Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie nie ma co dziadować tylko dziękować za współprace z NH. Rozwiązałem umowę na zakup T5 pare tygodni temu. Trzeba się szanować. Ja nie dostałem ani oficjalnego pisma od NH z przeprosinami ani żadnej oficjalnej oferty na rozwiązanie tego problemu ze strony głównego przedstawicielstwa NH w Płocku. Miałem o tyle szczeście, że T5 potrzebowałem jako kolejny ciągnik bez powiązywania go z PROWem. Mam czym robić w polu z T5 lub bez T5, ale to nie oznacza, że można klientem tak pomiatać.

 

To nie jest profesjonalne zachowanie ze strony producenta. Jeszcze na domiar, dzisiaj dostaje email, że w pierwszym kwartale 2012 NH 30 % rynku sprzedaży ciągników zajął w Polsce.

 

Definitynie kończe współpracę z tym producentem maszyn rolniczych i nie rzucam słów na wiatr bo już poczyniłem w tym kierunku pewne kroki. Nie odbierajcie tego jako chwalenie (nie mam takich intencji), ale T5 miał być moim 5 NH więc już bardzo mocno chciałem się związać z jedną marką.

 

Cena na T5 była bardzo atrakcyjna tylko (zdawałem sobie z tego sprawę) nie ma nic za darmo. Silnik o małej pojemności (zupełnie nowa konstrukcja), skrzynia biegów z jednym biegiem pod obciążeniem, mały udźwig użyteczny i brak konkretnej informacji. Zamówiłem go w ciemno. Termin odbioru miał być najpóźniej do maja 2012. Teraz może będzie we wrześniu, może w październiku, a może w listopadzie 2012. NIkt nie wie na 100 procent.

 

Konkurencja ma: DF Agrofarm Profiline, MF 5400, Valtre N, JD 5100, Claas Axos i Arion, Fendt 200 vario i 300 vario. One rozwają T5 pod każdym względem. Fakt jest drożej, ale proporcjonalnie do tego co dostajesz :). I masz pewność, że w terminie dostaniesz ciągnik.

 

PS. Na pewno ktoś z Płocka będzie to czytał. PANOWIE Z NH ŻENADA!!! Na ch...re te premiery w Poznaniu i Kielcach i mydlenie oczu.

Edytowane przez JacekNH
Opublikowano

Jacek@ już troche nie przeginaj. Ja kupiłem 4 Nh i dobrze mi się z tą firmą wsółpracowało. Ja nie narzekam po prostu model t5 im nie wypalił. Ale to nie znaczy że mamy ich przekreślać. Więc mów sam za siebie.

Opublikowano

Ja piszę tylko za siebie Prezesie :). I to jest tylko moje prywatne zdanie. Co Ty i inni userzy zrobicie to wasza decyzja i pieniądze.

 

Dodam tylko od siebie:

 

Spróbuj nie na czas zapłacić za sprzęt, który odbierasz; spróbuj zamówić bez zaliczki np. kombajn albo powiedzieć im na pare dni przed odbiorem, że za sprzęt zapłacisz za pół roku. Ciekawe czy też tacy pobłażliwi są. Spróbuj...

 

Ciągnik zamawiałem w grudniu 2011. 4 miesięce przed rozpoczęciem szczytu wiosennych prac polowych. Informację o tym, że nie będę miał ciągnika do pola dostaje w połowie marca 2012 od dilera. Nie ma oficjalnego powiadomienia i wyjaśnienia sytuacji skierowanego wprost do klientów. Nie mam informacji kiedy na 100 procent dostanę ciągnik. Dla mnie takie zachowanie jest niedopuszczalne u producenta. Wiem, że jest alternatywa T5000, ale na umowie mam nowego T5. Jakbym chciał T5000 to by to było w umowie.

 

Moim zdaniem, nie może być tak, że ja jako klient muszę być fer w 100 procentach, a druga strona (producent) robi co chce (tak traktuję to opóźnienie wydawania maszyn) i to jeszcze na początek sezonu - wiosna. Jesień już przymknąłbym oko. No przepraszam bardzo. Obieg pieniądza jest rolnik -> producent, a nie na odwrót. Mam prawo wymagać rzetelności. Za to też płacę.

 

Panowie róbcie jak uważacie. Ja do niczego nie namawiam. Dzielę się swoimi spostrzeżeniami.

 

Ja podziękowałem za współpracę NH.

Opublikowano

obydwaj macie racje,ale to nie w tym problem,że coś w fazie rozwojowej nie wypaliło.to akurat normalna rzecz.

Moim zdaniem kluczowe jest to,że NH zaczął sprzedawać produkt,którego jeszcze nie było,czyli zaczęli brać kasę od nas na zasadzie "jakoś to będzie",chociaż tak na dobrą sprawę nie mieli sprawdzonego w 100% produktu.

W ten sposób znów nałapali wielu nowych klientów.

Powiem tak,bogaty pójdzie do konkurencji i kupi coś lepszego,ale nie wszystkich na to stać,albo.... nie wszyscy widzą sens,by przepłacać za inne zabawki.

W moim przypadku akurat tak właśnie myślę,bo T5 w zupełności zaspokoiłby potrzeby,a by wycofać się z czekania na ten model,musiałbym dołożyć jakieś minimum 20-30tys.zł netto,by znaleźć podobnie wyposażony ciągnik.

za takie pieniądze to można kilka maszyn jeszcze sobie sprawić...

Opublikowano

Każdy ma swje zdanie. Jedni narzekają drudzy nie. Ja jestem z tych co nie narzekają i dobrze mi się współpracje z firmą NH. Duże upusty mam i gratisy również.:). Teraz przeżuciłem się na firmę Claas.:)

Opublikowano (edytowane)

Ja piszę tylko za siebie Prezesie :). I to jest tylko moje prywatne zdanie. Co Ty i inni userzy zrobicie to wasza decyzja i pieniądze.

 

Dodam tylko od siebie:

 

Spróbuj nie na czas zapłacić za sprzęt, który odbierasz; spróbuj zamówić bez zaliczki np. kombajn albo powiedzieć im na pare dni przed odbiorem, że za sprzęt zapłacisz za pół roku. Ciekawe czy też tacy pobłażliwi są. Spróbuj...

 

Ciągnik zamawiałem w grudniu 2011. 4 miesięce przed rozpoczęciem szczytu wiosennych prac polowych. Informację o tym, że nie będę miał ciągnika do pola dostaje w połowie marca 2012 od dilera. Nie ma oficjalnego powiadomienia i wyjaśnienia sytuacji skierowanego wprost do klientów. Nie mam informacji kiedy na 100 procent dostanę ciągnik. Dla mnie takie zachowanie jest niedopuszczalne u producenta. Wiem, że jest alternatywa T5000, ale na umowie mam nowego T5. Jakbym chciał T5000 to by to było w umowie.

 

Moim zdaniem, nie może być tak, że ja jako klient muszę być fer w 100 procentach, a druga strona (producent) robi co chce (tak traktuję to opóźnienie wydawania maszyn) i to jeszcze na początek sezonu - wiosna. Jesień już przymknąłbym oko. No przepraszam bardzo. Obieg pieniądza jest rolnik -> producent, a nie na odwrót. Mam prawo wymagać rzetelności. Za to też płacę.

 

Panowie róbcie jak uważacie. Ja do niczego nie namawiam. Dzielę się swoimi spostrzeżeniami.

 

Ja podziękowałem za współpracę NH.

 

Pewnie kasiory nie miałeś i ta sytuacja Ciebie uratowała z kłopotu :)Ale nh to mógłby chociaż szampana schłodzonego zaproponować na Malediwach dla tych których postawił w tej sytuacji :)

Edytowane przez garek
Opublikowano

dodam jeszcze,ze dobrze by było,by mądre głowy w New Holland Polska poczytałby sobie co o nich myślimy,ale pewnie też mają to w tyłku.

Próbowałem przez NH ITALY dotrzeć do działu sprzedaży w NH w Płocku i w końcu udało mi się namierzyć główną osobę odpowiedzialną za sprzedaż ciągników w Polsce.

Tylko wyobraźcie sobie jaka była z tym człowiekiem rozmowa!

Bezczelnie nie chciał ze mną rozmawiać.stwierdził,że wszyskie firmy w Europie mają problemy z kooperantami i stąd są opóżnienia w produkcji,a w ogóle to po co mu głowę zawracam,od tego są dealerzy i oni wiedzą co mają zrobić.

a co wiedzą dealerzy to my doskonale już wiemy,że nic nie mogą,bo wszystko to winna NH.

Błędne koło szanowni państo mówię Wam...szkoda gadać.

Mam nadzieję,że ww pana będę miał okazję spotkać ponownei przy okazji jakiś targów i na pewno zrobię z tego odpowiedni użytek.

W Poznaniu w lutym panowie z NH byli cudowni mili i zapewniali o wspaniałym produkcie jakim jest T5 i nie było mowy o opóżnieniach,poślizgach.

Dziś dowiedziałem się,że ja zamawiałem T5 bardzo póżno(przypomnę...w grudniu),inni zamawiali we wrześniu lub w pazdzierniku i cierpliwie czekają i mam wrażenie,że ten pan sobie jaja robi,bo gdy w pażdzierniku brałem oferty na maszyny to dealer "sprzedawał "mi model T5060 i nic nie wspominał o zmianie modelowej,a o tym,że nie modę zamówić T5060 dowiedziałem się na początku grudnia i od razu była propozycja,że tylko dostępny będzie T5.

Opublikowano

JacekNH - T5 ma bardzo dobry udźwig jak na tą moć. Niecałe 6 Ton maksymalnego udźwigu jak na 90 KM to mało?

Co do czasu oczekiwania na NH nie ma się co dziwić - na zachodzie jeździ wiele ich ciagników, w Polsce powoli też, więc i czas oczekiwania mają długi. Jakby robili graty to mieliby prawie od ręki gotowe.

Opublikowano (edytowane)

@ honest "... udźwig użyteczny...".

 

Nic nie pisałem o jakości. Za te pieniądze ujdzie. Choć o jakości "puszczenia" wiązek elektrycznych, węży, rurek hydraulicznych w NH można by epopeje napisać :).

 

0 konkretów chłopaki :). Wczytajcie się w sens tego co napisalem jeśli chcecie mi odpowiadać. Inni producenci też mase swojego sprzętu sprzedają. To nie argument.

Edytowane przez JacekNH
Opublikowano

JacekNH@ ja tutaj nie mówię tylko o t5. Wiem po swoich ciągnikach ze stajnie NH i sprawują mi się dobrze. Na żadnego nie narzekam. Jedynym ciągnikiem na jakiego narzekam w swoim gospodarstwie to Deutz-Fahr k420.

Opublikowano

JacekNH - T5 ma bardzo dobry udźwig jak na tą moć. Niecałe 6 Ton maksymalnego udźwigu jak na 90 KM to mało?

Co do czasu oczekiwania na NH nie ma się co dziwić - na zachodzie jeździ wiele ich ciagników, w Polsce powoli też, więc i czas oczekiwania mają długi. Jakby robili graty to mieliby prawie od ręki gotowe.

 

MF, claas, jd są dostępne praktycznie od ręki i czy to oznacza, że robią kiepskie ciągniki?

 

Ogólnie marka NH to dobra firma. Sprzęt mają solidny za nie duże pieniądze. Nh to przecież najchętniej kupowany ciągnik w polsce.

 

MTZ jest w pierwszej trójce najlepiej się sprzedających traktorów w Polsce, czy to oznacza, że jest porządnym traktorem?

 

NH jest tanią marką i dlatego ma wysoką sprzedaż i jest "zachodni" :P

Opublikowano

Niby tak ale Claas nie jest tak zwrotny jak NH i nie ma takiego serwisu, a MF idzie z fabryki do Korbanka a potem dopiero do jego dilerów więc cena ostateczna jest przerażająco przesadzona. T5 widziałem w Kielcach i bardzo mi się spodobał.

Opublikowano

Dealer był właśnie u mnie i mówi że jak poprawki dostane to ciągniczek załatwi szybko. Ale bardzo dobrze żyje z dealerem i się znam bardzo dobrze z panami:). Ale jeszcze nie wiem.

Opublikowano

ja zrezygnowałem z t5 i zamówiłem mf 5440 obniżoną wersje za 228000 zł brutto ma być na 10 czerwca

 

a co do ceny gdybym zamawiał mf wtedy co t5 to by była niewielka rużnica cenowa

Opublikowano

No ja mam oferte na 5440 w podstawie na szerokim ogumieniu za 42tyś euro, na t5.115 mam za 210tyś butto w full opcji, na claasa ariona 410 w podstawie na szerokim ogumieniu 198netto, i na Lindnera Geotraca 94 za 56tyś euro netto, john deere 5100r za 214brutto.

Opublikowano (edytowane)

Ja kupiłem NH T5060 (choć wciskali mi jeszcze tego nieszczęsnego T5), a miałem brać MF 5440 jednak w cenie netto mf'a mam nh + tur i cały osprzęt dlatego wybrałem drugiego pod kolor;)

Edytowane przez lolq1660
  • Like 1
Opublikowano

Ja mam od niedawna T4 Deluxe, ale myślę nad zmianą większego ciągnika na coś 100-110 KM i właśnie chodzi mi po głowie T5.

T5000 znam bardzo dobrze, kolega ma i sprawuje mu się dobrze, ale T5 widziałem w Kielcach i dużo bardziej mi się podoba od T5000. Widac lepsza większą kabine, fotel pasazera i duzo lepszy podnosnik.

Moze, za 1-2 lata będzie u mnie i T5.

Opublikowano

Wczoraj na wystawie byłem i gadałem z szefem z NH mojego taty znajomym dobrym i mówi że t5 powinny byc w październiku już gdzieś. A t6 już w sprzedaży. Miałem brac Ariona 410 cis ale biore t6.120 większy gabarytowo jest i akurat są od ręki jeszcze. :P. To zaklepałem cena to 215 netto po negocjacjach dużych i znajomości :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v