slawus

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Polecane posty

robson79    1

Dokładnie ZSM URSUS CHEŁMNO mają dobre części ale oni chyba nie klepią zestawów naprawczych tylko je sprzedają. Firma krotoszyn produkuje dobre tuleje MAHLE i kupując ten zestaw patrz na producenta tłoka i pierścieni. Szukaj zestawu MAHLE GORZYCE i PRIMA będziesz zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    502
Napisano (edytowany)

A czy to jest na pudełku napisane czy nabite na zestawie ?

Edytowano przez Marcin91
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    502

Dzięki wielkie za info kupił właśnie tata już z tej firmy Mahle ale chyba nie z Gorzyc ten zestaw jest tylko skąd indziej.Już nie pamiętam no nic zobaczymy co to będzie.jeszcze raz dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8piotrek6    111

Zestawy najlepsze z możliwych to najtańsze takie jak robson79 na początku wymienił, albo droga opcja to MAHLE ale górna półka bo są tańsze gorszej jakości, ale co do tego silnika to polecam wymianę całego na fachowo zrobiony, dotarty, z montażem firmy Zibi-Tech

mam trzeci sezon i świetnie pracuje i się prezentuje zero wycieków, pocenia się itp. Oni zajmują się tylko silnikami tego typu SW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Exx    7

Witam

Mam taki dylemat gdzie po remoncie silnika na gorze klawiatury pokazuje sie olej tylko na 3 pieskach od strony chłodnicy a na kolejnych 3 go nie ma

Gdzie tkwi przyczyna ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Exx    7

blok głowica wszystko było myte w zakładzie a z klawiatura nic nie było robione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
joop    0

Witam, potrzebuję kilku rad od bardziej doświadczonych. Padł silnik sw 400 i zaku[iony został 6ct107 z autosana H9 z gwarancją na sezon.. I teraz seria pytań: co należy przełożyć łopatologicznie krok po kroku aby ten silnik trochę pochodził, zdjąć turbo czy nie, jak ustawić pompę, jak zmniejszyć obroty?

Edytowano przez joop

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Możesz dać na elektromagnes albo gaszenie jak w 3P na linkę.Turbinę musisz zostawić jak nie zmieniasz ustawienia pompy wtryskowej.

Przekładka to tylko założenie przystawki pasowej i to wszystko.Sprężarkę zdejmij chyba że chcesz dmuchać sobie powietrzem na polu :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Pompę przekładaj od silnika z bizona , turbo musi być co do pompy olejowej to nic nie robić tylko dolać więcej oleju do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fotograf    0

Proszę uprzejmie o odpowiedź na pytanie:

 

Czy silnik stara-200 nadaje się do kombajnu bizon-56?

Da się adaptowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Exx    7

Jesli tylko posiada sw 400 to da sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z pompa wtryskowa sw400.....pali ladnie ale nie ma mocy moze ktos wie jak ja ustawic .wiem tylko ze sa 2 znaki na kole zamachowym gmp i pt....ktory znak mjest do pompy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Na kole od pompy jest nacięta kreska lub kropka i musi zgrać Z wziernikiem czyli taką blaszką przykręconą do pompy i wygiętą na koło i na obudowie sprzęgła jest nastawiacz taki grzybek wyciągasz go do góry i przekręcasz w lewo w położenie wtrysk i kręcisz wałem aż się zatrzaśnie.Jeżeli zatrzaśnie się i nie będzie widać kreski czy kropki to wróć grzybkiem w środek i rusz delikatnie wałem i przesuń grzybek w lewą stronę i obracaj do zatrzaśnięcia.Jeżeli pojawi się kreska lub kropka i nie zgrywa się z tą klapką to popuść 2 śrubki na sprzęgle od pompy i zgraj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
conan    4

Co może być przyczyną słabego ciśnienia w silniku? Zrobiona kapitalka chodzi pięknie,równo,a zegar pokazuje od 1 do 2.Mogła by być pompa olejowa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12
Napisano (edytowany)

wkrec zegar mechaniczny zegary roznie moga pokazywac.A pompa to bardzo wazna sprawa,nie wart na niej oszczedzac,kosztuje 520zl okolo albo mozna samemu ja podreperowac(podkreslam podreperowac) szlifujac korpus by zmniejszyc luz osiowy zebatek,(u mnie byl efekt z 2 na 6).

 

Ale pierwsza rzecza ktora bym zrobil wlozyl podkladke pod iglice regulatora cisnienia(klucz chyba 27 jest taka duza sruba po pompa paliwowa,mozna ja smialo wykrecic.na czubku mozna zobaczyc odbicia materialu i najlepiej kupic nowy czop regulatora cisnienia.

 

Jesli cos zle doradzilem poprawcie

Edytowano przez karol210

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
conan    4

Zegary trzy mechaniczne i wszystkie pokazują to samo.Wymieniony nowy regulator ciśnienia i kicha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Zawór ciśnienia masz za filtrem olejowym śruba na klucz 32 o ile dobrze pamiętam i jak piszesz że wymieniałeś go podłóż pod sprężynę 3 grosze bo idealnie pasują a w tej śrubie powinna się znajdować 1-2 podkładki.Jak nie masz ani jednej to możesz 5 groszy włożyć tak żebyś nie przekroczył na rozgrzanym na pełnym gwizdku 5 atmosfer bo możesz rozwalić magistralę olejową.Jeszcze jedno pytanie czy wolnych też masz takie samo ciśnienie bo jak na wolnych spada do zera to jest walnięta rurka od pompy albo pompa padła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
conan    4

Na wolnych jest 1 do 2 i nie spada,a jak dodam gazu wzrasta max. do 3.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

To możesz podłożyć tak żeby podnieś na wysokich obrotach do 4,5 a na niskich nic nie wykombinujesz bo raczej pompa jest wyrobiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

Dobrze balcerek radzisz ;) rurka w magistrali mogla peknac, lub oring w tej rurce.Najwazniejsze zapytanie do tego zadania cisnienie spadalo z biegiem czasu czy nagle na 1-2atm? miska w dol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj