Marekkkk2

John Deere 6920 problem z paliwem

Polecane posty

Marekkkk2    3

Witam, zapala mi się kontrolka od świec żarowych  przy John Deere 6920 na zwykłej pompie nie na CR, miałem zapchnięty filtr w baku wyczyściłem to, wymieniłem filtry i nic, a kontrolka zapala się po około 2 minutach po odpaleniu, na wolnych obrotach gaśnie :)

Edytowano przez Marekkkk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też tak miałem w 6620 :) mechanik mówił że to może pierniczyć się już elektronika tj. wiązka przewodów która jest zwinięta w takim jakby miechu i idzie ona przy silniku więc dostaje wibracji co sprawia że się przecierają te kabelki. Ja ostatnio gdy tankowałem paliwo to przed nalaniem go nalałem 200gram uszlachetniacza firmy fusch i powiem szczerze że nic się nie dzieje od tamtej pory.. może to inna przyczyna ale ten uszlachetniacz na pewno nie jest złą sprawą :)  


i jeśli ciągnik po prostu gaśnie ale ma moc to raczej nie jest to wina filtrów paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marekkkk2    3

No szukam gdzie sie tylko da, ale juz po prostu jestem blady, jesli byl by przetarty kabel to błąd by sie wyświetlał caly czas, a jak jadę normalnie to sie nie zapala, dopiero gdy zaczynam jechac na obrotach rzędu 2 tysięcy, :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale jeśli tylko się zapala a ciągnik ma dalej taką samą moc to nie jest to filtr paliwa :P. możesz mieć też mało płynu chłodniczego bo od tego tez jest ten sygnał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marekkkk2    3

Moc spada, nie wiem czy jest to spowodowane trybem awaryjnym czy brakiem paliwa, płyn chłodniczy uzupełniony, :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marekkkk2    3

kontrolka od świec żarowych razem z niebieską informacją, a po dłuższym czasie ostrej pracy zapala się kontrolka STOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek091094    0

Witam. Panowie mam problem z jd 6910. zapala się kontrolka świecy i silnik przechodzi w tryb awaryjny. Mam zwykłą pompę sterowaną elektrycznie. pompa była ostatnio robiona a dokładnie była uszkodzona taśma oraz zawór ciśnienia dawki paliwa. po założeniu pompy było dobrze dopóki prasowalem słomę a gdy zacząłem talerzowac to teraz cały czas się świci ta cholerna kontrolka. oczywiście po zgaszeniu ciągnika jest dobrze przez minutę chyba że cały czas chodzi na wolnych obrotach to się nie zapala. już wszystko zrobiłem co tylko się dało. zbiornik wyczyszczony, filtry nowe, płyn chłodniczy uzupełniony, pompka elektryczna daje prawie 3 bary. gdzie mam szukać przyczyny bo nigdzie nic nie znalazłem. chyba że mam czujnik temperatury zasysanego powietrza??
a może coś z zapłonem jest nie tak, chociaż już był przestawiany z 20 razy
czekam na jakieś podpowiedzi.
Pozdrawiam

Edytowano przez radek091094

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwr1    3

Marekkkk2 rozwiązałeś problem z tymi kontrolkami bo mam to samo w 6820s i nie wiem czego to jest wina  z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj