Skocz do zawartości
Danielkoltun

Massey Ferguson 3670 problem z dynashift

Polecane posty

Witam. Otóż zmieniłem elektro włącznik na rozruszniku , po czym się udałem do ciągnika odpalić go , i się niemiło zdziwiłem bo świecą mi się kontrolki od dynashift , świeci się również kontrolka druga od dołu ( zębatka w zębatce z kroplą na dole ) , nie mogę wyłączyć napędu i włączyć blokady , wszystko oczywiście po wciśnięciu hamulca . Dodam że wszystko było wcześniej OK , nic się nie działo tylko co wczoraj go wprowadziłem do garażu a dzisiaj założyłem nowo cewkę i taki oto mam problem . Z Góry Dzięki za odpowiedzi !!!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak . Jak najbardziej wszystko jest na swoim miejscu ,co jeszcze zaobserwowałem to zapala się bez przekręcenia zapłonu , tylko wystarczy wcisnąć sprzęgło ta kontrolka z zębatkami i kontrolka napędu i  kontrolka DYNASHIFT  tylko ( A ) i po puszczeniu to wszystko po chwili gaśnie . Dodam jeszcze że przed chwilą nawet zmieniłem cewkę na starą i dalej to samo . 

Edytowano przez Danielkoltun

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    437

że kontrolka zębatki i napędu świeci się po wciśnieciu sprzegła to.,... tylko sie cieszyć bo masz sprawny sterownik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    134

Cewka nie ma tu znaczenia, myślę że zresetowałeś centralkę po przez odłączenie napięcia. I teraz działa jak powinna. Tylko czemu nie możesz wyłączyć napędu (robisz na uruchomionym silniku?) Blokada może czasami nie zaskoczyć jak kły nie zazebią sie , przynajmniej ja tak mnam, wtedy po chwili próbuję ponownie z dobrym skutkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w najgorszym przypadku jak nic nie uszkodziłeś mam na mysli nie zrobiłęs zwarcia to rozprogramowałęs pewne funkcje dlatego że odpiołęs napęcie tylko czy odpinałęś tylko od cewki czy coś ci przeszkadzało i rozbierałęs jeszcze jakies kable z czujników bo mogło wejśc w tzw tryb zjazdowy i musisz przyuczyć komputer pewnych funkcji opcja przez tester zewnętrzny następnym razem odpinaj klemę z aku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro świeci Ci się również kontrolka od braku ciśnienia systemowego skrzyni, a jednocześnie nie możesz wyłączyć napędu i włączyć blokady to zmierzyłbym ciśnienie, jeśli jest sprawdź czy napięcia na cewkę dochodzą, jeśli nie to rozprogramował Ci się Autotroic, objawy które opisujesz po wciśnięciu sprzęgła,świadczy o sprawności modułu, więc wystarczy programowanie, nie słuchaj magików, którzy od razu będą chcieli Ci wepchnąć drugi moduł.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko czego Dynashift świeci się jak choinka ? , wszystkie kontrolki {a,b,c,d} . Hebel mam na masie i (minus rozłączam na całym ciągniku} . Wcześniej wyjmowałem aku na ponad dobę do naładowania i po włożeniu  z powrotem nic się nie działo. Ehr działa . I ta kontrolka z zębatko w zębatce z kroplą na dole CZERWONA , druga od dołu jak nigdy nie świeciła tak teraz świeci . Jest to kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni tylko mam zepsuty czujnik i mam wstawiony zamiast niego bezpiecznik .Żeby myślał że ma na okrągło dobre ciśnienie . Do czujnika są dwa kable ciemnozielony i czarny , czy czujnik ma doprowadzony prąd - czy + bo mi wychodzi że ma on - . Na czym polega programowanie . Ma w domu Autotronika 2 ( nowszy) z 3645 z roku 94 ale się nie nada .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zepsuty czujnik to go wymień i wszystko powróci do normy.

Kolego ! Pisałem że te czujnik jest zastąpiony bezpiecznikiem żeby myślał że jest ciśnienie , nawet na zgaszonym silniku . To nie jest mój wymysł tylko poprzedniego właściciela i było dobrze do wczoraj . W ciągniku sprawnym gdy wyciągniemy w sówkę to też zapali się ta kontrolka bo autotronik będzie czytał że nie ma ciśnienia w skrzyni . Kable wiązki autotronika oznaczona (D) kostka o dziwo volswagena i audi zastosowana , Kabel ciemnozielony (PIN 1) cały i zdrowy i kabel czarny (PIN4)  cały i zdrowy.Te dwa kable są od tego czujnika , a poza tym , kable wiązki D są doprowadzone po czujnikach .EHR działa bardzo prawidłowo , a co jeszcze zauważyłem to gdy włączę światła to podnosi mi się wskazówka paliwa jakbym nagle dolał ze 30 litrów . Jak dla mnie to problem nie leży w autotroniku . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmierz jakie masz napięcie na uruchomionym ciągniku, popraw i oczyść wszystkie masy, i zmierz to ciśnienie jakie jest rzeczywiście bo ciekawe czemu poprzedni właściciel zrobił taki mostek, bo chyba nie z oszczędności...


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    74

Kontrolki od półbiegów się świecą ale reaguje na zmianę wajchą ? Czy jest cały czas na D ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic nie reaguje, świecą się wszystkie 4 diody na raz od półbiegów no i dioda żółwia . Co do czujnika teraz kupiłem nowy i zamontowałem , a ciśnienie to ma Ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem został rozwiązany , winny był ten kabel około (20cm) z opornikiem ( niby ładny cały ) ale go wymieniłem i jest OK. Co jeszcze z awarii to miałem niemiło sytuację jak ściągałem przyczepę z burakami przy wyjeżdżaniu na drogę utwardzoną przerwał mi się kabel od żółw\ zając , i jadąc na szczęście jedynko (A) przełączył mi z zająca na żółwia i miałem trochę zgrzytu i tak wróciłem do domu na żółwiach rozebrałem te kostkę i zaprawiłem od nowa te dwie wsuwki. 

Edytowano przez Danielkoltun

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    74

Który to dokładnie kabel z opornikiem ? Ten idący od czujnika ciśnienia ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Ernst98
      Witam
      Planuję zakup ciągnika ok 120km, co powiecie o tym ciagniku?
    • Przez rolnik2102
      Witam, zamierzam kupic massey ferguson 6460 i chciałbym prosić użytkowników o opinie na temat ciągnika, jakie posiada wady i zalety
    • Przez KacperSzalast
      Wiecie może w jakich ciągnikach występują takie wymiary na feldze ? - 

    • Przez RedPower
      Witam,
      Dziś przy odśnieżaniu zepsuł mi się przedni napęd. Mianowicie wogóle się nie włącza (ikonka się świeci). Gdy tylne koła się ślizgają wałek od napędu wogóle się nie kręci. Przy większych prędkościach coś hałasuje (łorgot). Co mogło się zepsuć?
       
    • Przez mercurial2000
      Tak jak w temacie, przy nowym masseyu 5611 pracuje nowy ladowacz hydramet Xtreme 2. Problem jest z szybkością podnoszenia, opuszczania, wysypu, itd. Nawet w moim starym ciągniku ladowacz szybciej pracował, mimo że to pronar. W MF wszystko podnosi, ciężar nie jest problemem, ale wydawało mi się, że przy dwóch pompach, z których jedna odpowiada praktycznie tylko za ladowacz, wszystko powinno śmigać(oczywiście przy jak najmniejszych obrotach silnika), a tu nędza. Czy już tak będzie, czy może da się to jakoś przestawić, poprawić? Pozdrawiam i z góry dziękuję za porady
×