Skocz do zawartości

Polecane posty

Sirocco    0

Nie wiecie może o jakimś dobrym składzie cześći używanych do MTZa. aktualnie potrzebuje cięgieł tylnych do MTZa długich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

Znowu zaczynasz temat za tematem o tym samym zakładać?  Na giełdach szukaj.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Zaqwsx12
       Witam VID_20180712_164654.mp4 coś przeskakuje po lewej stronie przedniej osi. Potrzebuję pomocy. Czy ktoś miał z czymś takim styczność? 
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
    • Przez ursusowski289
      Witam kolegów, w moim niedawno zakupionym Ursusie c 360 w skrzyni biegów był jakiś dziwny olej który śmierdział jakby transformatorowy i na wszystkim zostawił taką powłokę jakby jakiejś gumy, przez to musiałem wymienić podnośnik ale dalej nie wiem czy to zmyć. 
      Może ktoś też miał taki przypadek, z góry dzięki za rady
    • Przez ursusowski289
      Witam kolegów, w moim niedawno zakupionym Ursusie c 360 w skrzyni biegów był jakiś dziwny olej który śmierdział jakby transformatorowy i na wszystkim zostawił taką powłokę jakby jakiejś gumy, przez to musiałem wymienić podnośnik ale dalej nie wiem czy to zmyć. 
      Może ktoś też miał taki przypadek, z góry dzięki za rady
    • Przez mirek18
      Witam serdecznie, mam problem z moim Belarusem 952, ładowanie alternatora następuje dopiero po uzyskaniu 1000 obrotów. Przedni regulator napięcia jest nowy. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.