Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Co myślicie o nowych ursusach i nowych zetorach ? czemu je ludzie kupują zamiast (moim zdaniem lepszych) zachodnich ciągników. Może chodzi też o niską cene.Dla mnie nie wiem jak dla was do jednak mimo wszystko ursusy są lepiej wykonane.Piszcie swoje opinie na ten temat :)

Opublikowano

dla mnie kupowanie zetorów jest chore bo Czesi niczego od nas nie chcą to czemu my mamy chcieć ich ciągniki??? 

kupują zetory bo tanie w porównaniu do zachodnich.

zetor niby tak chwali swoje silniki że oszczędne w paliwie (co jest nie prawda) i trwałe a będzie montował silniki deutza przez jakiś czas bo nie nadążają z normami spalin, zacofańce :) 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@agrorobert jakiego zetora posiadasz ze tak ci duzo pali?

Opublikowano

dla mnie kupowanie zetorów jest chore bo Czesi niczego od nas nie chcą to czemu my mamy chcieć ich ciągniki??? 

kupują zetory bo tanie w porównaniu do zachodnich.

zetor niby tak chwali swoje silniki że oszczędne w paliwie (co jest nie prawda) i trwałe a będzie montował silniki deutza przez jakiś czas bo nie nadążają z normami spalin, zacofańce

stare zetory może dużo paliły ale nie wiem bo nie miałem okazji żadnym pracować ale te nowe są moim zdaniem oszczędne (zresztą wszystko zależy kto jak jeździ) więc jeśli nie masz o czymś pojęcia to sie nie wypowiadaj

Gość Profil usunięty
Opublikowano

bo jak ktos nie potrafi uzytkowac to mu sie psuje ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

ja mam forterre 125 od 2011 i nie narzekam ;)

Opublikowano

Ja mam na nieszczęście starego 5011, do wakacji ma iść na sprzedaż ( dzięki Bogu) a w jego miejsce ma przyjść nowy Ursus, najprędzej C-380. Tym zetorem tak się zraziłem że tego nowego dzieła czeskich specjalistów to nawet dotknąć nie chcę. Z opinii użytkowników C-380 jest dużo lepiej wykonany niż Major :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

chyba tych uzytkownikow jest narazie malo ;)

Opublikowano

No niestety, może z czasem to się zmieni, pożyjemy i zobaczymy co z tego wyjdzie

Gość Profil usunięty
Opublikowano

swoja droga to chyba obie marki dosc podobne jesli chodzi o podzespoly?

Opublikowano

Jeśli chodzi o  te ciągniki budżetowe tj. Major i C-380 ta różnią się tylko silnikiem (obecnie Deutz w Zetorze i Perkins w Ursusie), kabiną- tu raczej na plus dla Ursusa oraz detalami z wykończenia. Dochodzi jeszcze jakość montażu której nie można porównywać bo w przypadku Ursusa jest jeszcze za wcześnie aby jakieś wnioski wysnuwać.

Opublikowano

Jest popyt to i sklepy zaopatrzone  ;) Zresztą kup jakieś części do np skrzyni majora czy proximy to zobaczysz dostępność i cenę części... Filtry, pompki paliwowe, paski, simmeringi i inne drobne części to do każdego ciągnika kupisz tanio i wszędzie....

Opublikowano

mnie najbardziej interesuje ursus 15014 150 km niezły sprzed w porównaniu to zetora forterry HD który ma też 150 a 4 cylindrowy silnik jak ktoś jest dobrze obeznany do napewno nie bedzie kupywał zetora bo te silniki przy takiej mocy do długo nie pochodzą a  ursus już ma owiele leprzy silnik ja w case silnik sisu i 6 cylindrowy tylko ciekawe jak z trwałością :)

Opublikowano

Według mnie ursus nie powinien wchodzić w rynki powyżej 130 KM bo raczej nie ma szans. Tam już rządzą giganci i ja osobiście gdybym miał bym kupować nowy ciągnik 150 KM to wolał bym dozbierać na Claasa czy NH niż ryzykować z Ursusem. Lepiej jak by zrobili dużą i dobrą gamę 50-130 KM i to na razie by starczyło.

Opublikowano (edytowane)

ale jednak niektórzy kupują zetory o mocy 140 km to może i zaczną ursusy powyżej tych 130 km tylko ludzie będą musieli się to nich przekonać że są dobre

Edytowane przez Matey
ort
Opublikowano

sam czekam na Ursusa 150 km ,tylko ciekawie jakie dadzą "nowe" oznaczenia.... może 1614.0 ;)  skoro jest U -380 ;) 

 

odnosnie małych zetorów i ursusów.... oglądałem Majora, i powiem ,że w zyciu bym tego nie kupił.... choć mam zetora 7211 i dając prawie 100 tyś za majora... wolałbym  kupić starego 7245 za 50 tyś ( jak to niektórzy się cenią) niż nowego majora... nowy ursus ?? juz prędzej bym się nad nim zastanawiał...

a pro po Czeskiego Zetora, jak wiecie nie jest czeski bo już w nim maczają palce skośno okie.... ;) więc nie ma co się dziwic że jakość spada, skoro muszą Kubotę promować... :D

jak by nie patrzył Ursus ( dyrekcja ) jest Polska ;)

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Panowie oczywiście, że lepiej zakupić Ursusa C-380. Wczoraj pojechałem obejrzeć właśnie ten model, niestety nie mieli go na stanie są tylko na zamówienie. Jak będą go mieli to zadzwonią do mnie. Dobra to przy okazji odwiedziłem znajdującego się nieopodal dilera zetora. Mieli dwa majory, będę szczery nie robią dużego wrażenia. Wykonanie kabiny w środku przeciętne (lepsze ma URSUS patrząc póki co na zdjęcia) Zetor Major tyle co ma fajniejszego w kabinie to plastikowe siodełko na lewym błotniku, więcej nic. 
 

Tutaj mecie link do pewnego artykułu w którym piszą, że pod koniec roku wprowadzą "być może do serii C" elektrohydrauliczny rewers i ciągniki o mocy 150 KM i 180 KM - http://www.tygodnik-rolniczy.pl/articles/technika/ursus-c-360-powraca/

Pozdrawiam :)  

Edytowane przez Adrian_URSUS_1999
Opublikowano

sam czekam na Ursusa 150 km ,tylko ciekawie jakie dadzą "nowe" oznaczenia.... może 1614.0 ;)  skoro jest U -380 ;)

 

odnosnie małych zetorów i ursusów.... oglądałem Majora, i powiem ,że w zyciu bym tego nie kupił.... choć mam zetora 7211 i dając prawie 100 tyś za majora... wolałbym  kupić starego 7245 za 50 tyś ( jak to niektórzy się cenią) niż nowego majora... nowy ursus ?? juz prędzej bym się nad nim zastanawiał...

a pro po Czeskiego Zetora, jak wiecie nie jest czeski bo już w nim maczają palce skośno okie.... ;) więc nie ma co się dziwic że jakość spada, skoro muszą Kubotę promować... :D

jak by nie patrzył Ursus ( dyrekcja ) jest Polska ;)

jest ursus 150 km 15014 na allegro jest za 280 tyś :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v