News
MarcinGornowicz

Valtra 700, grzanie się tylnego mostu przy hamulcu

Polecane posty

Witam pragnę się przywitać na forum i mam nadzieje, że uzyskam pomoc. Moja Valtra była ostatnio w naprawie na spawaniu zbiornika paliwa będącego jednocześnie ramą, po powrocie zauważyłem, że most w miejscu w, którym znajdują się hamulce nagrzał się do tego stopnia, że nie da się na nim utrzymać ręki. Sprawdziłem czy układ hamulcowy nie jest zapowietrzony i nie jest a grzanie się nadal występuje. Czy ma ktoś pomysł co może być powodem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    301

według mnie hamulce trzymają a podczas jazdy i tarcia okładzin o bębny sie stopniowo grzeje.

sprawdz ręczny hamulec czy czasem Ci go zbytnio nie podciągneli 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Linka jest luźna ale zastanawia mnie coś innego, z wyjścia na przewody do hamulców hydraulicznych przyczepy leci płyn hydrauliczny z układu ciągnika, nie powinien lecieć płyn z układu hamulcowego ciągnika (po podważeniu zaworka)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DarekD    64

zawór hamulców przyczepy jest sterowany ciśnieniem płynu z hamulców ciągnika a nastepnie podawany jest olej pod odpowiednim ciśnieniem na gniazdo .

Obie ciecze nie mają prawa się ze sobą wzjamnie łączyć - problem leży w  wewnętrznej szczelności zaworu hamulcowego


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez darek6341
      Witam może ma ktoś katalog części VALTRA C120
    • Przez xxxMarcin3
      Witam. Czy ktoś z was jest może uzytkownikiem tego modelu . Prosze o opinie . I Czy byście  ją polecili . 
    • Przez sebarr
      Witam, ciągnik valtra n123 z 2014 i 600h przebiegu po włączeniu park i chwili postoju nie chce ruszyć, ani do przodu ani do tyłu. Żadnej reakcji na ruchy rewersem. Wyświetla się książka i błędy 8101 031 003 i 8103 031 003. Jest to skrzynia 4 biegi i na każdym 3 połbiegi. Nie wiem jak  się nazywa skrzynia, bo to nie moja valtra piszę w imieniu starszego sąsiada. 
      Ktos umie coś pomóc? Znany komuś problem? 
    • Przez Wozzach
      Cześć 
      poważnie rozważam zakup Valtry T174e, w wersji Active.
      Proszę użytkowników tych ciągników o opinie i jeśli można, to odpowiedź na poniższe pytania:
      - czy tryb ECO jest przydatny w najcięższych pracach polowych typu orka, gruber? Dealer mi tak tłumaczy, że przełączamy się w ECO, tam mamy większy moment obrotowy, więcej Nm, i w orce maszyna lepiej ciągnie. Z kolei gdzieś w internecie znalazłem, że tryb ECO to raczej oszczędność paliwa w transporcie i lekkich pracach. Więc jak to wygląda z punktu widzenia użytkowników?
      - czy ten patent z osobnymi układami oleju jest fajny i warto go mieć? Wydaje się fajny na pierwszy rzut oka, zalety są wiadome. Ale  - gdyby to naprawdę było uzasadnione, to myślę że Valtra nie byłaby jedynym producentem który to stosuje. Trochę się obawiam, że niewiele będzie zalet (i tak pracuję tylko swoimi maszynami i tylko jednym ciągnikiem) a za to 2 razy więcej oleju do wymiany (przykładowo konkurencyjny NH czy JD ma łącznie ok 70 litrów oleju na skrzynię i hydraulikę, a Valtra 74 litry w przekładni i dodatkowo osobne 62l na hydraulikę). jak wiadomo dobry olej przekładniowy swoje kosztuje.
      - najbardziej wymagające maszyny które mają pracować z tym ciągnikiem to pług obrotowy 5 skibowy Akpil KM180 (szer. orki ok 240cm) i gruber Mandam 3.8 metra na ściernisku. Gleby mozaiki, większość lekkie ale wyspowo glina. Da radę ta Valtra sensownie z tym jechać?
      - czy jesteście zadowoleni z tego ciągnika? Kupilibyście go jeszcze raz? Jakieś poważniejsze awarie?
      - Ja wybieram między właśnie Valtrą T174E a New Holland T7.210. Przy zbliżonym wyposażeniu New Holland tańszy o około 20.000zł netto.  Ciężko porównać niektóre parametry. Valtra podaje tylko moc maksymalną 175KM przy 1900 obrotów. Nie podaje nigdzie mocy znamionowej.  NH podaje moc znamionową 165KM przy 2100 obrotów, ale moc maksymalną gdzieś przy 1800-1900 obrotów podaje 180km. Pod względem parametrów bardzo podobne ciągniki, różniące się szczegółami. Miał ktoś może doswiadczenia z oboma maszynami? Jak wrażenia?
       
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie do użytkowników Valtry 6250,chodzi o to gdzie się spuszcza olej ze skrzyni biegów oraz tylnego mostu i gdzie znajduje się wlew oleju do skrzyni.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.