raterro

Jak odpowietrzyć hydraulikę MF 3080

Polecane posty

raterro    1

Witam, po założeniu nowej pompy nic nie działa, ale żadne kontrolki się nie świecą. Nie wiem jak odpowietrzyć układ. Są to może takie kilka razy zwiększenie kalamidki cycki, które wyglądają podobnie do nich?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

raterro    1

No nic co wspólnego ma z hydrauliką nie działa. A jak napisałem ciśnienie jest bo na desce nic się nie swieci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kto montował pompe? I czy w ogóle jesteś pewien, że winą niedziałającego układu była pompa? Generalnie układ się odpowietrza sam i nie trzeba mu pomagać w zaden sposób nawet jeśli był zalewany nowy olej.

Edytowano przez Variotechnic

a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raterro    1

filtrów jeszcze nie ma, ale ten jest wyczyszczony ropą, że mało co tych opiłkòw zostało. I jest drożny.

Edytowano przez raterro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomi1605    17

Kolego hydraulika nie zawsze się sama odpowietrzy. Miałem ten sam problem po wymianie pompy w Case 1490. Poproś tu weź polu żuj śruby na rurce zasilającej przy pompie i zakręc silnikiem tylko żeby nie zapalił.Najlepiej na wyciągnięte lince gaszenia to wtedy nie zapali. Jak juz zacznie wyrzucać olej rurka to dokręc i zapał go i wtedy będzie wszystko chodzić. Ma porostu problem z pociagnieciem ze skrzyni.
Przepraszam za niedociągnięcia w pisowni mam słownik ustawiony i sam czasami zmienia to co piszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raterro    1

Ale tutaj ma zasilanie prosto z filtra, to jak to zrobię?
Ale tutaj ma zasilanie prosto z filtra, to jak to zrobię?
Na jakiejs stronce z częściami jest dwa typy filtrów hydrauliki i jednego z nich muszę jutro poszukac

Edytowano przez raterro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    819

a uszczelka na ssaniu pompy dobra? miedzy pompa a pokrywa oringi nowe? oleju masz pełny stan? ja też wymieniał pompe, olej, filtr i z początku coś tam wyło a po chwili wszystko działa. A za te wymycie filtra ropą taki pewny bym nie był... wiem, że to metalowa siatka ale jakby to było do mycia to by w instrukcji o tym pisali...

kolega w MF255 mył filtr hydrauliki ropą ale jak go próbował utopic w wiadrze ropy to..... nic przez sitko nie przeleciało... tak jakby opiłki sie namagnesowały i zlecipły z siatką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raterro    1

Oringi były jak nowe, to nie było potrzeby wymieniać, uszczelka dobra. Olej własne 60 litrów czylivtyle co trzeba, a jest o 2 cm na szabelce za dużo. Filtr jak pisalem jest wyczyszczony co widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    819

naciśnij odpowietrznik sprzegła.... ciekawe czy coś poleci, zasteruj roździelaczem hydrauliki zewnętrznej.. ciekawe czy przydusi silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raterro    1

A gdzie jest ten od powietrznej sprzęgła??? A ten ster zewnętrznego rozdzielacza, to to jest to pokrętło +\- przy wyjściach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    819

no za wajche roździelacza w kabinie ciągnij... odpowietrznik sprzegła masz koło wspornika kabiny.... zresztą nieważne.. popuść tylko rure która wychodzi z pokrywy pompy w strone orbitrola i też zobaczysz czy ciśnie olej...

A w ogóle kontolka ciśnienia skrzyni biegów świeci sie przed rozruchem silnika? gaśnie po uruchomieniu?

Pompe wymeniłeś a efektów brak... może znów klin zerwało na pompie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raterro    1

A więc tak. Od razu oderwało klina, i szukając po internecie znalazłem sposób z podkladkami w zaworze regulującym i u mnie było 3 przez co blokowało na starcie pompę i obwalało klina. Teraz pompa działa ale nie podnosi wspomaganie topornie, jak i reszta na hydrauliki. Co teraz może byc.? Olej się pieni, a jest dopiero zalany, może z 30 minut pochodził.

Edytowano przez raterro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    819

a manometr masz? pewno jak zerwało klina to przy okazji jakieś uszczelnienie dmuchnelo z pompy...jak masz rozregulowane zawory to... powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    152

Ciekawą sprawą jest też że po zerwaniu klina kontrolka sie nie zapala. Widać efekty modernizacji "złotej rączki". A fakt że wymieniasz pompę, olej a żałujesz na filtr to przychodzi mi do głowy tylko takie powiedzenie "chytry dwa razy traci".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    819

coś mi sie zdaje że ten traktor to padlina poszykowana na handel.... pewno przekaźniki siedzą temu nic sie nie świeci.... proste

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raterro    1

jakie rozregulowane zawory? te elektrozawory sterujące podnośnikiem, wałkiem, itp?

 

ptaszyna, jak napisałem filtry jeszcze nie przyszły, a ciągnik trzeba zrobić, żeby zasiać, to niby jak inaczej zrobi

 

edit: kontrolki się przed zmianą pompy świeciły, i w pewnych sytuacjach świecą, więc przekaźniki raczej dobre.

Edytowano przez raterro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    819

własnie udowodniłeś że nie masz pojęcia o sprzęcie a chcesz go reanimowac... zawołaj mechanika a nie rób se kosztów... powodzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez plati
      Witam.
       
      W MF 6190 przestał działać napęd. 
       
      Kontrolka normalnie się włącza i wyłącza jednak napęd nie działa. 
       
      Bezpieczniki sprawdzone i wszystko ok. Popatrzylem na te elektrozawory za kołem w tylnym moście i wydaje się że wszystkie kable są na swoim miejscu. 
      Jeśli chodzi o awarie mechaniczna to nie słychać żadnego odgłosu dziwnego 
      Jakieś pomysły co mogło się stać?
    • Przez mateusz3060
      Po odpaleniu ciagnika jest ładowanie awaryjnie podnosi kostki ktore znalazłem przeczyszczone po odpieciu ehr jest prad w dwuch kablach bezpieczniki dobre czego to moze byc przyczyna no i na blotnikach przyciski tez nie działaja ehr nie wlaczy sie nawet na sekunde z ogledzin kabli wszystko jest ok prosze o porady mecze sie z tym juz od jesieni i nikt mi jeszcze nie pomógł
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez Radig
      Witam
      Szukalem trochę na forum lecz podobnego problemu do mojego nie znalazłem.
      A mianowicie  nie dawno stałem sie posiadaczem Mf 3655 który ma niestety problem z Dynashiftem
      Problem polega na tym, ze jeśli chodzi o półbieg 1 i 2 - to ciągnik na nich normalnie ciągnie i pracuje lecz nie ma żadnej zmiany w prędkości jazdy i żadnej reakcji można przełączać z 1 na 2 i na odwrót i nic się nie dziej . 
      Widać tylko jak przełączają się diody na liczniku.
       Gorzej jest już jeśli przełączymy na 3 lub 4 półbieg  wtedy ciągnik zwalnia i się zatrzymuje i nie ciągnie - podobne objawy do takich jakby ślizgało się sprzęgło. po przełączeniu z 3 na 2 lub 1 ciągnik znów rwie do przodu.
      Czy może to już być problem z tarczkami.
      Przyznam się szczerze ze nie sprawdzałem jeszcze ciśnień - ale jutro to sprawdzę i dopisz.
      Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi 
       
    • Przez MasseyFerguson3635
      Witam, posiadam ciągnik MF 3635 1994 rok ze skrzynią dynashift, podczas orki jeździłem na biegach 3 i 4, podczas wyjazdu z pola chciałem przełączyć na bieg 1 lub 2, niestety oba są zablokowane nie da się ich wbic, wajcha zmiany biegów nie daje sie przełączyć, nigdy wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Miał ktos podobny problem lub wie co mogło sie uszkodzić?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj