Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki Adrian, pomyślę, czy się u nich nie zatrudnić  B) 

Ja prawie wszystkie maszyny mam made in PL i z większości jestem zadowolony.

 

Nie twierdzę, że Zetory są złe, ale jak patrzę na to co Czesi próbują zrobić z polskim rolnictwem to wstyd mi za tych co kupują Zetory.

 

Opublikowano

@ekologiczne, piszesz o zetorze jakby to byla jakaś najgorsza mafia która usiłuje zniszczyć Polskę... 

Firma jak każda, ma rynek zbytu to stara się jak najdłużej na nim utrzymać. 

Opublikowano

Gorsze rzeczy z polskim rolnictwem wyczyniają nasi polscy politycy i urzędnicy a ty masz pretensje do czechów które marksmedia kreują na największych niszczycieli polskiego rolnictwa?

 

 

Opublikowano

Nie twierdzę, że Zetor to zła firma, pewnie porównywalna z Ursus. Ale Czesi celowo wielokrotnie oczerniali polskie rolnictwo wymyślając coraz to nowe afery. Dlatego nie powinniśmy jako rolnicy popierać zakupu ich produktów.

Oczywiście z tymi politykami itd. się zgadzam, ale to temat Zetor vs. Ursus więc moje subiektywne stanowisko jest takie aby kupować Ursusy i ignorować Zetory.

Opublikowano

Ja się zgadzam z użytkownikiem "ekologicznie" - zapytajcie czy niemcy tak chętnie kupują produkty inne niż swoje? pewnie, że nie- no chybaże im się to mocno opłaca bo liczyć umieją.

Mimo, że jesteśmy w UE i wolny rynek to bardziej rozwinięte kraje mają większą lojalnośc do własnych marek.

 

Opublikowano

Ja się zgadzam z użytkownikiem "ekologicznie" - zapytajcie czy niemcy tak chętnie kupują produkty inne niż swoje? pewnie, że nie- no chybaże im się to mocno opłaca bo liczyć umieją.

Mimo, że jesteśmy w UE i wolny rynek to bardziej rozwinięte kraje mają większą lojalnośc do własnych marek.

 

Dokładnie tak jak piszesz... Unia wzięła nas do siebie tylko po to by mieć swój rynek zbytu. Niby po co Uni byłby potrzebny tak przeciętnie rozwinięty gospodarczo kraj, jak Polska?

 

Opublikowano

Ja się zgadzam z użytkownikiem "ekologicznie" - zapytajcie czy niemcy tak chętnie kupują produkty inne niż swoje? pewnie, że nie- no chybaże im się to mocno opłaca bo liczyć umieją.

Mimo, że jesteśmy w UE i wolny rynek to bardziej rozwinięte kraje mają większą lojalnośc do własnych marek.

 

Takie podejście bardzo napędza całą Niemiecką gospodarkę. Kupno jednego ciągnika przyczynia się do wsparcia bardzo wielu lokalnych przedsiębiorców i po części te pieniądze do nas wracają. Jeśli wydajemy pieniądze na zagraniczne marki to pieniądze od nas uciekają.

 

Jest tu cała długa dyskusja na temat zakupu śmigłowców i krytyka, że politycy podjęli decyzję o zakupie śmigłowców mniej związanych z Polską gospodarką. Na to nie mamy wpływu i taka dyskusja nie ma sensu, ale mamy wpływ na to czy poprzemy Czechów(którzy obrzucają nasze konkurencyjne dla nich rolnictwo błotem przy każdej okazji) czy własny rodzimy przemysł, tworząc miejsca pracy w Polsce.

Opublikowano (edytowane)

@ekologicznie masz rację, ale Polska to specyficzny kraj, w którym większość ludzi kupi coś oby tylko to było zagraniczne. Nie którym nie przegadasz do rozumu i dalej będą robić na odwrót. Chociaż z drugiej strony Ursus tez święty nie jest, choćby wpadka z modelem 11024 gdzie już nawet po 50 mth pojawiały się wycieki i awarie, ale mam nadzieję że uczą się błędach. Sprzedaż Ursusa powoli ale jednak rośnie co dobrze świadczy o marce, ludzie nabierają do niej zaufania. Tylko zaczyna mnie już denerwować to że w połowie roku miały być zaprezentowane nowe modele jak np. C-360, a tu mamy połowę lipa a ciągnika ni widu ni słychu.

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Dzięki XMK13 uciekła mi nazwa kraju, są z Pakistanu :)

 

A co do tego 150 km na silniku sisu. Czemu nie silnik 6 garów bardzo dobry, ale ogólnie modele 14014, 15014 na mnie wrażenia nie robią. Są masywne i chwała im za to, ale wygląd kabiny w środku tego ciągnika i sama ta kabina to porażka. Gorzej ciągnika nie dało się spierniczyć. Mała ilość świateł roboczych na kabinie, ten prawy panel w kabinie też mi się nie podoba i zegary również.

 

Co najmniej z przodu jaki i z tyłu dachy kabiny powinny być 4 halogeny robocze, kabina 4 słupkowa a panel boczny jaki chcialbym aby był w tej serii to taki jak w tym deutz fahrze :)

http://www.deutz-fahr.com/samelib/timthumb.php?src=http://www.deutz-fahr.com/images/products/series-5-ttv/cabin.jpg&w=796&h=490

 

Mi się te kabiny podobają. Co do ilości lamp, to przecież można we własnym zakresie sobie dołożyć tyle lamp ile potrzeba. Ja w swoim Ursusie nie dość, że dołożyłem, to jeszcze wszystkie wymieniłem na LED. Teraz jest jasno jak w dzień...

Opublikowano

Panowie nie rozumiem w cale waszej opinii. Co Wam tak bardzo się nie podoba/nie widzi w ciągnikach Zetor Major i URSUS C? Nie mają biegów zmienianych pod obciążeniem, czy skórzanej tapicery? To Wam jest tak bardzo potrzebne? Mi osobiście podoba się prostota obsługi w tych ciągnikach. Rewers mechaniczny to już duże ułatwienie przy pracy, przekładnia 12x12 też uważam, że jest wystarczająca w tych ciągnikach. Wykończenie szczegółów w kabinie też jest estetyczne. Wszystko jest proste i intuicyjnie porozmieszczane. W przypadku URSUSA silnik ma dużą pojemność 4.4L co uważam za świetne rozwiązanie. Mi pasuje wszystko :)

Opublikowano

Które według Ciebie szanowny kolego elementy są słabo wykonane? Bo jeżeli chodzi o plastiki w kabinie to nie mamy o czym rozmawiać. Najważniejszy jest silnik, transmisja i układ przeniesienia napędu, a one są raczej dobre bo inaczej by się tak dobrze nie sprzedawały te majory. Reszta mnie nie interesuję. Najważniejsze jest to co pod maską i kabiną. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v