kamiloo102

Odpowietrzenie hamulców w renówce

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kamiloo102    1

witam wszystkich. czy może ktoś wie jak można odpowietrzyć hamulce w renówce. bo ja już na tyle prób co robiłem to nie mam siły już dalej próbować?? ;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    7

A zmieniłeś płyn u mnie w fendzie hamulce zaczęły ginąć zmieniłem cały płyn w układzie hamulcowym i jest znowu super. Druga sprawa sprawdzałeś szczelność całego układu czy gdzie nie cieknie płyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamiloo102    1

No płyn wymieniłem i sprawdziłem to na moje oko nigdzie nie ma wycieku. tylko dlaczego nie mogę odpowietrzyć tych hamulców. może źle to robie? pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamiloo102    1

jeden siedzi w ciągniku pompuje pedałem i przytrzymuje a ja odkręcam te dwa odpowietrzniki. Tylko nie wiem czy to trzeba dwa na raz czy raz jeden a raz drugi. to jak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefirek    0

Najpierw niech napompuje trzyma naciśnięty pedał cały czas.

A ty popuszczasz, aż będzie wypływał płyn bez powietrza i zamykasz potem druga strona to samo, i ma działać. Zwróć uwagę aby w zbiorniczku był płyn.

Tak robiłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
jeden siedzi w ciągniku pompuje pedałem i przytrzymuje a ja odkręcam te dwa odpowietrzniki. Tylko nie wiem czy to trzeba dwa na raz czy raz jeden a raz drugi. to jak ?

Na odpowietrznik powinieneś założyć węzyk a drugi koniec zanurzyć nieco w płynie hamulcowym w jakimś naczyniu, będzie widoczny moment braku bąbelków i nie zassie powietrza do układu hamulcowego Nie skacz od koła do koła, najpierw jedno potem drugie, tu masz dwie pompy i dwa uklady - prawy i lewy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefirek    0
Właśnie tak robiłem i nic. koło nawet nie drgnie.

Rozumiem że masz zablokowane koło, czy obydwa?Czy wcale nie masz hamulców?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamiloo102    1

tak robiłem tylko że bez wężyka. Po odpowietrzeniu zablokowało prawe koło, nie można w ogóle niem ruszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
tak robiłem tylko że bez wężyka. Po odpowietrzeniu zablokowało prawe koło, nie można w ogóle niem ruszyć.

Na pompce też masz odpowietrznik? Jeśli tak to spróbuj go poluzować może coś psyknie i zwolni to koło. Ne znam tej renówki i mam pytanie czy hamulce ma wspomagane, odpowietrza się przy wyłączonym silniku jeśli są wspomagane, jeśli nie to nie ma znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefirek    0

Próbuj tak jak napisał zorzyk2 z słoiczkiem ja nie używam ważne jest aby zakręcić wtedy gdy jeszcze wypływa płyn.A co do zablokowanego koła, to dziwne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
Próbuj tak jak napisał zorzyk2 z słoiczkiem ja nie używam ważne jest aby zakręcić wtedy gdy jeszcze wypływa płyn.A co do zablokowanego koła, to dziwne.

Napakował płynu , tłoczek w pompie się nie cofnął, czyli płyn z cylinderka nie wrócił i tak sobie gdybam. Może popukac w pompkę i upuścić na przewodzie przy pompce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefirek    0

Możliwe, ale to musiałby za mocno pompować. Tylko jak by lekko popuścić na cylinderku musi puścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamiloo102    1

po popuszczeniu na cylinderku koło puści, ale po ponownym naciśnięciu pedału znowu koło sie blokuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
po popuszczeniu na cylinderku koło puści, ale po ponownym naciśnięciu pedału znowu koło sie blokuje.

Jakby tłoczek w pompie się zacierał, tzn nie wracał, spróbuj popuścić przy pompie na przewodzie lub odpowietrzniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamiloo102    1

Ale pompkę wsadziłem nową. i nic. już nie wiem chyba trzeba będzie ściągać mechaniorów i niech robią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jack85    0

witam i dziś walczyłem z hamulcami w reni 68 14, w czasie jazdy zeby przychamować musiałem kilka razy depnąć na pedał i dopiero hamował ale blokował prawe koło, trzeba było ruszyć do przodu i do tyłu i puszczało, na odpalonym ciągniku jak wciskałem tylko prawy pedał hamulca to silnik lekko zmieniał prace (pewnie pompował olej na wyjście do hamulców przyczepy) myśle że to tłoczek w siłowniku prawego koła bo ciężko chodził przeczyszcze papierkiem i zobacze, narazie musze kupić przewód hamulcowy bo złamałem, wie ktoś gdzie to można dostać?????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
witam i dziś walczyłem z hamulcami w reni 68 14, w czasie jazdy zeby przychamować musiałem kilka razy depnąć na pedał i dopiero hamował ale blokował prawe koło, trzeba było ruszyć do przodu i do tyłu i puszczało, na odpalonym ciągniku jak wciskałem tylko prawy pedał hamulca to silnik lekko zmieniał prace (pewnie pompował olej na wyjście do hamulców przyczepy) myśle że to tłoczek w siłowniku prawego koła bo ciężko chodził przeczyszcze papierkiem i zobacze, narazie musze kupić przewód hamulcowy bo złamałem, wie ktoś gdzie to można dostać?????????

Jeśli taki jak w osobówkach, to możesz kupić miedziany z metra zarabiają na miejscu w sklepie motoryzacyjnym lub o gotowych odcinkach różnej długości.Mam jedno pytanie: czy w jakimś odcinku od pompy do cylinderka jest przewód elastyczny, bo spotkałem sie z przypadkiem spuchnięcia przewodu aż do zamknięcia przepływu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cwirek    0

Witam mam pytanie gdzie znajdują się odpowietrzniki hamulców w Renaulcie 103.54 TX?? Będę wymieniał też płyn jaki będzie najlepszy do tego ciągnika?? Hamulce są ze wspomaganiem olejowym. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj