Skocz do zawartości
BenQ

Dziwna praca Ursusa C-360 3P

Polecane posty

BenQ    0

Witam panów.Mam problem ze swoim c 360 3p ...silnik dziwnie pracuje ....silnik ma niby 800mth po remoncie ..Ciągnik pracuje nie równo ...aż sąsiad mi się pytał dlaczego on tak "puka" pracuje podobnie do tego:

z taką różnicą że mój po dodaniu gazu dymu na czarno ...i wydaje mi się że ma mniejszą moc :/ Nie jestem tam jakimś super mechanikiem :) z góry dziękuję ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Zaworów nie słychać :/ mi się wydaje że coś innego ...Ciągnik pracował normalnie i nikt nic przy nim nie ruszał...pół roku temu zaczął tak pukać :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

BenQ    0

W sumie to nie dymi tak jak c 360 ale puszcza dym przy dodaniu gazu i przy obciążeniu ...dawniej tego nie było ..ciężko miał ale dymka nie puscił :) wydaje mi się że moc tez jest inna ....przy dodaniu gazu ciągnik dawniej szalał a teraz tak jakby się mu nie chciało jechać :( wspomnę że parę tygodniu temu miałem taki przypadek że po odpaleniu nie chodził na wszystkie cylindry po delikatnym dodaniu gazu juz wchodził na wszystkie 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    263

Najbardziej prawdopodobne - wydmuchało uszczelkę pod głowicą. Ale zaczął bym od sprawdzenia  filtra paliwa, pompki zasilającej i luzów na zaworach. Wody ci nie wyrzuca z chłodnicy (u mnie właśnie wygania, uszczelka do wymiany).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Jeszcze jedno pytanie czy na wyższych obrotach ten głos jest lepszy czy tak samo kuleje bo jak poszła uszczelka między cylindrami to raczej się nie poprawia na wyższych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

może wał się ukręcił bo mf 255 tak samo klekotał a metaliczny głos to zawory są podparte lub za duży luz i klekocze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Nie mowie że c360 dymi jak smok ;) na wyższych obrotach tez jest to "pykanie":/
Filter paliwa wymieniony i cały układ sprawny .
Uszczelka pod głowica tak ?
Wtryski nie mają nic do tego ? Faktycznie może być uszczelka bo płynu ubywa ...ale myślałem że to wina kranika ale on tyle nie puszcza co płynu ubywa :/

Edytowano przez BenQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kowal148    1

też bym obstawiał że uszczelka przepaliła się pomiędzy cylindrami. u mnie wody nie wywalało tylko kompresja jakby przeskakiwała na drugi cylinder i stukało w filtrze powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

I do tego rano po odpaleniu przez chwile idzie biały dym ...po chwili już nie dymi ....pewnie płyn przez noc skropli się do cylindra i później wywala .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    15

Ja obstawiam na spalanie stukowe, czyli zły zapłon=nie całkowite spalanie paliwa, czarny dym, stuki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Ale zapłonu nikt nie ruszał....jest tak ustawiony jak był ....a ciągnik pół roku temu chodził normalnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    15

Zawsze można sprawdzić, mało prawdopodobne ale mogl sie przestawic. Sprawdzaj na kole zamochowym. Wtryski raczej wykluczony. I sprawdz luzy zaworowe.
Do wykrycia żródla stukow w pewnym stopniu pomoże ci stetoskop

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Tylko wiesz ....tam nie słychać dźwięku metaliczne takiego jak w przypadku zawórów..nie podoba mi się to poranne dymienie na biało przez chwile ( dzieje się tak za każdym razem po dłuższym postoju )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    111

jak płynu ubywa to już masz przyczynę przygladnij się gdzie leje wymień powinno pomóc, jak zaworów nie słychać to winą klekotania i słabego spalania tak jak kolega pisze jest dostajaca się woda i uciekające powietrze przez przepaloną uszczelke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Może po niedzieli będziemy coś działać :) jak nie pomoże ...trzeba szukać przyczyny dalej. Dzięki panowie :)
Jescze jedno :) jaką uszcelke ? Są chyba dwa rodzaje ....miedziana i taka czarna ...nie wiem.z jakiego to materiału ....która lepsza ?

Edytowano przez BenQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    111

weź miedziana z sylikonem jest tam taki cienki pasek ktory po rozgrzaniu sie lekko roztapia. Przygladnij sie dobrze bo ktora z tulei moze byc co nie co osadzona nizej wtedy bedziesz musial kupic grubsze uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Jak wał ukręcił? To chyba by silnik całkiem nie był sprawny ...zaznaczam że nie ma tu dźwięku metalicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dragon36    0

Przerabialem ten temat ostatnio w 3512 i u mnie dmuchnelo między 1 a2 cylindrów po ok 40 mth od remontu uszczelka była miedziana. Faktycznie 2 tuleja była minimalnie opuszczona, założyliśmy uszczelkę z tworzywa bo te miedziana to jakis badziewie niemiłosiernie cienkie, dziś odbieram maszynę zobaczymy jak długo pochodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez HorPol65
      Witam!! Mam takie pytanie jaki tur da rade zalozyc do 60-tki??
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez pawells1994
      Witam, 
      Czy posiada ktoś instrukcję obsługi do Ursusa c 362 ?
      Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem tego rzadkiego egzemplarza i poszukuję paru rzeczy odnośnie budowy tego ciągnika. Gdyby ktoś posiadał  tą instrukcję bardzo proszę o wysłanie na e-mail za co z góry bardzo dziękuję/   dabkos1994@wp.pl
      Pozdrawiam
    • Przez Kamilukowiak
      Witam jestem posiadaczem ursusa 4514 i planuje kupić do niego tura. Mam w nim jedną pompę do hydrauliki i zastanawiam się  czy da on sobie radę przy oborniku lub w balotach z sianokiszonki. Czy będzie trzeba dokładać drugą  pompę ?
×