Skocz do zawartości
damian123141

Zetor 8111 co to jest zaznaczone na zdjęciu?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
zetor

a moze byc tak ze ten filter jest zapchany i gdy sie olej rozgrzeje to moze wałek wom sie nie włączyc? bo gdy sie rozgrzeje to ruszy lekko i stanie . agdy ciągnik postoi godzinke temperatura spadnie i sie włączy bez problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grabcio    23

Jak WOM na ciepłym oleju się nie włącza to przyczyną może być kończąca się mikropompka albo przepuszczające uszczelnienia w sprzęgle WOM-u.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

ale w tej obudowie też jest magnes który może blokować przepływ oleju jeśli się zapylił żelastwem....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    28

wykręć czujnik od mikropompki, zmierz ciśnienie manometrem powinno być ok 12 14bar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

od wom masz ten wyżej filtr

Jeśli dobrze pamiętam to filtr jaki opisujesz to jest od filtrowania oleju smarowania wałka atakującego w tylnym moście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Albo jeszcze tarcze w sprzęgle WOM-u są już mocno zużyte.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    999

a masz sprawny żółw/zając?? jeśli nie to na pewno sie otworzył rozdzielacz od  wzmacniacza i gubi cisnienie( przerabiałem to w 1224) oczywiście jeśli masz  z tarczkami i pierścieniami na tłoczku w  womie ok...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tarcze sprzęgła womu nowe i zułw jest zaspawany bo tez przez to mogło byc ale nic to nie dało
bo gdy odpale ciągnik i gdy jest zimny to wom sam kręci sie bez włańczania go

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez nradek96
      Witam, mam problem z WOM w Zetorze 16145. Zakupiłem bronę aktywną i bez obciążenia działał w porządku, a gdy zaczyna pracę w ziemi to się zatrzymuje. Wymieniłem już tarczki na sprzęgle WOM i znajomy powiedział mi żeby sprawdzić ciśnienie na rurkach które wchodzą do sprzęgła. Na wolnych obrotach wychodziło 2 atmosfery, a na wysokich około 8 więc wymieniłem mikropompkę i teraz na wolnych jest 4, a na wysokich ponad 10. Podobno na wolnych obrotach powinno być 10 atmosfer. Dokręciłem 3 obroty zawór na rozdzielaczu pod pokrywą skrzyni i też nie ma różnicy. Uszczelniłem też wszystkie przewody, aby nigdzie nie było wycieków. Podejrzenie pada na ten właśnie rozdzielacz, ale tani on nie jest dlatego pytam czy ktoś ma pomysł gdzie jeszcze można poszukać przyczyny? 
    • Przez Soltys85
      Witam. Na łączeniu pomiedzy tylnim mostem a skrzynia cieknie całyczas olej dodam ze było to robione juz dwa razy, raz była dawana zwykła uszczelka raz specjalny silikon. Przy ciagniku jest tur, pod ciagnikiem jest wzmocnienie a i tak sruby sie luzowały za pierwszym razem, za drugim razem juz nie ale i tak cieknie. Teraz bede go rozbierał bo nie działa mi wom jak to uszczelnic żeby juz był spokój ?? Jaka dac uszczelke? Co zrobić zeby sróby sie nie luzowały??
    • Przez Vroobel
      Witam
      Co poradzić na cieknacy olej na walku miernika impulsow? Uszczelniacze byly juz wymieniane dwa razy, jesli wymiana walka to wyjdzie bez rozbierania mostu?
    • Przez golfdriver
      Jadę sobie z pustą przyczepą, gdy nagle bęc. Koło leży z boku. Ukręcona oś. Jakieś pomysły i opinie Czo tu się odwaliło?
      Zdjęcia:



      I już podniosłem ładowarką:

      W środku:

    • Przez tadzio
      Witam. mam taki problem. Po załączeniu dżwigni po prawej stronie przy ręcznym hamulcu od WOM od razu obraca mi się wałek WOM a tak nie powinno być, bo dopiero po załączeniu dźwigni przy kierownicy powinien się załączyć.
×