Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Malowanie MTZ wykonuje się tak samo jak każdego innego ciągnika.

Opublikowano

Jasne jest to do zrobienia. Robiłem coś takiego jak kupiłem używanego MTZta, rozebrałem go na części pierwsze wypiaskowałem i do przodu był cały czerwony teraz jest czarno/czerwony. Ale tak aby go odświeżyć to kupa pracy.

Ale nie ma rzeczy niemożliwych.

Opublikowano

masz czerwonego i to oryginalny kolor najlepiej zachowany jest pod maską np na pokrywie zaworów (okolo roku 1990 +-3 lata byly tez niebieskie no i teraz jakieś ostatnie 5-8 lat podwozia są chyba czarne a na dwozie czerwone)

A twój żle nie wygląda podwozia znaczy silnik skrzynia nie ma po co malowac

Opublikowano

ja bym chciał całego malowac na czerwono.tylko jak dokladnie sie nazywa ten czerwony ktorym malowane byly w fabryce??wiem ale jak pomaluje nadwozie to bedzie sie bardzo odroznial od podwozia.

Opublikowano

Farby chlorokauczukowe bardzo słabo utrzymują połysk i mają tendencję do żółknięcia, ich dekoracyjne własności są słabsze niż farb alkidowych. Mają również, tendencję do kredowania kiedy są stosowane na zewnątrz.

Opublikowano

Ja rok temu pomalowałem na czarno całego,pierwszo rozebrałem na części, dobrze wyczyściłem fleksem ze szczotką drucianą.Felgi na szaro błotniki i kabine na czerwono a i wszystkie wlewy oleju zaznaczyłem na czerwono :D

Opublikowano

narazie mam zdjętą kabine bo czeka na nową ,jutro postaram się dodać foty smile.gif

 

 

 

Koledzy zastanawiam się nad pmalowaniem mtz zwykłą farbą olejną kolor czerwony śnieżki bo pasuje idealnie pod kolor silnika i podzespołow,i położenie na to lakieru bezbarwnego aby farba ta poleżała kilka lat,przerabiał już ktoś z was ten temat?czy na zwykłej olejnej nie da się położyc lakieru bezbarwnego?

Opublikowano

To nie przeleży nawet roku jak pomalowałem przyczepe na zniwa to zimą już podchodziła pod różowy a na dziś dzień myślą że właściciel to pedał bo rózowa jest :wacko: Podpasuj lepiej chlorokauczuk z nobilesu on jest trwały bo ze śnieżki to też o kant d*py potłuc

Opublikowano

To nie przeleży nawet roku jak pomalowałem przyczepe na zniwa to zimą już podchodziła pod różowy a na dziś dzień myślą że właściciel to pedał bo rózowa jest :wacko: Podpasuj lepiej chlorokauczuk z nobilesu on jest trwały bo ze śnieżki to też o kant d*py potłuc

 

 

Zgodzę się z tobą sama olejna długo nie poleży,ale czy próbowałeś ją zabezpieczyć powieżhownie lakierem bezbarwnym,czy to coś da?

Opublikowano

Tył jeszcze nie zrobiony bo z kasą krucho . Podkład epoksyd, nawierzchnia poliuretan. maska ral 3032 a bloku i felg nie pamiętam, ale jeśli to ważne to jutro popatrzę w garażu na puszki z farbą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v