Skocz do zawartości

>>NOWY<< URSUS C-360 z Lublina ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Możliwe nie będę się sprzeczał ale chciałem zaznaczyć ile w tym procesie zarabia państwo i pośrednik. Państwo to jak najbardziej ale pośrednik nie powinien tyle zarabiać. Bo często tacy pośrednicy zdzierają z ludzi dużo kasy. 

 

Swoją drogą ciekaw jestem kiedy ta 60-tka będzie dostępna w sprzedaż bo na tym polska marka może zbić fortunę tylko oby nie był za drogi.

Opublikowano

A co myślisz że to są drogie traktory to nie John Deere. Poza tym wątpię by był droższy bo ursus c 380 kosztuje 110-120 brutto więc nie opłacało by im się go wprowadzać ponieważ nie było by na niego zbytu.

 

Opublikowano

ja myślę ze ceny wszystkiego w dół to i  z ciągnikami łaski nie robią.  Byłem  u dealera JD to 5055E z napędem obciążnikami i kabiną, klimą, JD cena brutto 102 750. Tak że z c-360 nie mogą tak szaleć. Jak cena będzie do 70-75 tys. brutto to zbiją kokosy jak wejdzie niskotowarówka.

Opublikowano

A wy nadal o cenach. Nie liczcie, że z kabiną i napędem będzie kosztować mniej jak 90 tyś brutto. Pozwolę sb zacytować mój wcześniejszy post:

Już gdzieś wcześniej pisałem jakiej moim zdaniem można się ceny spodziewać...

C 350 ok 95 000

C 380 ok 110 000 (ceny brutto poza salonem)- może trochę taniej da się wyrwać.

Raczej mało realne aby c 360 kosztował mniej jak c 350 chyba, że ten silnik będzie tyle tańszy od Perkinsa :D

 

Opublikowano

W 555 jest skrzynia 8x2 bez synchronizacji, więc taka jak w 3512. Nowa C-360 ma skrzynię Carraro z rewersem - 12 biegów. Do tego w 555 dźwignie biegów są między nogami, a w C360 po prawej stronie fotela. No i Ft ma podzespoły bodajże indyjskie, a Ursus włoskiej firmy Carraro.

Opublikowano

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/ursus-c-360-oficjalna-odslona-na-targach-agrotech-2015,56503.html

 

Czyli jednak 3 cylindrowy perkins

Opublikowano

Jak będzie kosztowała ponad 100 tys zł brutto to nie opłaci się jej kupować... Jak 90 tysi ale brutto to już ciekawie... Ale za ponad setkę można już coś ciekawego kupić np. C-380 lub Majora czy Farmtracka który zrobi więcej... Ciekawe ile będzie kosztował Major 60?

Opublikowano (edytowane)

Gdyz ursus 60 zamknie sie w 85-90 tys brutto to bedzie to oferta godna uwagi, jezeli nie to lepiej brac majorka w 135 tys bru okolo ma sie zamknac klima ehr itd

Edytowane przez Sunf

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v