Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Akurat ten 4150 wygląda, że waży 6900 kg więc tak strasznie się nie zmniejszyła? Wyżej chodziło o to, że sam silnik 6 wcale dużo nie waży. Jedynie rozstaw osi może być większy... Tylko też zależy co kto potrzebuje bo wtedy traci na manewrowości.

Też nie miałem przekonania do tak wysilanych ciągników, jednak czasy się zmieniają (różne normy też mają na to wpływ) i już od jakiegoś czasu też są ponad 100 KM 3 cyl i nie było słychać o problemach... Popracuje to i zobaczymy jak będzie.

Gość BestZetor
Opublikowano

Saherb przestań filozofować i pisać bzdury, bo się czytać tego nie da.

 

Mfek3050 Ursusy podobne do 3512 idą na eksport, a mianowicie 5312.

Opublikowano

Ja wole ursusa narazie dopuki zetor i ursus nie będzie się poważnie psuć to wszystkie są dobre ale koledzy poczekajmy 20 lat i pogadamy co jest lepsze częsiś do ursusa napewno będo troche tanisze.

  • Like 1
Opublikowano

bo się mało psują ale tylko że to jest taka firma na odpierdziel ,,aby najtaniej" do nich bardziej wygląd ważniejszy niż wytrzymałość nie psują się ale jak z 8-9 lat popracuje ciężko w polu to do  remontu cały będzie iść..

Opublikowano

O nowych ursusach mówię bo to tylko wygląda fajnie a ciekawe co ludzie będą mówić jak dobiją do 2000 mth silnik pierwszy zdechnie niż to wszystko jak ktoś będzie mieć ciężką nogę i tak w ogóle ciągniki powinny kochać wysokie obroty brat go będzie kupować więc się dowiem jakie to jest 

Opublikowano

Ale puerdolisz za przeproszeniem. Perkins 4.4 l robią bez remontu do 20 tys h a Ty tu o 2 tys piszesz, pewnie go naoczy nie widziales. Ja mam ten motor ale 120 KM i hula juz 13 lat...

Opublikowano (edytowane)

Saherb przestań filozofować i pisać bzdury, bo się czytać tego nie da.

 

Mfek3050 Ursusy podobne do 3512 idą na eksport, a mianowicie 5312.

Wiem ale facet z ursusa mówił że zamierzają wprowadzić konkretny model, co ma być odpowiednikiem 3512 (tak było napisane w tygodniku rolniczym).

 

http://otomoto.pl/ursus-4512-A493051.html

http://otomoto.pl/ursus-3512-A472098.html

http://otomoto.pl/ursus-2812-A493049.html

To jakaś ściema czy o co chodzi? Bo moim zdaniem one są po ekstremalnym liftingu  :o

Edytowane przez mfek3050
Opublikowano

Ale puerdolisz za przeproszeniem. Perkins 4.4 l robią bez remontu do 20 tys h a Ty tu o 2 tys piszesz, pewnie go naoczy nie widziales. Ja mam ten motor ale 120 KM i hula juz 13 lat...

 

no już hula 13 lat czyli starszy te stare były dobre a te nowe już z wyglądu nie za bardzo podchodzą 

Opublikowano

O jejku ale wy macie problem. Silnik jak silnik wiadomo do czego ma służyć, a ile pochodzi to już kwestia samego użytkowania i dbania o niego. A co do tych ciągników co podał kolega mfek3050 .

Tak to są nowe ciągniki, tyle że jakim cudem są one sprzedawane w Polsce?? Przecież te modele są przeznaczone na rynki zagraniczne??

Opublikowano

ursus najlepszy ;) jaki poziom rozmowy taki link xD

 

A swoją drogą gdyby ursus ten 150km był tak jak to było w pierwszej wersji podane  na silniku sisu to może i bym go kupił :)

Opublikowano

Myślę że te kłótnie są zupełnie nie potrzebne. Nie można porównywać Zetora który jest produkowany kupę czasu a Ursusa Który został wznowiony zaledwie parę lat temu.

Opublikowano

Dzięki XMK13 uciekła mi nazwa kraju, są z Pakistanu :)

 

A co do tego 150 km na silniku sisu. Czemu nie silnik 6 garów bardzo dobry, ale ogólnie modele 14014, 15014 na mnie wrażenia nie robią. Są masywne i chwała im za to, ale wygląd kabiny w środku tego ciągnika i sama ta kabina to porażka. Gorzej ciągnika nie dało się spierniczyć. Mała ilość świateł roboczych na kabinie, ten prawy panel w kabinie też mi się nie podoba i zegary również.

 

Co najmniej z przodu jaki i z tyłu dachy kabiny powinny być 4 halogeny robocze, kabina 4 słupkowa a panel boczny jaki chcialbym aby był w tej serii to taki jak w tym deutz fahrze :)

http://www.deutz-fahr.com/samelib/timthumb.php?src=http://www.deutz-fahr.com/images/products/series-5-ttv/cabin.jpg&w=796&h=490

Opublikowano

W Ursusie jest przynajmniej prostszy ten panel :) Ale tak na serio, to mogliby wstawić tą kabinę ze 11054 do tego U-4150 i faktycznie dorzucić lamp. A silniki 6 cyl. też będą.

Opublikowano

Chcecie kupić nowe ciągniki a martwicie się o części. Jest gwarancja a po okresie gwarancji nie jesteście w stanie określić co będzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v