afamos28

Fastrac 2150 - brak poziomowania tyl.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
afamos28    0

Witam.

Mam taki oto problem. Nie działa u mnie poziomowania tyl. Rama jest oparta na osi na tych gumach odbojach - Przesyłam zdjęcie.

Sądziłem ze to wina tych małych nazwijmy to siłowników na których ustawia się wysokość może są zastane ale Mozna nimi ruszać góra dół. Jednak nie ma to wpływu na Podnoszenie się ramy. Wyczyscilem za porada jednego z kolegów zawór który jest z boku na ramie ale nie pomogło w sumie był on czysty.

Czy będzie to wina tych bajerów od przepływu w które wchodzą te siłowniki od poziomowania?

Nie sprawdzałem akumulatorów gazowych z tyłu ale nie ma to moim zdanie związku z tym ze podwozie w ogóle się nie podnosi. Najwyżej stałby krzywo. Jeśli się mylę poprawcie.

W załączniku zdjęcie jak jest oparty na ramie, zdjęcie tego zaworu który jest przymocowany z boku a którego xzyscilem i zdjęcie tego bajeru w którego wchodzi siłownik zdjalem z góry ta gumę żeby zobaczyć czy jest ok ponieważ z tego jednego mi cieklo musiało coś na niego spać bo widać ze uderzony.ale ten drugi był ok a i tak nie podnosi. Macie jakieś propozycje jak zdiagnozować co jest przyczyną.

post-150284-0-11654000-1429045147_thumb.jpg

post-150284-0-68641900-1429045259_thumb.jpg

post-150284-0-35123800-1429045318_thumb.jpg

post-150284-0-17425000-1429045390_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam w robocie JCB 3230 i oglądałem tego Fastraca , ale jest tak zarąbany błotem, że nie mogę za wiele zobaczyć .Może na dopływie oleju do tych zaworów poziomujących jest elektrozawór który odcina dopływ lub coś takiego?
Najlepiej sprawdź skąd idzie olej do tych zaworów.

Posty połączone Pkt. 1.14 +1 pkt

Edytowano przez SZYMANOX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Nie pisz posta pod postem a edytuj go.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
afamos28    0

Dla potomnych. Pompa padaka, dodatkowo regeneracja zaworów pozionowania, jeśli Wam ciekna te zawory można kupić do nich te gumki bo właściwie w środku nie ma nic co by się miało zepsuć gumka 40zl a zawór 1200zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arczi123452    0

Witam,

 

odgrzeję temat bo mam problem z tylnym zawieszeniem.

 

Traktor na tyle stoi jak wryty, podnosi się ale jest bardzo sztywny (nie ugina się ani na milimetr), na 99% winne są akumulatory i zawór (akumulatory mam już nowe) ale nie zmieniam ponieważ ciśnienie ładowania akumulatorów z rozdzielacza (zdj.2 pierwszego postu) jest powyżej 180 bar, ciśnienie na blokadę 80 bar (portów nie pomyliłem).

 

Z tego co się zorientowałem to mam uszkodzony zawór ten ze zdjecia 3, ktoś przedemną go rozbierał i nie wiem czy jest on kompletny, co prawda był w nim zacięty tłoczek, który jest dociskany sprężyną regulacyjną, ale nawet po rozruszaniu go, zawór nie daje się regulować.

 

Moje pytanie jest takie, czy ktoś posiada może schemat, zdjęcie rozkręconego zaworu, nazwę producenta, albo namiar na sam zawór? cokolwiek? Nie uśmiecha mi się kupować całej kostki zaworowej, bo ona jest sprawna i uważam to za zbędny wydatek.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj