BenQ

Dziwna praca Ursusa C-360 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
BenQ    0

Witam panów.Mam problem ze swoim c 360 3p ...silnik dziwnie pracuje ....silnik ma niby 800mth po remoncie ..Ciągnik pracuje nie równo ...aż sąsiad mi się pytał dlaczego on tak "puka" pracuje podobnie do tego:

z taką różnicą że mój po dodaniu gazu dymu na czarno ...i wydaje mi się że ma mniejszą moc :/ Nie jestem tam jakimś super mechanikiem :) z góry dziękuję ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Zaworów nie słychać :/ mi się wydaje że coś innego ...Ciągnik pracował normalnie i nikt nic przy nim nie ruszał...pół roku temu zaczął tak pukać :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

BenQ    0

W sumie to nie dymi tak jak c 360 ale puszcza dym przy dodaniu gazu i przy obciążeniu ...dawniej tego nie było ..ciężko miał ale dymka nie puscił :) wydaje mi się że moc tez jest inna ....przy dodaniu gazu ciągnik dawniej szalał a teraz tak jakby się mu nie chciało jechać :( wspomnę że parę tygodniu temu miałem taki przypadek że po odpaleniu nie chodził na wszystkie cylindry po delikatnym dodaniu gazu juz wchodził na wszystkie 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Sprawdził bym zawory na Twoim miejscu.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    678

Najbardziej prawdopodobne - wydmuchało uszczelkę pod głowicą. Ale zaczął bym od sprawdzenia  filtra paliwa, pompki zasilającej i luzów na zaworach. Wody ci nie wyrzuca z chłodnicy (u mnie właśnie wygania, uszczelka do wymiany).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Jeszcze jedno pytanie czy na wyższych obrotach ten głos jest lepszy czy tak samo kuleje bo jak poszła uszczelka między cylindrami to raczej się nie poprawia na wyższych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

może wał się ukręcił bo mf 255 tak samo klekotał a metaliczny głos to zawory są podparte lub za duży luz i klekocze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Nie mowie że c360 dymi jak smok ;) na wyższych obrotach tez jest to "pykanie":/
Filter paliwa wymieniony i cały układ sprawny .
Uszczelka pod głowica tak ?
Wtryski nie mają nic do tego ? Faktycznie może być uszczelka bo płynu ubywa ...ale myślałem że to wina kranika ale on tyle nie puszcza co płynu ubywa :/

Edytowano przez BenQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kowal148    1

też bym obstawiał że uszczelka przepaliła się pomiędzy cylindrami. u mnie wody nie wywalało tylko kompresja jakby przeskakiwała na drugi cylinder i stukało w filtrze powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

I do tego rano po odpaleniu przez chwile idzie biały dym ...po chwili już nie dymi ....pewnie płyn przez noc skropli się do cylindra i później wywala .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Ja obstawiam na spalanie stukowe, czyli zły zapłon=nie całkowite spalanie paliwa, czarny dym, stuki


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Ale zapłonu nikt nie ruszał....jest tak ustawiony jak był ....a ciągnik pół roku temu chodził normalnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Zawsze można sprawdzić, mało prawdopodobne ale mogl sie przestawic. Sprawdzaj na kole zamochowym. Wtryski raczej wykluczony. I sprawdz luzy zaworowe.
Do wykrycia żródla stukow w pewnym stopniu pomoże ci stetoskop


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Tylko wiesz ....tam nie słychać dźwięku metaliczne takiego jak w przypadku zawórów..nie podoba mi się to poranne dymienie na biało przez chwile ( dzieje się tak za każdym razem po dłuższym postoju )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    115

jak płynu ubywa to już masz przyczynę przygladnij się gdzie leje wymień powinno pomóc, jak zaworów nie słychać to winą klekotania i słabego spalania tak jak kolega pisze jest dostajaca się woda i uciekające powietrze przez przepaloną uszczelke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Może po niedzieli będziemy coś działać :) jak nie pomoże ...trzeba szukać przyczyny dalej. Dzięki panowie :)
Jescze jedno :) jaką uszcelke ? Są chyba dwa rodzaje ....miedziana i taka czarna ...nie wiem.z jakiego to materiału ....która lepsza ?

Edytowano przez BenQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    115

weź miedziana z sylikonem jest tam taki cienki pasek ktory po rozgrzaniu sie lekko roztapia. Przygladnij sie dobrze bo ktora z tulei moze byc co nie co osadzona nizej wtedy bedziesz musial kupic grubsze uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Jak wał ukręcił? To chyba by silnik całkiem nie był sprawny ...zaznaczam że nie ma tu dźwięku metalicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dragon36    0

Przerabialem ten temat ostatnio w 3512 i u mnie dmuchnelo między 1 a2 cylindrów po ok 40 mth od remontu uszczelka była miedziana. Faktycznie 2 tuleja była minimalnie opuszczona, założyliśmy uszczelkę z tworzywa bo te miedziana to jakis badziewie niemiłosiernie cienkie, dziś odbieram maszynę zobaczymy jak długo pochodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kiken
      Witam sprawa dotyczy oryginalnego zaczepu nowego typu jak ten na zdjęciu w 3p konkretnie jego zamocowania. Korpus pośredni łożyska wałka WOM uniemożliwi przykręcenie w dolnej części na zdjęciu jest mniejszy okrągły który mieści się wewnątrz mocowania czy to przeróbka czy oryginał? czy takie coś jest do zdobycia? pozdrawiam
    • Przez PatrycjaFrelek
      Witam. 
      Spada mi ciśnienie w ciągniku ursus 914 z 4 na 2.8 przy 1600 obrotach 
      Czy ktoś miał podobnie ? Co może być przyczyną ?
      Z góry dziękuję 😉
    • Przez Halex
      Podczas Orki przy przełączeniu dźwigni na pozycję żółw ciągnik staje i wydaje takie "miauczenie" ze skrzyni, ponadto przedni napęd bardzo słabo działa tylko jak ma lekko. Spotkał się ktoś z tym? Przyczyna może być mikropompka w skrzyni pośredniej ? 
    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
    • Przez grzechu_master
      Witam,
      Od jakiegoś czasu walczę w problemem w moim Urusie 1934 (2007r). Mianowicie pod dużym obciążeniem podnośnika pojawiają się problemy z rozdzielaczem EHR Bosch. Po przełączeniu w skrajne położenie ( podnoszenie lub opuszczanie) potrafi się zaciąć. Objawia się to tym, że nie ma płynnej regulacji wysokości (na maksa podnosi i nie chce opuścić lub opuści i nie chce podnieść). Wymieniłem czujnik wysokości podnośnika ale też nie mam pewności czy on działa jak trzeba. Zachowuje się czasami jakby nie odczytywał odpowiedniego napięcia i nie przekazywał do sterownika. Dodatkowo jak już
      rozdzielacz się zatnie to jedynym rozwiązaniem jest ręczne przesunięcie suwaka w rozdzielaczu ( na cewkach są odpowiednie popychacze).
      Może ktoś z Was miał taki problem. Jeśli jest to możliwe może ktoś ma taki ciągnik i jest w stanie przesłać mi zdjęcia całej instalacji hydraulicznej przy rozdzielaczu. Proszę o pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.