konrad97

Problem z WOM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
konrad97    0

A więc tak od czasu kupienia nowej kosiarki, W tym jeżdżącym gównie co chwile siada wałek mowa o Belarusie 1025. podczas koszenia jakiś 15ha traw wałek był robiony jakieś 3-4 razy ponieważ pali paski . Ma ktoś jakiś pomysł, czy można w tych ciągnikach jakoś przerobić WOM ? Zlikwidować te paski a zastąpić czymś innym. a może jakieś są wzmacniane czy coś ? Teraz go r aby do słomy i rozrzutnika chociaż był . A kosimy Ursusem 902 któa ma 27koni mniej a zapiernicza jak głupia . Ktoś coś jakiś pomysł ? :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabos1981    236

jak pali to musi być źle wyregulowany i cały czas się lekko ślizga i dlatego je pali. masz go załączany hydraulicznie czy mechanicznie ?


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    798

Poszukaj na forum któryś taśm nie polecali  a są na pewno dwa rodzaje. Ustaw jak należy według instrukcji i będziesz miał spokój na lata.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek88    91

ogólnie są dwa rodzaje parciane i kostkowe te taśmy no i oczywiście wybór orginał/zamiennik, cenowo zamiennik kosztuje około 40zł a orginał 80 więc nie warto oszczędzać. Przerabiałem ostatnio ten temat bo u mnie się posypały całe te małe trybiki to przy okazji też taśmy zmieniłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    242

Przy regulacji bardzo ważne, a mocno bagatelizowane, jest zblokowanie dźwigni śrubą tak jak każe instrukcja. Omijaj taśmy cementowe.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad97    0

Zastanawiam się własnie, żeby na test kupić te w kostkę czytałem, że lepsze . Wałek nam robi człowiek który mtz/belarusy naprawiał kilka dobrych lat tam gdzie był kupowany ciągnik . Wiec raczej jest okej . Ciągnik ma 7 albo 8 lat . Chodził od nowości praktycznie z nową prasa Warfama i innymi sprzętami na wom i problemu nei było . Zaczepilismy kosiarke dyskową i po skoszeniu kilku ha paski poszły, ale było widać że już mocno się starły . A kolejne co były wymienione to mało co było widać, że starte ale już po prostu coś nie chciały ciągnąc a naciągnięte na maksa był . Wom załączany hydraulicznie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Osobiście wydaje mi się że coś jest przeoczone. Albo regulacja albo taśmy te gorsze. 

Ja nie mam problemu z womem, ścina kołek na wałku z śruby M10 12,9 twardości, rozerwałem przekładnie lejka a ostatnio spaliłem paski rotacyjnej. Wałek przestawiony na 1000obr/min.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    242

Jak będziecie mieć na wierzchu cały mechanizm WOM przyjrzyjcie się bębnom które hamują taśmy, czasami któryś jest pęknięty i za cholerę nie można ich ustawić. Mój pracuje dzień w dzień w wozie paszowym,więc lekko nie ma i regulację przeprowadzam tak co 2 lata.

Edytowano przez agromatik

"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AdamWładimirecPodlasie
      Witam mam problem chodzi o to że nie wiem jak odkręcić zapieczone śruby na tłumiku T25A2 najlepiej by było bez zrywania gwintu i śruby . Ktoś pomoże???
    • Przez Nikita_Bennet
      Witam.
      Czytając ten temat zacząłem się zastanawiać jaka jest maksymalna prędkość ciągnika Belarus/MTZ 952.3 ze skrzynią 14/4 czyli synchronizowaną.
      Chodzi mi o prędkość przy oryginalnym ustawieniu obrotów silnika czyli max chyba 2000 obr/min przy cegle na pedale gazu.
      Homologacja mówi że ok 40km/h a od wielu osób słyszę że max to 30-33km/h.
       
      Wiem że po przestawieniu obrotów silnika na 2200-2300 prędkość jest większa ale interesuje mnie prędkość na fabrycznych ustawieniach.
       
      Jak to więc jest u was?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez potok
      Czy jest możliwe zamontowanie wysprzęglika i pompki od innego ciągnika aby praca sprzęgła była bardziej wygodna.
       
    • Przez Mateusz95
      Witam. jestem zainteresowany kupnem belarusa. i czytałem ze jedne maja taka skrzynie a drugie taka. czym sie rózni skrzynia zsynchronizowana od niezsynchronizowanej. i która jest lepsza?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.