Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panów.Mam problem ze swoim c 360 3p ...silnik dziwnie pracuje ....silnik ma niby 800mth po remoncie ..Ciągnik pracuje nie równo ...aż sąsiad mi się pytał dlaczego on tak "puka" pracuje podobnie do tego:

z taką różnicą że mój po dodaniu gazu dymu na czarno ...i wydaje mi się że ma mniejszą moc :/ Nie jestem tam jakimś super mechanikiem :) z góry dziękuję ;)
Opublikowano

Zaworów nie słychać :/ mi się wydaje że coś innego ...Ciągnik pracował normalnie i nikt nic przy nim nie ruszał...pół roku temu zaczął tak pukać :/

Opublikowano

W sumie to nie dymi tak jak c 360 ale puszcza dym przy dodaniu gazu i przy obciążeniu ...dawniej tego nie było ..ciężko miał ale dymka nie puscił :) wydaje mi się że moc tez jest inna ....przy dodaniu gazu ciągnik dawniej szalał a teraz tak jakby się mu nie chciało jechać :( wspomnę że parę tygodniu temu miałem taki przypadek że po odpaleniu nie chodził na wszystkie cylindry po delikatnym dodaniu gazu juz wchodził na wszystkie 3.

Opublikowano

Najbardziej prawdopodobne - wydmuchało uszczelkę pod głowicą. Ale zaczął bym od sprawdzenia  filtra paliwa, pompki zasilającej i luzów na zaworach. Wody ci nie wyrzuca z chłodnicy (u mnie właśnie wygania, uszczelka do wymiany).

Opublikowano (edytowane)

Nie mowie że c360 dymi jak smok ;) na wyższych obrotach tez jest to "pykanie":/
Filter paliwa wymieniony i cały układ sprawny .
Uszczelka pod głowica tak ?
Wtryski nie mają nic do tego ? Faktycznie może być uszczelka bo płynu ubywa ...ale myślałem że to wina kranika ale on tyle nie puszcza co płynu ubywa :/

Edytowane przez BenQ
Opublikowano

też bym obstawiał że uszczelka przepaliła się pomiędzy cylindrami. u mnie wody nie wywalało tylko kompresja jakby przeskakiwała na drugi cylinder i stukało w filtrze powietrza

Opublikowano

I do tego rano po odpaleniu przez chwile idzie biały dym ...po chwili już nie dymi ....pewnie płyn przez noc skropli się do cylindra i później wywala .

Opublikowano

Zawsze można sprawdzić, mało prawdopodobne ale mogl sie przestawic. Sprawdzaj na kole zamochowym. Wtryski raczej wykluczony. I sprawdz luzy zaworowe.
Do wykrycia żródla stukow w pewnym stopniu pomoże ci stetoskop

Opublikowano

Tylko wiesz ....tam nie słychać dźwięku metaliczne takiego jak w przypadku zawórów..nie podoba mi się to poranne dymienie na biało przez chwile ( dzieje się tak za każdym razem po dłuższym postoju )

Opublikowano

jak płynu ubywa to już masz przyczynę przygladnij się gdzie leje wymień powinno pomóc, jak zaworów nie słychać to winą klekotania i słabego spalania tak jak kolega pisze jest dostajaca się woda i uciekające powietrze przez przepaloną uszczelke.

Opublikowano (edytowane)

Może po niedzieli będziemy coś działać :) jak nie pomoże ...trzeba szukać przyczyny dalej. Dzięki panowie :)
Jescze jedno :) jaką uszcelke ? Są chyba dwa rodzaje ....miedziana i taka czarna ...nie wiem.z jakiego to materiału ....która lepsza ?

Edytowane przez BenQ
Opublikowano

weź miedziana z sylikonem jest tam taki cienki pasek ktory po rozgrzaniu sie lekko roztapia. Przygladnij sie dobrze bo ktora z tulei moze byc co nie co osadzona nizej wtedy bedziesz musial kupic grubsze uszczelki.

Opublikowano

Przerabialem ten temat ostatnio w 3512 i u mnie dmuchnelo między 1 a2 cylindrów po ok 40 mth od remontu uszczelka była miedziana. Faktycznie 2 tuleja była minimalnie opuszczona, założyliśmy uszczelkę z tworzywa bo te miedziana to jakis badziewie niemiłosiernie cienkie, dziś odbieram maszynę zobaczymy jak długo pochodzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v