Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pociesz sie tym, że dół jest dobry skoro ciśnienie jest dobre. A w ruskim to nie ma wcale dużo roboty. Zdejmiesz głowice, potem tuleje i masz tłoki na wierzchu. Wywalasz stare dajesz nowe i składasz. Zwróć uwage czy tulejka w główce korbowodu nie jest obrócona, bo jak jest to trzeba korbe wyciągać i wymieniać tulejke, a to już w sumie dwa razy więcej roboty. Niestety niewiem ile zestaw naprawczy do t-25 kosztuje.

Opublikowano
15 litrów!? To do władka wchodzi 7litrów wogóle. To przy takim przepale niemożliwe żeby nie stracił nic mocy. A korkiem wlewu jak zdejmiesz to też dmucha i olej wywala? Pewnie bedzie silnik do kapitalki :P .

Nie stracił na mocy bo olej uszczelnia, góra do remontu.

Opublikowano
Nie stracił na mocy bo olej uszczelnia, góra do remontu.

Ale takie zużycie oleju zakłuca proces spalania. Mieszanka staje sie mniej palna a więc sprawność silnika spada a wraz z nią moc. To chyba logiczne.

Pioter123 jak bedziesz wyjmował celindry to najpierw unieś troche cylinder i potem zatkaj szmatami otwór w bloku tam pod cylindrem. W razie jekby były jakieś kawałki pierścieni to ci nie powpadają do środka, bo troche głupio by było odejmować miske tylko dlatego żeby wyciągać jakieś śmieci. Chyba, że jak rozbierzesz i zobaczysz że brakuje jakichś kawałków pierścieni a może nawet tłoka to wtedy warto ściągnąć miske i sie upewnić że nic tam niema.

Opublikowano

Ale takie zużycie oleju zakłuca proces spalania. Mieszanka staje sie mniej palna a więc sprawność silnika spada a wraz z nią moc.

Te całe zużycie to nie tylko spalanie ale znaczną część po prostu wydmuchuje przez odmę. Nie znamy kaloryczności olejów silnikowych i trudno powiedzieć jak przebiega proces spalania a druga sprawa, to olej gorący nie koniecznie jest trudniejszy w zapłonie.

Opublikowano

Zorzyk2 zrób sobie experyment. Wlej 5 litrów ON+2 litry przepalonego superolu. Zobaczysz jaki power będzie. To tak jakbyś np. do dwusówa za dużo oleju do paliwa dolał. Pół mocy traci odrazu. A o wyżucaniu przez odme wlaściciel tego władka nie wspominał.

Opublikowano
Zorzyk2 zrób sobie experyment. Wlej 5 litrów ON+2 litry przepalonego superolu. Zobaczysz jaki power będzie. To tak jakbyś np. do dwusówa za dużo oleju do paliwa dolał. Pół mocy traci odrazu. A o wyżucaniu przez odme wlaściciel tego władka nie wspominał.

Ale tu spalamy najpierw rozpylony ON i przy okazji opary silnikowego. Nie jest możliwością aby cały olej się spalał, część jest wydmuchiwana, część odparowuje w skutek przedmuchu gorących gazów. . Nie porównuj dwusuwa benzyniaka do diesla, tutaj pozostanie niespalona część paliw w spalinach i czarny dym. Przy złym stanie silnika dymek jest niebieski, siwy. Co do spalania oleju, to może być tak że stoją pierścienie olejowe i cały olej z gładzi będzie spalany, oprócz tego jest problem zużytych zaworów i szczelności prowadnic.

Opublikowano

mój dzidzio ma bladymira powiem jedno ten traktor ma dobry podnośnik mocny niedaleko nas goście groch tyczyli władkiem na dwa żędy aż tył podnosiło ale dawał rade ten traktorek fajna maszynka chociaż Rosyjskiej produkcji

Opublikowano
ten traktorek fajna maszynka

Jasne że fajny. :(

A to że od "przyjaciół" ze wschodu to chociaz wytrzymały, Ale mi to nie przeszkada, mój juz tyle lat w Polsce że to juz Polak no i ma polskie papiery. :(

Opublikowano
Jasne że fajny. :(

A to że od "przyjaciół" ze wschodu to chociaz wytrzymały, Ale mi to nie przeszkada, mój juz tyle lat w Polsce że to juz Polak no i ma polskie papiery. :)

 

 

 

 

jak ma polskie papiery to lux hehehe

ale w polu daje rade nieprawdasz?

2 skiby i odjazd :(:):):)

Opublikowano
No dobrze to zapal rozpylony ON w czystym tlenie, w powietrzu a potem w oparach oleju. Napewno różnica nie jest mała.

Wydaje mi się że to jałowa dyskusja, obejrzyj w fachowej literaturze jak wygląda proces spalania i rozchodzenia się płomienia w cylindrze silnika wysokopręznego. Z silnikami mam do czynienia od niemal trzech dekad i trochę wiem. W czystym tlenie bez zapalania to i sam smar może się zapalić.

Opublikowano
Wydaje mi się że to jałowa dyskusja, obejrzyj w fachowej literaturze jak wygląda proces spalania i rozchodzenia się płomienia w cylindrze silnika wysokopręznego. Z silnikami mam do czynienia od niemal trzech dekad i trochę wiem. W czystym tlenie bez zapalania to i sam smar może się zapalić.

Najlepiej niech każdy z nas pozostanie przy swoim zdaniu bo i tak sie nie dogadamy.

Opublikowano
Najlepiej niech każdy z nas pozostanie przy swoim zdaniu bo i tak sie nie dogadamy.

ok. Więc wracając do meritum, tzn, wyganianie oleju przez wydech. Na miejscu właściciela pomierzyłbym ciśnienie w cylindrach i zaczął od sprawdzenia głowic-zaworów.

Opublikowano

:rolleyes: A może hamulec ci sie blokuje.

Które to koło??

Może rozłącz pedały hamulców i jeśli możesz uzywaj tylko tego z tej dobrej strony. Okaże się czy dalej sie bedzie zacinać.

A zawsze sie tak dzieje po zatrzymaniu, czy tylko raz na dzień?? Opisz dokładniej

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v