Danielkoltun

Massey Ferguson 3670 problem z dynashift

Polecane posty

Witam. Otóż zmieniłem elektro włącznik na rozruszniku , po czym się udałem do ciągnika odpalić go , i się niemiło zdziwiłem bo świecą mi się kontrolki od dynashift , świeci się również kontrolka druga od dołu ( zębatka w zębatce z kroplą na dole ) , nie mogę wyłączyć napędu i włączyć blokady , wszystko oczywiście po wciśnięciu hamulca . Dodam że wszystko było wcześniej OK , nic się nie działo tylko co wczoraj go wprowadziłem do garażu a dzisiaj założyłem nowo cewkę i taki oto mam problem . Z Góry Dzięki za odpowiedzi !!!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak . Jak najbardziej wszystko jest na swoim miejscu ,co jeszcze zaobserwowałem to zapala się bez przekręcenia zapłonu , tylko wystarczy wcisnąć sprzęgło ta kontrolka z zębatkami i kontrolka napędu i  kontrolka DYNASHIFT  tylko ( A ) i po puszczeniu to wszystko po chwili gaśnie . Dodam jeszcze że przed chwilą nawet zmieniłem cewkę na starą i dalej to samo . 

Edytowano przez Danielkoltun

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    734

że kontrolka zębatki i napędu świeci się po wciśnieciu sprzegła to.,... tylko sie cieszyć bo masz sprawny sterownik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    143

Cewka nie ma tu znaczenia, myślę że zresetowałeś centralkę po przez odłączenie napięcia. I teraz działa jak powinna. Tylko czemu nie możesz wyłączyć napędu (robisz na uruchomionym silniku?) Blokada może czasami nie zaskoczyć jak kły nie zazebią sie , przynajmniej ja tak mnam, wtedy po chwili próbuję ponownie z dobrym skutkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w najgorszym przypadku jak nic nie uszkodziłeś mam na mysli nie zrobiłęs zwarcia to rozprogramowałęs pewne funkcje dlatego że odpiołęs napęcie tylko czy odpinałęś tylko od cewki czy coś ci przeszkadzało i rozbierałęs jeszcze jakies kable z czujników bo mogło wejśc w tzw tryb zjazdowy i musisz przyuczyć komputer pewnych funkcji opcja przez tester zewnętrzny następnym razem odpinaj klemę z aku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro świeci Ci się również kontrolka od braku ciśnienia systemowego skrzyni, a jednocześnie nie możesz wyłączyć napędu i włączyć blokady to zmierzyłbym ciśnienie, jeśli jest sprawdź czy napięcia na cewkę dochodzą, jeśli nie to rozprogramował Ci się Autotroic, objawy które opisujesz po wciśnięciu sprzęgła,świadczy o sprawności modułu, więc wystarczy programowanie, nie słuchaj magików, którzy od razu będą chcieli Ci wepchnąć drugi moduł.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko czego Dynashift świeci się jak choinka ? , wszystkie kontrolki {a,b,c,d} . Hebel mam na masie i (minus rozłączam na całym ciągniku} . Wcześniej wyjmowałem aku na ponad dobę do naładowania i po włożeniu  z powrotem nic się nie działo. Ehr działa . I ta kontrolka z zębatko w zębatce z kroplą na dole CZERWONA , druga od dołu jak nigdy nie świeciła tak teraz świeci . Jest to kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni tylko mam zepsuty czujnik i mam wstawiony zamiast niego bezpiecznik .Żeby myślał że ma na okrągło dobre ciśnienie . Do czujnika są dwa kable ciemnozielony i czarny , czy czujnik ma doprowadzony prąd - czy + bo mi wychodzi że ma on - . Na czym polega programowanie . Ma w domu Autotronika 2 ( nowszy) z 3645 z roku 94 ale się nie nada .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zepsuty czujnik to go wymień i wszystko powróci do normy.

Kolego ! Pisałem że te czujnik jest zastąpiony bezpiecznikiem żeby myślał że jest ciśnienie , nawet na zgaszonym silniku . To nie jest mój wymysł tylko poprzedniego właściciela i było dobrze do wczoraj . W ciągniku sprawnym gdy wyciągniemy w sówkę to też zapali się ta kontrolka bo autotronik będzie czytał że nie ma ciśnienia w skrzyni . Kable wiązki autotronika oznaczona (D) kostka o dziwo volswagena i audi zastosowana , Kabel ciemnozielony (PIN 1) cały i zdrowy i kabel czarny (PIN4)  cały i zdrowy.Te dwa kable są od tego czujnika , a poza tym , kable wiązki D są doprowadzone po czujnikach .EHR działa bardzo prawidłowo , a co jeszcze zauważyłem to gdy włączę światła to podnosi mi się wskazówka paliwa jakbym nagle dolał ze 30 litrów . Jak dla mnie to problem nie leży w autotroniku . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmierz jakie masz napięcie na uruchomionym ciągniku, popraw i oczyść wszystkie masy, i zmierz to ciśnienie jakie jest rzeczywiście bo ciekawe czemu poprzedni właściciel zrobił taki mostek, bo chyba nie z oszczędności...


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Kontrolki od półbiegów się świecą ale reaguje na zmianę wajchą ? Czy jest cały czas na D ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic nie reaguje, świecą się wszystkie 4 diody na raz od półbiegów no i dioda żółwia . Co do czujnika teraz kupiłem nowy i zamontowałem , a ciśnienie to ma Ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem został rozwiązany , winny był ten kabel około (20cm) z opornikiem ( niby ładny cały ) ale go wymieniłem i jest OK. Co jeszcze z awarii to miałem niemiło sytuację jak ściągałem przyczepę z burakami przy wyjeżdżaniu na drogę utwardzoną przerwał mi się kabel od żółw\ zając , i jadąc na szczęście jedynko (A) przełączył mi z zająca na żółwia i miałem trochę zgrzytu i tak wróciłem do domu na żółwiach rozebrałem te kostkę i zaprawiłem od nowa te dwie wsuwki. 

Edytowano przez Danielkoltun

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Który to dokładnie kabel z opornikiem ? Ten idący od czujnika ciśnienia ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Farmer2017
      Witam.
      Składam wniosek na prow. Planuje kupno ciagnika 140 - 160 km. Ciagnik bedzie typowo do cieżkich prac oraz transportu. Podpowiedzcie jaki wybrać. Który jakie ma wady i zalety oraz o jakich usterkach słyszeliście.
    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez case-and-case
      Dzielcie się informacjami ,instrukcjami , opiniami , wiedzą , ciekawostkami na temat tych modeli
      Pierwsze pytanie , jaki olej silnikowy  i w jakiej ilości leje się do 6270 ?
    • Przez Danielkoltun
      Witam , postanowiłem założyć nowy temat ponieważ potrzebuję precyzyjnej i szybkiej odpowiedzi chociaż wiem że nie będzie łatwo mianowicie wszystko ładnie było pięknie Siałem zestawem uprawowo siewnym gdy nagle coś zaiskrzyło pod maską tak jakby rozrusznik i nic nie mam z prądu świateł , dynashift , ehr , do domu wróciłem na wolnych. Wiecie co mogło się stać dokładnie i od czego zaczynać?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.