Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A co Ci pasuje. Ja mam olej.

Jak wszystko szczelne to olej.

Jak ktoś chce może kłaść smar. Tylko więcej zachodu bo trzeba dekielek odkręcać, a olej korkiem szybko się wlewa, no i dotrze on wszędzie w łożyskach. Chcąc dobrze nałożyć smaru trzeba by było zdejmować piastę i kłaść go bezpośrednio na łożyska bo inaczej to nie ma sensu.

Można zrobić miksturę i smar z olejem zaaplikować. :)

Opublikowano

Co jak, co, ale jeśli chodzi o drążki, to nie ma problemu, bo zawsze można sobie dokręcić, nawet w polu, bo to nietrudne, a komplet do regeneracji końcówek jest tak tani, że nie opłaca się kupować drążków od innego ciągnika.

 

Niech mi lepiej ktoś powie czy do łożysk w kołach lać olej, czy kłaść smar, bo w starej instrukcji było napisane, że olej, ale nie jestem pewien...

yhm dokrecanie głowiczek co tydzien naprawde super sprawa chyba jak nie ma co robic to moze i tak. Nowe przeguby kupywałem to po 2 tyg luzy i latajace na boki koła. poruszaj swoimi dzis i za tydzien i zobaczysz... Nowy polski drązek z dwoma przegubami to tylko 90 zł gdzie jeden ruski gowniany przegub 60 zł kosztuje i psuje sie po tyg i te plasktikowe zestawy naprawcze dla mnie to dno.. Mam tez 3P juz 19 lat i ma orginalny porzeczny drążek i zadnego luzu od nowosci nie to co w rusakach.

Opublikowano

t25aaa: U mnie w 3P była wymieniana jedynie końcówka z przodu podłużnego drążka, bo była już od nowości wadliwa. Tak to 1984 rok i ani razu nie był robiony układ.

Nie wypowiem się nawet na temat jakości współczesnych części...

 

mtracz: Co nie pasuje? Wiem, że olej. Tylko zadałem pytanie, a Twoja kwestia tutaj to była tylko odpowiedź na nie...

Faktycznie jak kiedyś korek wykręciłem, to jakaś mazista czarna substancja poleciała pod ciśnieniem, co jak olej ze smarem. Do czasu remontu nic nie ruszam przy tym ciągniku.

 

Dziękuję za odpowiedzi :)

Opublikowano

Polskie drążki są spoko mam juz 7 mcy załozony i zadnego luzu wreszcie nie lataja koła jak chcą. A do piast to leje też olej. Pytanie do was macie orginalne czopy kół przednich i sworznie zwrotnic? bo jak nie to sie pewnie wam rwą jak reksio szynke..:)

Opublikowano (edytowane)

mam problem od jakiegoś czasu z kolumna w t25a otóż ostatnio wlałem olej do kolumny superol CB i olej po jakimś czasie sie wylał

nawet wymieniłem uszczelniacz i tak sie leje prosze o odpowiedź

 

Połączone

Edytowane przez razor275
Opublikowano (edytowane)

jesli chodzi Ci o ten przy kierownicy przy kolumnie to wg mnie nie. Ja sobie go uciołem i pospawałem, to jest z normalnej stali

Komu często lecą sworznie zwrotnic albo czopy przednich kół mam dla was rade :) i nie chodzi tu o wstawienie np z c 360.

Edytowane przez t25aaa
Opublikowano

Witam. Mam pytanie. Mianowicie, czy to normalne gdy dokręcam śrubę regulującą luz kierowniczy wychodzi wałek z drugiej strony? Dodam, że wkręciła się cała śruba i nie ma dalej oporu.

Opublikowano (edytowane)

Na tym polega regulacja. Przesuwanie wałka względem ślimaka który jest na wałku kierownicy dla lepszego zazębiania, z mniejszym luzem.

Oporu nie złapiesz.

Wkręcasz lub wykręcasz śrubę regulacyjną i ruszasz kierownicą i wyczuwasz czy nie zmniejszył się luz- jałowy ruch kierownicą.

 

 

Edit:

@Domino788

Nie dzieje się.

Sprawdź luz na drążkach kierowniczych, a następnie zbieżność kół przednich.

Edytowane przez mtracz
Opublikowano

wstaw sobie drązek poprzeczny od c 360 i spokuj z luzami na wieki. Zbieznosc musi byc tak ustawiona zeby przody opon lekko sie schodziły ku sobie ale jak bedziesz miał luz na drązku to nic Ci nie da ustawianie. Sprawdz tez czy koła są tak samo pochylone wzgdlem podłoza bo jak nie to przez to tez ciągnie w prawo

Opublikowano (edytowane)

Można założyć, ponoć do Ursusów zakładają. Sam czyham na taką na złomie.

Ona ma już w sobie wszystko tylko pompę podpiąć?

 

Chciałem brać od astry ale jakiś idiota palnikiem przepalił ośkę przy samym rozdzielaczu, aż olej poleciał.

Edytowane przez zbyszekbrzuze
Opublikowano (edytowane)

Witam. Wiem że jest dużo tematów związanych z układem kierowniczym w T-25, więc z góry przepraszam, że zakładam nowy temat jednak, żadne odpowiedzi w tamtych tematach mnie nie zadowolily i mam jeden problem na który nie znalazłem odpowiedzi.

 

Zaczne od początku w mojej t-25 mam prawie cały obrót kierownicy luzu. B) Jak sie jedzie to sie można zabić!

Próbowałem go zmniejszyć przez tą śrube z prawej strony kolumny jednak nic to nie dało.

 

Przypuszczam, że luzy są na ślimaku u.k. jednak nie mam pojęcia jak go ściagnąć, prosze pomóżcie :rolleyes: Próbowalem siłą, ale nic z tego.

 

A a jak go ściągne to później jak kupie nowego ślimaka to jak go najlepiej założyć wystarczy wcisnąć czy trzeba go jakoś inaczej włożyć?

 

Prosze sie nieśmiać ale nie często dane mi robić coś w mechanice! :D

 

Może macie inne propozycje co do zlikwidowania luzów, jeśli okazało by sie, że to nie slimak? :D

 

 

Z góry dziękuje.

 

Połączone

Edytowane przez razor275
Dublowanie tematu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v