Marekkkk2

John Deere 6920 problem z paliwem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
6920
Marekkkk2    3

Witam, zapala mi się kontrolka od świec żarowych  przy John Deere 6920 na zwykłej pompie nie na CR, miałem zapchnięty filtr w baku wyczyściłem to, wymieniłem filtry i nic, a kontrolka zapala się po około 2 minutach po odpaleniu, na wolnych obrotach gaśnie :)

Edytowano przez Marekkkk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też tak miałem w 6620 :) mechanik mówił że to może pierniczyć się już elektronika tj. wiązka przewodów która jest zwinięta w takim jakby miechu i idzie ona przy silniku więc dostaje wibracji co sprawia że się przecierają te kabelki. Ja ostatnio gdy tankowałem paliwo to przed nalaniem go nalałem 200gram uszlachetniacza firmy fusch i powiem szczerze że nic się nie dzieje od tamtej pory.. może to inna przyczyna ale ten uszlachetniacz na pewno nie jest złą sprawą :)  


i jeśli ciągnik po prostu gaśnie ale ma moc to raczej nie jest to wina filtrów paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marekkkk2    3

No szukam gdzie sie tylko da, ale juz po prostu jestem blady, jesli byl by przetarty kabel to błąd by sie wyświetlał caly czas, a jak jadę normalnie to sie nie zapala, dopiero gdy zaczynam jechac na obrotach rzędu 2 tysięcy, :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ale jeśli tylko się zapala a ciągnik ma dalej taką samą moc to nie jest to filtr paliwa :P. możesz mieć też mało płynu chłodniczego bo od tego tez jest ten sygnał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marekkkk2    3

Moc spada, nie wiem czy jest to spowodowane trybem awaryjnym czy brakiem paliwa, płyn chłodniczy uzupełniony, :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marekkkk2    3

kontrolka od świec żarowych razem z niebieską informacją, a po dłuższym czasie ostrej pracy zapala się kontrolka STOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek091094    0

Witam. Panowie mam problem z jd 6910. zapala się kontrolka świecy i silnik przechodzi w tryb awaryjny. Mam zwykłą pompę sterowaną elektrycznie. pompa była ostatnio robiona a dokładnie była uszkodzona taśma oraz zawór ciśnienia dawki paliwa. po założeniu pompy było dobrze dopóki prasowalem słomę a gdy zacząłem talerzowac to teraz cały czas się świci ta cholerna kontrolka. oczywiście po zgaszeniu ciągnika jest dobrze przez minutę chyba że cały czas chodzi na wolnych obrotach to się nie zapala. już wszystko zrobiłem co tylko się dało. zbiornik wyczyszczony, filtry nowe, płyn chłodniczy uzupełniony, pompka elektryczna daje prawie 3 bary. gdzie mam szukać przyczyny bo nigdzie nic nie znalazłem. chyba że mam czujnik temperatury zasysanego powietrza??
a może coś z zapłonem jest nie tak, chociaż już był przestawiany z 20 razy
czekam na jakieś podpowiedzi.
Pozdrawiam

Edytowano przez radek091094

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwr1    2

Marekkkk2 rozwiązałeś problem z tymi kontrolkami bo mam to samo w 6820s i nie wiem czego to jest wina  z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Niemczol
      Witam, mam problem ze skrzynią auto power, podczas jazdy wyłącza bieg I za chwilę ponownie załącza. Kod błędu jaki mam zapamiętany to: 365689. Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez Sebastianseba
      Witam 
      Mam maly problem z John Deere 6820...A więc na rozgrzanym silniku obroty silnika podwyższają się czasami będzie 880 czasami 1000 i tak faluja ale błędów brak silnik mocny brak dymu odpala od strzała jednym słowem brak innych objawów. Zdarza się to raczej przypadkowo bo na wiosnę miałem taki przypadek chyba dwa razy potem cały rok spokój dopiero wczoraj podczas orki znowu ale jak zgasilem odłączyłem hebel i odpaliłem problem zniknął dziś znowu obroty zaczęły szaleć więc zgaszony odpalony 20 minut i znowu zaszalas  ale po chwili problem sam zniknął.... Dodam że silnik zasilany CR, filtry wymienione. Może jakieś pomysły? 
    • Przez tomekjan
      Na wyswietlaczu wyswietlaja mi sie te komunikaty moze ktoś wie co znacza:
       
       
      31 BCU (1676) Relay of electrical coolant pump defective
      14 SIC (334206) No answer from stepper motor SCV 3 not functioning switch ignnition pff and on
      7 TCU (304177) speed sensor of hydrostat defective
      11 UIC (305138) parking lock cannot be disengaged actvate
      15BCU Rear PTO still switched turning althovag off
    • Przez Gadom
      Witam serdecznie. Na wstępie powiem, że w rolnictwie jestem obecny od niedawna. Mimo dużej wiedzy z zakresu motoryzacji (głownie samochody osobowe), niestety nie znam się na kruczkach w przypadku ciągników. Inaczej mówiąc, typowych problemach danych modeli, na tym na co zwracać uwagę w przypadku zakupu używanego ciągnika itd.
      Z racji, że w gospodarstwie, w którym pracuję przyszedł moment na zakup dużego ciągnika rolniczego, to potrzebowałbym od Was pomocy. Szukamy ciągnika o mocy +- 250 KM, ponieważ poważnie myślimy o uprawie pasowej w przyszłości. Nasz wieloletni dostawca różnych używanych maszyn (i nie tylko) zaoferował nam ostatnio możliwość zakupu John Deere'a 8520 z Danii. Z mojego punktu widzenia sama Dania już wzbudza podejrzenia, bo jeżeli chodzi o samochody osobowe z Danii, to głównie ściąga się te mocno wadliwe lub bite, ponieważ innych się nie opłaca. Mówiąc dalej, jest to ciągnik z roku 2005, a cena za niego to: netto 64 000,- euro. Wydaje mi się, że to za dużo, ale chciałbym dowiedzieć się tego od osób bardziej siedzących w temacie. Dorzucam zdjęcia.
      Czy ten model jest wart uwagi? Jak z jego skrzynią? Czy są jakieś szczególne rzeczy, na które trzeba uważać, a w związku z tym nie kupować go w ciemno z Danii (bez oglądania)?
      Z góry dzięki za wszelką pomoc.















    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Od jakiegoś czasu mam problem przy odpalaniu ciągnika. Często dzieje się tak, że przekręcam kluczyk i zamiast ładnie zakręcić silnikiem to elektromagnes wywali bendiks, ale ten nie zazębia. Czasami jest tak że przekręcam pierwszy raz, nie zazębi od razu, ale jak jak już puszczę kluczyk to załapie wieniec. Wtedy wiem, że przeekręcając kluczyk po raz drugi, będzie kręcił silnikiem. Co może być przyczyną? Elektromagnes za słabo wyrzuca bendiks? A może to wina bendiksu? Może ma przyjechane tryby? A może wieniec jest wyrobiony?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.