Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pracuje na farmie jako traktorzysta ciagniki robia codziennie po 12-14 godzin w niedziele jak jest robota takze w niecale 4 miesiace 1000 mth to standard po 2 latach ciagniki sa sprzedawane a brane nowe i nie waznne czy JD fend trzeba sie ich pozbyc zanim zaczna sie sypac i tak to tam na tym zachodzie wyglada

Opublikowano

Teoretycznie tak ale ciagniki nie sa szanowane wrecz katowane  ciagaja wielkie przyczepy robiac po 600 km dziennie pracuja z disteronami takimi maszynami do przesiewania ziemi na duzych obr oleje nie mieniane na czas tak ze lekko nie maja.

Opublikowano

to nic dziwnego że nie wytrzymują i po 2 latach trzeba je sprzedawać jak oleje na czas nie wymieniane a one są na to uczulone i trzeba to robić na czas one powinny przepracować conajmiej 15-20 tyś mth bez najmiejszej awari jak sie płaci za ciągnik 300 czy 500 tyś to jest wymagane to że one mają robić a nie się psuć

Opublikowano

Panowie duze farmy w angli bazuja na wypozyczonym sprzecie od np JD za ktory placa ok 300 funtow za tydzien przez okres 2 lat i maja w d... mth oleje i przeglady liczy sie tylko pogoda a nie ciagnik gdy sie ciagnik popsuje to zaraz przywoza nastepny choc zawsze na farmie sa ciagniki awaryjne ktore nieraz stoja nieruszane przez miesiac a farma za nie placi po 2 latach ciagniki wracaja do dalera a on albo je rematuje albo sprzedaje do europy wschodniej a farma bierze kolejne nowe i tak to tam wyglada.Mamy 4 tys ha i zadnego swojego ciagnika. KIiedys JD dawal nam nowki aby nabic po 1000 mth i sprzedawal je jako uzywane bez watu dla farmerow .

Opublikowano

Teoretycznie tak ale ciagniki nie sa szanowane wrecz katowane  ciagaja wielkie przyczepy robiac po 600 km dziennie pracuja z disteronami takimi maszynami do przesiewania ziemi na duzych obr oleje nie mieniane na czas tak ze lekko nie maja.

i jakie były najczęstrze awarię w ciągnikach ?

Opublikowano

Na taki areal i dziesiatki roznych ciagnikow i ciezkie warunki przerozne ..Mi osobiscie urwal sie zawor w jd 6125R przy 900mth silnik do wymiany na gwar.A w 7530 hamulce rozwalily skrzynie wysypali ze skrzyni 5 kg wiurow metalowych ciagnik stal cale lato zanim go poskladali.

Opublikowano

Ale odświeżyłeś temat, jak dostałem powiadomienie to nie wiedziałem o co chodzi 😄


Coś mi się wydaje że te cofnięcie zamówienia to jednak bardziej sprawa polityczna

Opublikowano

ale to sa stare artykuly z 19 r... w zetorze nastapily zmiany-przejeli go slowacy z martina, wiem ze czeski piwo rosja zablokowala ale zetory nie slyszalem.

ursusy do afryki to tez byl zly pomysl.

Opublikowano
Dnia 22.03.2015 o 08:24, Jarecki88 napisał:

Do Zetora części kupisz w każdym sklepie, do nowego Ursusa chyba niekoniecznie.

Skoro zetor major i ursus c380 maja ta sama skrznie biegów i mosty oraz hydraulike ,roznica to tylko silnik to dlaczego twierdzisz ze nie ma czesci do ursusa a do majora są  ??? ale perkins bardzo popularne w wielu markach montowane np. Claas,JCB landini ,McCormick tesz montuja te silniki co ma c380 wiec czesci są 

Dnia 1.05.2021 o 20:38, jacus napisał:

ale to sa stare artykuly z 19 r... w zetorze nastapily zmiany-przejeli go slowacy z martina, wiem ze czeski piwo rosja zablokowala ale zetory nie slyszalem.

ursusy do afryki to tez byl zly pomysl.

https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/ztrata-zetoru-se-loni-zdvojnasobila-na-temer-ctvrt-miliardy-vyrobce-to-pricita-pandemii-1383064

Zetor Upada Tutaj jest Nowy Artykuł o Zetor na minusie I Dalej Problemy Finansowe artykuł z konca sierpnia 2021 . Szukaj artykułów w czeskich mediach Bo w Polsce Dilerzy Zetor Sa nie utrzciwi I zlych wiadomości nie zobaczymy zeby im sprzedaż nie spadła 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v