii Ares TX 3m ,zabezpieczenie sprężynowe non-stop, talerze 660 zwałem rurowym całość ma około 2,5m do "tyłu".

Pytanie czy zetorek da radę to uciągnąć po ściernisku i nie będzie to bolało pompy bo jednak 2,3tony jest to spora waga jak dla takiego ciągnika, ziemi uprawiam od 3 lat więc nie mam za wiele doświadczenia, znajomy ciąga 3m uprawowo siewny i robi ładnie jd 120km drugi.

Szu15000    148

pociagnac pociagnie spokojnie, jak z tylu 2 silowniki masz, pompa dolna zdrowa i gora zdrowa to nie masz co sie martwic o pompe ;)

beny88    0

Mam 2 siłowniki wspomagające , zetorek dźwiga unie ibis xxl 4x47, tylko czy to nie będzie praca cały czas na pompie,

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

Talerzówke opierasz z tyłu na wale z przodu na cięgnie górnym i elegancko kopiuje teren i nie obciąża pompy.

tomek73    188

Spkojnie wytrzyma, pytanie czy przodu nie podniesie jak z podwórka będziesz wyjeźdżał. Jak coś to wody do kół nalejesz.

beny88    0
paktofonikas1987 myślisz że tak lipnie by to skalkulowali? 4,5 tony na tuzie i wieszaki urywa przy 2m3 tony?

tomek73 mam pełne obciążenie przodu taki długi ryjek więc powinno być ok

Jednak może nie będzie potrzeby trafiła się dużo bliżej lżejsza TXL 1400kg powinna wystarczyć na moje potrzeby choć ta ciężka bardziej mi się podoba .

kris14    259

Sąsiadowi to plecak aż się wyrwał przy aktywnym uprawowo-siewnym (hermes + polonez) ;)

zibi40    0

dla porównania mam zetora 5211 i kupiłem strumyk 2.70 X szer. w transporcie jeżdżę powoli, ścierniska robi ok, po orce ciężko,

kupiłem na wyrost bo planuję zakup większego ciągnika ale póki co radzę sobie zetorkiem myślę, że pomogłem

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!