Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

 

Witam, Mam problem mianowicie potrzebuje tura do MF 3050, Chce przeznaczyć na to jak najmniej pieniędzy, Interesuje mnie używany tur dodam ze olx juz przekopany, Najlepiej cos na terenie lubelskiego Mazowieckiego, Proszę o pomoc

 

 

u mnie na wsi jest goscio co zajmuje sie sprowadzaniem ferdkow i tur-ow  do nich jak cos to moge dac ci namiar . wojewodztwo Lubelskie

Opublikowano

Witam! Mam nadzieję że ktoś mnie oświeci. MF 3050 1989r skrzynia 40 i grupy biegów A,B. Problem jest taki że po odpaleniu trzeba czekać z 15 min żeby zaświeciła się kontrolka ta na dole od żółw zając i żeby można sterować EHR- czy tak ma to być? Olej w skrzyni mobil 1 w silniku fusch. Ciągnik nabyłem tej wiosny i mało o nim wiem. Poprzedni właściciel twierdzi że filtry i olej wymienił og 100 mth temu. Czy też macie podobnie w swoich MF?

Opublikowano

Witam wszystkich, mam problem z blokadą tylnego mostu w MF 3060, a mianowicie tylne koła ciągnął równo, co bardzo uniemożliwia skręcanie i zawracanie. Zrobiło się to po tym jak zjechałem z pola. Dodam że wszystkie kontrolki i włączniki (przedni napęd i blokada kół) działają sprawnie.  Jeśli ktoś może to proszę o podesłanie jakichś wskazówek co mam zrobić. 

Opublikowano

A ładowanie akumulatora w porządku? dobrze wszystko działa? bo przeważnie brak ładowania jest przyczyną nie działania ehr może szczotki słabe czy się podwieszają najlepiej odpal i zmierz jak jest z ładowaniem w czasie tych 15min.

Opublikowano (edytowane)

Dorzucę jeszcze jedną prośbę, Alternator OK, Jest problem z wałkiem, tak jak wyżej pisałem, muszę czekać dość długo po odpaleniu zanim zacznie działać, czasem w ogóle nie zadziała. Czy tam jest jedna pompa hydr, dla WOM , podnośnik i żółw - zając. szosa teren. Ten przycisk na górze od biegu polowego i szosowego działa od razu po odpaleniu a pozostałe tak jak piszę.

Jeszcze dodam że kontrolka od WOM początkowo nie zapala się a pózniej miga (ta żółto świecąca) i jak prawidłowo powinny być ustawione wajchy od wyboru prędkości i niezależnego WOM.

Z góry dzieki za pomoc.

Edytowane przez marian7k
Opublikowano

na moje oko nie zazębiłeś dobrze trybów od wyboru prędkości... dlatego jak włączasz WOM to komp nie widzi jego obrotów przez co wyłącza sprzęgło i miga kontrolka.

Od biedy czujnik obrotów WOM nie łączy i też będą podobne objawy

Opublikowano

Dzięki , szybka odpowiedz, ale ja nawet niewiem jak prawidłowo powinny być ustawione wajchy. U mnie było tak : ta co jest bliżej środka ciągnika to na środku a ta co bliżej błotnika to do przodu. Chciałem 540 1/min niezależne od biegu. Tak powinno być? Można gdzieś w necie zobaczyć instrukcję lub zdjęcia tego ustawienia?

Opublikowano (edytowane)

Zrób zdjęcie tych wajch... w moim tego nie ma. Pewno są jakieś oznaczenia ale w środkowym położeniu to na pewno nic działać nie będzie bo wajcha od wyboru prędkości ma tylko położenie 540 oraz 1000. A jeśli masz przypadkiem wajche od ECO to tak samo ma 2 położenia 1550 i 2000 a nie jakieś środkowe

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Tak jest jak piszesz ( jest na drugiej dzwigni EKO ). Tzn jak chcę normalnie 540 bez eko to ta wajcha co pisze 2000 i 1550 powinna być na środku tam gdzie jest namalowany tryb, tak? Z tym miganiem kontrolki od WOM to chyba coś z hydrauliką lub z samym sprzęgiełkiem tak myśle przez to że jak pochodzi trochę ( np. dojazd do pola) to po zgaszeniu i ponownym odpaleniu po np 3 min wałek hula.

Miałem taki problem kiedyś z przednim napędem w ford 6610 i po rozebraniu sprzęgiełka i wyczyszczeniu (opiłki) przedni napęd działał i wyłanczał się.

Dzięki @ lukbold za chęci i pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v