Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli masz mokre sprzęgło to zdrowsze dla niego będzie jak olej się rozgrzeje, uzyska odpowiednią gęstość i lepkość ;) Na zimnym jak idzie to też można jeździć ale trzeba się liczyć z tym że potem zacznie ono szarpać, działać z opóźnieniem itp, po prostu trzeba będzie częściej je kalibrować ;)

Opublikowano

po krótkiej,zaledwie tygodniowej eksploatacji,mogę powiedzieć tylko tyle,że NH zrobił naprawdę fajny ciągnik i właściwie to nie mam się do czego przyczepić...no może tylko taka błahostka jak radio....

wcześniej i dużo wcześniej padało wiele głosów negatywnych na temat przekładni.a ja powiem tyle,że moim skromnym zdaniem ta prosta mechaniczna skrzynia to akurat atut tego ciągnika.w polu,np.w orce w zupełności wystarcza wrzucić jeden bieg i ewentualnie skorzystać z reduktora i wszystko.

dziś robiłem dość głęboką orkę na 3 biegu drugiego zakresu i śmiga aż miło.prędkość w granicach 10-12km/h

Opublikowano

T5 ma od początku produkcji silnik w technologii common rail oraz filtr cząstek stałych.

widać,że NH nie śpi i po falstarcie z tym modelem szybko nadrabia zaległości,bo na pewno nowa przekładnia będzie dla wielu klientów kuszącym rozwiazaniem.

Opublikowano (edytowane)

Widze że NH wkońcu poszlo do przodu i wyróżnia sie sposród innych producetów

nic tu wyróżniającego nie ma, tylko w końcu dociągneli do konkurencji

Edytowane przez b0gdan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v