Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po założeniu nowej pompy nic nie działa, ale żadne kontrolki się nie świecą. Nie wiem jak odpowietrzyć układ. Są to może takie kilka razy zwiększenie kalamidki cycki, które wyglądają podobnie do nich?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Opublikowano (edytowane)

Kto montował pompe? I czy w ogóle jesteś pewien, że winą niedziałającego układu była pompa? Generalnie układ się odpowietrza sam i nie trzeba mu pomagać w zaden sposób nawet jeśli był zalewany nowy olej.

Edytowane przez Variotechnic
Opublikowano (edytowane)

filtrów jeszcze nie ma, ale ten jest wyczyszczony ropą, że mało co tych opiłkòw zostało. I jest drożny.

Edytowane przez raterro
Opublikowano

Kolego hydraulika nie zawsze się sama odpowietrzy. Miałem ten sam problem po wymianie pompy w Case 1490. Poproś tu weź polu żuj śruby na rurce zasilającej przy pompie i zakręc silnikiem tylko żeby nie zapalił.Najlepiej na wyciągnięte lince gaszenia to wtedy nie zapali. Jak juz zacznie wyrzucać olej rurka to dokręc i zapał go i wtedy będzie wszystko chodzić. Ma porostu problem z pociagnieciem ze skrzyni.
Przepraszam za niedociągnięcia w pisowni mam słownik ustawiony i sam czasami zmienia to co piszę.

Opublikowano (edytowane)

Ale tutaj ma zasilanie prosto z filtra, to jak to zrobię?
Ale tutaj ma zasilanie prosto z filtra, to jak to zrobię?
Na jakiejs stronce z częściami jest dwa typy filtrów hydrauliki i jednego z nich muszę jutro poszukac

Edytowane przez raterro
Opublikowano

a uszczelka na ssaniu pompy dobra? miedzy pompa a pokrywa oringi nowe? oleju masz pełny stan? ja też wymieniał pompe, olej, filtr i z początku coś tam wyło a po chwili wszystko działa. A za te wymycie filtra ropą taki pewny bym nie był... wiem, że to metalowa siatka ale jakby to było do mycia to by w instrukcji o tym pisali...

kolega w MF255 mył filtr hydrauliki ropą ale jak go próbował utopic w wiadrze ropy to..... nic przez sitko nie przeleciało... tak jakby opiłki sie namagnesowały i zlecipły z siatką

Opublikowano

Oringi były jak nowe, to nie było potrzeby wymieniać, uszczelka dobra. Olej własne 60 litrów czylivtyle co trzeba, a jest o 2 cm na szabelce za dużo. Filtr jak pisalem jest wyczyszczony co widać

Opublikowano

no za wajche roździelacza w kabinie ciągnij... odpowietrznik sprzegła masz koło wspornika kabiny.... zresztą nieważne.. popuść tylko rure która wychodzi z pokrywy pompy w strone orbitrola i też zobaczysz czy ciśnie olej...

A w ogóle kontolka ciśnienia skrzyni biegów świeci sie przed rozruchem silnika? gaśnie po uruchomieniu?

Pompe wymeniłeś a efektów brak... może znów klin zerwało na pompie?

Opublikowano (edytowane)

A więc tak. Od razu oderwało klina, i szukając po internecie znalazłem sposób z podkladkami w zaworze regulującym i u mnie było 3 przez co blokowało na starcie pompę i obwalało klina. Teraz pompa działa ale nie podnosi wspomaganie topornie, jak i reszta na hydrauliki. Co teraz może byc.? Olej się pieni, a jest dopiero zalany, może z 30 minut pochodził.

Edytowane przez raterro
Opublikowano

Ciekawą sprawą jest też że po zerwaniu klina kontrolka sie nie zapala. Widać efekty modernizacji "złotej rączki". A fakt że wymieniasz pompę, olej a żałujesz na filtr to przychodzi mi do głowy tylko takie powiedzenie "chytry dwa razy traci".

Opublikowano (edytowane)

jakie rozregulowane zawory? te elektrozawory sterujące podnośnikiem, wałkiem, itp?

 

ptaszyna, jak napisałem filtry jeszcze nie przyszły, a ciągnik trzeba zrobić, żeby zasiać, to niby jak inaczej zrobi

 

edit: kontrolki się przed zmianą pompy świeciły, i w pewnych sytuacjach świecą, więc przekaźniki raczej dobre.

Edytowane przez raterro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v